2023-04-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nu får det vara bra! man ska inte devalvera riktig hypoplafsi (missbildningar)

Ett bättre ord är dysmorfia eller skavank, titta på Lina 37, hennes ögon sitter på olika höjd, tyvärr är jag den enda i världen som omedelbums noterar sådant när jag ser det, och det är en väldigt vanlig assymetrisk dealbreaker

Herregud, lite asymmetri är tvärtom attraktivt! Googla om du inte tror mig eller har märkt det själv. Jag tycker att hon är jättesnygg!
Citera
2023-04-17, 20:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Är du och Vad hette han nu, han den utseendefixerade i tråden, två män som sitter och synar kvinnor på sån detaljnivå som tänder och ögonens placering? I mina ögon ser hon symmetrisk ut och jag får alltid höra att jag har falkögon. Du är singel va?
Det är för att du inte tittat tillräckligt noga och heller inte är intresserad av det objektiva https://image.elle.se/gvfo_2023_deltagre2-9361610.jpg?imageId=9361610&x=0&y=0&cropw=100&crop h=100&width=1600&height=1803&compression=80

Jag kan åtm se att Caroline våndas med sina ledsna ögon och hon vill inte titta åt sidan &
möta halvalven Augusts Glupsk's (med Ernst Hugo Järegårds röst) blick

Jag vet inte hur falkögon ser ut, förmodligen är dom lite uppåtsnea, men jag reserverar mig från att recensera dina ögon utförligare, men tack för förtroendet

Ögonens placering är viktig, dom måste vara tätsittande nog, så Stina går ju fet bort

Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Herregud, lite asymmetri är tvärtom attraktivt! Googla om du inte tror mig eller har märkt det själv. Jag tycker att hon är jättesnygg!
Du kan aldrig övertyga mig, it takes one to know one jag har en annan typ av ögon asymmetri som jag är övertygad om att tjejer också tänker på, så jag kommer ha den goda smaken att plastikopererera mina ögon tids nog, tillskillnad från Lina som inte kan hö hö
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-17 kl. 20:57.
Citera
2023-04-17, 20:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Hans föräldrar är islänningar. Jag tror han har ett väldigt normalt isländskt namn. Han finns här i tråden så han reder nog ut saken själv snart.

Eh. Jag vet. Jag citerar just Agust och pratar direkt till honom.

Han hade lagt till namnet "Örn" på fejan. Så undrade om han var en sån som umgås med såna som heter "Varg, Månstråle, Sol, Fågelviskare" etc bara.

Han kan ju heta det också, men annars är det typiskt för New Age-Moder Jord- tantra,-Yoga-folket att lägga till såna namn.

Edit: Jag kanske är ute och cyklar. Men jag kan inte låta bli att spekulera i mina wibes.
Senast redigerad av dialektiker 2023-04-17 kl. 20:52.
Citera
2023-04-17, 20:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kan vi vara säker på att Arvids mormor inte är en karl i peruk? det är nått som inte stämmer
Citera
2023-04-17, 21:07
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Kan vi vara säker på att Arvids mormor inte är en karl i peruk? det är nått som inte stämmer

Ha, ha, där tycker jag faktiskt du gjorde en träffsäker analys.
Citera
2023-04-17, 21:08
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:

Om han är 1.90 lång så måste hon vara över 1.80. Så tja inte helt osannolikt.
Citera
2023-04-17, 21:08
Medlem
Citat:

Vi kan heller inte vara säkra på att Arvid vill att hans mormor skall titta på när det skall älskas under bröllopsnatten, applåderande!
Citera
2023-04-17, 21:11
Medlem
herregudvadgotts avatar
Alexander och Lina känns som ett trevligt par! Jag önskar bara att Lina inte var så osäker i sig själv. Hoppas att Alexander kan lyfta henne lite, så att hon kan lyfta sig själv!

Det känns som att detta kan bli en säsong med lite mindre drama, men matchningarna känns kul ändå.

