2023-04-18, 07:08
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tullens hånflinande har nog stelnad nu. Antagligen redan då Sara och Patrik vände åt ett annat håll.

Han har skrivit till flera barnkonton och konton där han berättat om sina erfarenheter med unga pojkar och vad han vill göra med dem.

Hur hårt blir hans fall? Är det han som har köpt en dyr lägenhet just nu eller var det någon annan?

Om hans sociala umgånge till största delen finns i bögcommunityn så kommer han inte kritiseras särskilt hårt därifrån iaf.

Han verkar vara singel och har han arbetat länge på Tullverket så sitter han säkert rent juridiskt. Han kommer nog kunna spela ut bögkortet och skydda sig med det för Tullverket känns som en typisk myndighet som svamlar om mångfald och homo/trans-rättigheter. Tror inte cheferna orkar eller vågar dra igång något som kan tolkas som att man ger sig på hans sexualitet då facket kommer ha mycket på sin sida i det här fallet.
Citera
2023-04-18, 07:18
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Om hans sociala umgånge till största delen finns i bögcommunityn så kommer han inte kritiseras särskilt hårt därifrån iaf.

Han verkar vara singel och har han arbetat länge på Tullverket så sitter han säkert rent juridiskt. Han kommer nog kunna spela ut bögkortet och skydda sig med det för Tullverket känns som en typisk myndighet som svamlar om mångfald och homo/trans-rättigheter. Tror inte cheferna orkar eller vågar dra igång något som kan tolkas som att man ger sig på hans sexualitet då facket kommer ha mycket på sin sida i det här fallet.

Tror du har rätt dessvärre. Sen kan man väl tänka sig att bakom fina ord och fluff finns en annan verklighet där arbetskamraterna ser på honom som det äckel han är. Bara att han söker ”unga och undergivna” är en varningsklocka som skulle få vem som helst att vilja varsomhelst utom just i hans närhet.

Jobbar han som något ansikte utåt lär Svenssons med tysk sprit i bagaget inte vara sena på att håna honom heller.
Citera
2023-04-18, 07:20
Medlem
Citat:

Usch då, tänker på om han har rätt att göra intima visiteringar.

Det är flera av dem som vill ha för unga pojkar som förklarar just det med "jag är bög" så det fungerar väl då. Allt för ofta.
Citera
2023-04-18, 07:58
Medlem
Den hånflinande tull-gäddan har tydligen jagat barn och unga på nätet under många år. Signaturen är välkänd.

Inte svårt att få honom att titta åt ett annat håll eller tippsa om tullens jobb om något gäng fixat lite barnstjärt och smygdokumenterar aktiviteten.

100% säkerhetsrisk i min bok.
Citera
2023-04-18, 08:42
Medlem
Citat:

Man kan undra hur många unga pojkar han kroppbesiktat genom tiderna. Lyft på pungen, eller jag gör det istället så att du inte kan gömma undan något olagligt.
Citera
2023-04-18, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Vandaler i farten. Enligt en kommentar i tråden står han under polisbeskydd eftersom det finns en allvarlig hotbild mot honom.
Ja det såg jag. Fint av Dumpen tycker jag, skapar samhällsvärde.
Citera
2023-04-18, 10:44
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Eller så är du blockad

Från en bilstereosida 50 mil från mig? Varför skulle jag vara blockad, nog mer troligt att sidan är stängd.
Citera
2023-04-18, 11:22
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Rebus på gädda 218.

Förnamn. Samma förnamn som Gardell.
Efternamn. Samma efternamn som Bert.
Födelseår. 1985

Snyggt! Hur kunde du lista ut hans namn?
Citera
2023-04-18, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordonskontroll
Vilka av gäddorna som har åkt dit är dom värsta om vi ska försöka rangordna dom lite?
Finns det någon eller några som inte är identifierade än?
Lite fel att hitta topp tio för det förminskar övrigas brott

Men det var väl en som skulle träffa en mamma och hennes bebis?
Läskigt också med statsanställda, speciellt de som själva jobbar med brott dvs poliser, tulltjänstemän
Citera
2023-04-18, 12:02
Medlem
Tull-gäddan kan enligt uppgift ha sina rötter i trakten av Umeå.

Någon som känner igen gäddan från den tiden?

Tullgäddan har varit flitig i sin jakt enligt Dumpen.

Lättare leva ut och mer anonymt i Malmö?

Hoppas att Dumpen raderat ut äcklets annonymitet och hånflin.

Tuff dag gäddjävel

Rebus för Tull-gäddan:

Tilltalsnamn: Gardellförnamn.
Mellan-namn: Samma som Staffans kompis i TV-serien Staffan & Bengt.

Efternamn: Delas med Skara-Bert.
Senast redigerad av Spritsson 2023-04-18 kl. 12:06.
Citera
2023-04-18, 14:05
Medlem
Den där arroganta, ironiska och hånfulla känsla Tullarn har är den han kommer att rikta mot sig själv när det rasar kring honom.

Är det bara jag som tycker han ser påverkat ut av något?
Citera
2023-04-18, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Den där arroganta, ironiska och hånfulla känsla Tullarn har är den han kommer att rikta mot sig själv när det rasar kring honom.

Är det bara jag som tycker han ser påverkat ut av något?

Han verkar vara väldigt flack i känslouttrycken, om det beror på droger är svårt att säga.
Senast redigerad av Florman 2023-04-18 kl. 14:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in