2023-04-18, 15:07
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Någon som har videon på tweedy när han blir japp? ( misshandlad )
Jappa betyder inte misshandla... Jappa betyder döda. Men ja, här har du videon där Tweedy blir gählad (misshandlad) https://anonfiles.com/3fCaL8e9z2/generic_video_swedish_man_beaten_for_sexually_rela ted_contacts_with_children_640e70aedd7cf_swedish_m an_beaten_for_sexually_related_contacts_with_child ren_640e70aedd7cf_mp4
Citera
2023-04-18, 15:43
Medlem
Funderar lite angående senaste gäddan, skulle inte förvåna mig om han varit med barn tidigare och äcklat sig eller naken visiterat folk bara för att

Men när det gäller den här träffen
Det verkar som han bestämt träff med barnet för att "fika" enligt chattarna

Vad tror ni?
Har han ett case mot dumpen om han skulle driva det vidare?
Citera
2023-04-18, 16:06
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Funderar lite angående senaste gäddan, skulle inte förvåna mig om han varit med barn tidigare och äcklat sig eller naken visiterat folk bara för att

Men när det gäller den här träffen
Det verkar som han bestämt träff med barnet för att "fika" enligt chattarna

Vad tror ni?
Har han ett case mot dumpen om han skulle driva det vidare?
Låt han prova den grisen. Tydligen så är han välkänd bland Dumpens fiskare.
Citera
2023-04-18, 17:52
Medlem
Lenny Xs avatar
Angående gädda 218#

Hans enda offentliga bild på facebook gillas bara utav herrar från afrika och sydamerika. Är han berest eller bara en väldigt ensam man med random people som "vänner" på facebook?
Citera
2023-04-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Angående gädda 218#

Hans enda offentliga bild på facebook gillas bara utav herrar från afrika och sydamerika. Är han berest eller bara en väldigt ensam man med random people som "vänner" på facebook?

Reagerade också på detta, inte en enda svenne?!
Citera
2023-04-18, 19:33
Medlem
Jobbat ihop med denne herre för ett gäng år sedan, lite fjollig men det här kom som en överraskning. Har för mig att han pratade småländska.
Citera
2023-04-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpralbeard
Jobbat ihop med denne herre för ett gäng år sedan, lite fjollig men det här kom som en överraskning. Har för mig att han pratade småländska.

Han verkar väldigt kylig i videon, nästan så avtrubbad som man blir av benso. Han visar ju inga känslor alls, ler bara lite. Kommer du ihåg om han var så där kylig på jobbet också?
Citera
2023-04-18, 19:52
Medlem
Nepp, han hade inte kommit undan med missbruk där pga drogtester.
Flinet på filmen tycker jag mer ser ut som ett nervöst tics. Lite som när man skäller på ungarna och de inte vet hur de ska reagera.
Minns honom mer som omtänksam och rätt ”mjuk”. Fast å andra sidan kan det ju ha varit en fasad.
Citera
2023-04-18, 20:05
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Flinet på filmen tycker jag mer ser ut som ett nervöst tics. Lite som när man skäller på ungarna och de inte vet hur de ska reagera.
Minns honom mer som omtänksam och rätt ”mjuk”. Fast å andra sidan kan det ju ha varit en fasad.
Självklart är det en fasad. Han kan ju omöjligt vara sig själv och visa till 100% vem han är. Han är en man som gillar unga pojkar desto yngre desto bättre. Dessutom så vill han dominera dom. Allt enligt chattloggen på Dumpen. Så givetvis spelar han enbart upp en fasad för sina arbetskamrater.
Citera
2023-04-18, 20:07
Medlem
Citat:

Ja, de flesta har väl mer eller mindre en fasad på jobbet.

Egentligen är väl det enda äckliga han säger i chattarna att barnen gärna "får vara hur unga som helst" och det låter ju inte alls bra. Man förstår ju också att han inte bara vill fika med ett barn.
Citera
2023-04-18, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneMinuteSilence
Låter ändå lite märkligt. Är själv uppvuxen i ett mindre samhälle, hade vi i moppe/epa-åldern hållit till hos någon gammal gubbe och köpt trimdelar/ljud eller vad som helst, hade våra föräldrar garanterat vetat vilken denne gubbe är. I små orter är sådana "profiler" eller småföretagare alltid välkända utav bygden.

Hade det dessutom kommit fram att gubben med butiken är fikus (han var ju öppen med det) hade ingen av oss åkt dit mer, och jag kan GARANTERA er att alla våra föräldrar i den stora umgängeskretsen på den tiden, hade höjt ett varningens finger också isåfall om gubben vore öppet skinkryttare.

Riktigt märkligt att han hade kunder, och att föräldrarna inte varit mer vaksamma i det här fallet.
Läs här så får du veta mer om vad folk vetat: https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/964103828276701/
Citera
2023-04-18, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Läs här så får du veta mer om vad folk vetat: https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/964103828276701/

Helt sjukt. Men kan ändå på ett sätt förstå att det har pågått länge. Ska jag ta min egen by/vårt samhälle som exempel, så hade nog samma sak hänt här. Alla hade vetat om det, alla föräldrar hade sagt till oss att passa sig, och att inte åka till snuskgubben, men ingen förälder hade åkt och klappat på fanskapet, eller eldat ner butiken (det som hade behövts) - för dom har alla egna jobb, och lever skötsamma liv och har för mycket att förlora på det.

Troligtvis hade vi ungdomar själva tagit tag i saken, och vandaliserat böggubbens butik/hus. Men då hade ju någon av oss åkt dit för skadegörelse istället på den tiden, man var ju inte försiktig då.

Så ja, det är tragiskt det man läser i FB-inlägget, alla har vetat om det, men ingen har gjort något. Föräldrarna har för mycket att förlora för att bilda ett medborgargarde och få ut bögpeddot från samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in