2006-10-30, 12:38
Medlem
Roger Waters kommer till stockholm den 27e April nästa år, han ska köra Dark Side Of The Moon.

Någon Som ska dit?

Biljetter släpps den 1 november.

källa: http://www.ema.se/index.jsp?left=artister/navi_artistL.jsp&main=artister/ema/rogerwaters/rogerwaters.htm
Citera
2006-10-30, 12:42
Medlem
dallassallads avatar
Det är alltså samma akt han körde på Roskilde i år. Var det någon som såg det?

Ganska lång artikel om honom i septembernumret av Mojo för övrigt.
Citera
2006-10-30, 13:30
Medlem
krijgenics avatar
Fy fan! Det skulle vara skoj att se. Närmare än så kommer man väl aldrig komma till att få se Pink Floyd live.
Citera
2006-10-30, 15:25
Medlem
Freddie_Daviss avatar
Jag var faktiskt och såg han på Roskilde..
Var lätt festivalens hydpunkt... jag rekomenderar er att ta er dit om ni har chansen, speciellt om han skall spela The Drak Side of the Moon
Citera
2006-10-30, 17:37
Medlem
Hooblers avatar
De ska man fan se
Citera
2006-10-30, 18:51
Medlem
mogs avatar
Tack för att du tipsade om denna!

Jag MÅSTE dit! Jag var i Globen sist han var här, det var fasen ren magi när han körde "Comfortably numb" och "Setting the controls for the heart of the sun"...

Att vi (jag och polarna) sett P-Floyd kvällen innan byggde upp stämningen ännu mer.

Tack än en gång! Jag hade missat detta annars!

Edit: Biljetterna ska tydligen ligga på mellan 425:- till 695:- (!!) Tur att man just fått löning.

Citera
2006-10-30, 21:14
Medlem
Phantom_103s avatar
Fan ska nog dit bara fixa boplats så kan man gå!
Citera
2006-11-01, 09:50
Medlem
mogs avatar
Yes!

2 Minuter över 9 i morse bokade jag min biljett, längst fram såklart.

Roger Waters here i come!!

Citera
2006-11-01, 09:58
Medlem
nollans avatar
Det var en hemskt mysig konsert på Roskilde och framförallt lång om jag inte minns galet. Han drog ju av en rad andra låtar innan han ens gick in på DSTM.

Har varken samma röst eller känsla i fingrarna som Gilmour, men fan...ha det så trevligt!
Citera
2006-11-01, 10:26
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Det var en hemskt mysig konsert på Roskilde och framförallt lång om jag inte minns galet. Han drog ju av en rad andra låtar innan han ens gick in på DSTM.
Jag har en polare som var där i år (som vanligt iof.) och hon säger att det var magiskt. Jag blev minst sagt ledsen när jag upptäckte att jag inte hade råd att fara ner...

Har sett videos från konserten på Youtube och jag ryser när jag ser och hör...

Pink Floyd och Co. är fan magi!
Citera
2006-11-01, 10:54
Medlem
Biljetter bokade! Jag var också nära att åka ner till roskilde för att se Roger Waters, men hade inte pengarna! Ska bli väldigt roligt att se honom live. Som någon tidigare sa i tråden, det lär vara det närmsta man kommer Pink Floyd.
Citera
2006-11-01, 14:18
Medlem
Oj oj oj! Det här kan bli hur bra som helst! Såg iof Pink Floyd framföra DSOTM i Earls Court London, i början av nittiotalet, men avsaknaden av Waters var påtaglig, trots en kanonkonsert. Bland det mäktigaste jag någonsin sett!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in