Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Är du dum? Vart har jag påstått det?
Om du inte förstår att frågeställningen är vad det är du vill ha sagt egentligen, så är det nog du som är dum!
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Men till skillnad från MH så larma hon polisen hon påstår inte att hon inte hört något när brottet begås... hon stänger för att skydda sig själv samtidigt som hon larmar 112...
Ja, och? Om du tror att du behöver förklara för övriga här i tråden att man skall ringa polisen när ett brott begåtts, då är det nog faktiskt du som är dum.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Du är fan äcklig som försöker skönmåla en brottsling... för man må vara riktigt korkad om man tror att MH sov vid kritiska ögonblick för att sedan vara klar vaken vid andra.
Tvärtom faktiskt. Skillnaden på dig och mig är att jag försöker lyfta fram fakta, och du försöker smutskasta, förtala och skuldbelägga samtidigt som du blundar för fakta. Det är inte jag som är äcklig och dum här. Det är faktiskt du.
Bara den som tror att någon som är berusad och lider av sömnbrist är klarvaken och inte kan falla i sömn utan vidare klockan 2 på natten, är riktigt korkad.
Maja hade ingen balkongdörr att stänga. Hon har berättat att hon var rädd för Johanna och inte vågade annat än att göra som Johanna sa. Kanske inte så konstigt med tanke på att Johanna precis mördat deras kompis med sina bara händer. Det fanns all anledning för Maja att frukta för sitt eget liv i det fallet. Johanna kanske inte ville ha några vittnen, det kunde ju inte Maja veta då.