Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Är du och Vad hette han nu, han den utseendefixerade i tråden, två män som sitter och synar kvinnor på sån detaljnivå som tänder och ögonens placering?
I mina ögon ser hon symmetrisk ut och jag får alltid höra att jag har falkögon. Du är singel va?

Det är för att du inte tittat tillräckligt noga och heller inte är intresserad av det objektiva
https://image.elle.se/gvfo_2023_deltagre2-9361610.jpg?imageId=9361610&x=0&y=0&cropw=100&crop h=100&width=1600&height=1803&compression=80
Jag kan åtm se att Caroline våndas med sina ledsna ögon och hon vill inte titta åt sidan &
möta halvalven Augusts
Glupsk's (med Ernst Hugo Järegårds röst) blick
Jag vet inte hur falkögon ser ut, förmodligen är dom lite uppåtsnea, men jag reserverar mig från att recensera dina ögon utförligare, men tack för förtroendet
Ögonens placering är viktig, dom måste vara tätsittande nog, så Stina går ju fet bort
Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Herregud, lite asymmetri är tvärtom attraktivt! Googla om du inte tror mig eller har märkt det själv. Jag tycker att hon är jättesnygg!
Du kan aldrig övertyga mig, it takes one to know one

jag har en annan typ av ögon asymmetri som jag är övertygad om att tjejer också tänker på, så jag kommer ha den goda smaken att plastikopererera mina ögon tids nog, tillskillnad från Lina som inte kan hö hö