2023-04-17, 12:31
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Håller ni med Aftonbladet ?

Roger Waters är outhärdlig och suverän
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/8Jj0QA/roger-waters-pa-tele-2-arena-recension
Bra ljud, bra Multimedia show, bra musik. Kändes dock lite småtrött. Själv föredrar jag klubbspelningar där jag står med en öl i näven och riktigt känner energin från scenen. Gillade tidigare Rogers samhällskritik men tycker att det har spårat ur på senare tid. Bra konsert på många vis men.... Ja... Småtrött..
Citera
2023-04-17, 18:46
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Bra ljud, bra Multimedia show, bra musik. Kändes dock lite småtrött. Själv föredrar jag klubbspelningar där jag står med en öl i näven och riktigt känner energin från scenen. Gillade tidigare Rogers samhällskritik men tycker att det har spårat ur på senare tid. Bra konsert på många vis men.... Ja... Småtrött..

Men ändå en vettig konsert? Jag var inte där själv
Det var tydligen lite dåligt med publik hörde jag
Citera
2023-04-17, 18:47
Medlem
Rebali179s avatar
Roger Waters är en paus från den galna djungeln
https://www.expressen.se/noje/recensioner/musik/roger-waters-ar-en-paus-fran-den-galna-djungeln/?fbclid=IwAR0fOfcFM-ugHu3CUUNZhY166_3YtWrCGy-CdEFPrfTWFXgapn1aN_61bok
Citera
2023-04-17, 23:53
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Men ändå en vettig konsert? Jag var inte där själv
Det var tydligen lite dåligt med publik hörde jag
16-17 000 officiellt. Ganska välfyllt. Har man scenen i mitten och kan fylla folk från alla håll och kanter får in mycket publik. Men nej, inte fyllt riktigt. Antar att en del avstod pga alla hans utspel om Ukraina kriget. Bra versioner av PF låtarna och några av dom egna. Ett par av dom lite väl sömniga. Klen avslutning med en kortare version av The Bar och Outside the Wall. Hur tänkte han där undrar man. Nya versionen om Comfortbly numb grym.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in