Spännande att Agust hänger i tråden också ju.
Citera
2023-04-17, 21:12
Medlem
dialektikers avatar
Jag som hade släppt Arvids mormor för ett tag. Det var inget bra att ni påminde mig om henne igen.
Citera
2023-04-17, 21:16
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha, där tycker jag faktiskt du gjorde en träffsäker analys.
Det är väl Gösta Tingström som fingerade sin död för att kunna återuppstå som lady Margareta Tingström med nya egenskaper

Citat:
Oj, ser att Arvids mormor, Margareta Tingström, är släkt (mamma?) till "Gift vid första ögonkastet"-prästen Gösta Tingström
Kan det varit 2014 med Ellen och Bert, Gösta Tingström var expertteam?

https://www.dagen.se/nyheter/2017/10/10/prasten-gosta-tingstrom-gor-gudstjansterna-som-besokarna-vill/

https://aktenskap.story.aftonbladet.se/chapter/prasten/

Han gick bort i en hjärnblödning 23 Jan 2019, endast 57 år gammal. Har jag missat.

https://www.hallandsposten.se/familj/sorg-%C3%A4r-k%C3%A4rlek-som-inte-har-n%C3%A5gon-annanstans-att-ta-v%C3%A4gen-1.41692414

Det var sorgligt.
Kanske Arvid Starks morbror då?

Lite svågerpolitik att låta Arvid i GVFÖ delta dock?

Citat:
Däremot, undrar om Caroline är skraj för Agust?
Har du också gått på Kalles livslögners som han presenterade för att intala sig själv att det är en god match vi har sätt det i tidigare säsonger, någon som gick i sorg under bröllopet, det var lycksökerskan från Persien & Finansvalpen, det var dödsdömt och det handlade om hennes syn på honom, inte inre struggle eller tix nervosa

Nu ska jag visa dig hur man på ett rättsäkert sätt kontaktar August
om man vill få svar vid nästa inloggning

Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Svarar lite sporadiskt när det finns tid! Kul med så många frågor.
Bästa August, varför blundade du inte och pussade din gemål på munnen under bröllope när dom förklarade er man & hustru?, kanske hade hon då vid första ögonkastet släppt sina hämningar för resterande 5 veckor

Nu tog hon till spånken istället för att kunna njuta av festen, du skulle ju vara hennes spunk!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-17 kl. 21:33.
Citera
2023-04-17, 21:17
Medlem
dialektikers avatar
Vi som skulle fixa ett special Gift vid första ögonkastet för Fredric Bohm. Arvids mormor skulle vi kunna ha som aspirant, om hon nu blir lämnad för Ida.

Hon bor ju ändå i ett radhus för 16,4 miljoner.
Jag tycker Fredric Bohm ska vara glad att vi hittat en match till honom.
Senast redigerad av dialektiker 2023-04-17 kl. 21:23.
Citera
2023-04-17, 21:26
Avslutad
Citat:
Det är för att du inte tittat tillräckligt noga och heller inte är intresserad av det objektiva https://image.elle.se/gvfo_2023_deltagre2-9361610.jpg?imageId=9361610&x=0&y=0&cropw=100&crop h=100&width=1600&height=1803&compression=80

Jag kan åtm se att Caroline våndas med sina ledsna ögon och hon vill inte titta åt sidan &
möta halvalven Augusts Glupsk's (med Ernst Hugo Järegårds röst) blick

Jag vet inte hur falkögon ser ut, förmodligen är dom lite uppåtsnea, men jag reserverar mig från att recensera dina ögon utförligare, men tack för förtroendet

Ögonens placering är viktig, dom måste vara tätsittande nog, så Stina går ju fet bort

Du kan aldrig övertyga mig, it takes one to know one jag har en annan typ av ögon asymmetri som jag är övertygad om att tjejer också tänker på, så jag kommer ha den goda smaken att plastikopererera mina ögon tids nog, tillskillnad från Lina som inte kan hö hö

Haha, det är inte för hur mina ögon ser ut utan för hur bra dom ser . Idas normala ansiktssymmetri handlar inte om objektivitet för mig, rent objektivt är hon vacker. Det är bara när assymetri verkligen syns, tex som på en viss fd boxares ex-flickvän, som det stör. Alltså så att vem som helst ser det för det är så påtagligt. Lite asymmetri har alla, det finns inte en enda känd person som är känd för sin skönhet som har exakt likadana ansiktshalvor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in