Citat:
Ursprungligen postat av
Smurfan2
Jag har faktiskt aldrig sett en PT som aldrig tränar kondition mer än ändlösa promenader.
Hon cyklar inte, joggar inte, simmar inte, kör inga konditionsmaskiner.. kör bara promenader i dunjacka flåsandes i telefon/på story.
Hon införskaffade löpbandet för att kunna promenera där istället när valpen införskaffades, om jag inte minns fel.
Jag glömmer aldrig när hon skulle testa multimaskinen och inte visste hur den fungerade, såg läskigt ut, hon hade kunnat klämmas ihjäl..
Hon visar ingenting, träningsmässigt, bara skrev och ✌️💪
Hon hade förutsättningar att "börja om" med gym i Täby, men hon verkar ha glömt att det hon vill syssla med, kräver klienter. Dom lyser med sin frånvaro.
Det bästa för henne vore att erkänna att hon tagit sig vatten över huvudet, öppna ett café (troligtvis inte genomförbart pga alla hygienkrav) med försäljning av krimskrams.
Det skulle nog generera mer kunder..
Allt hon visar upp och hur hon löser "problem" (tiptap) har fått mig att tappa hakan många gånger..
Mina tankar är vad som pågår, egentligen?
Pengatvätt?
Mygel och bedrägeri.
Människor/företag borde vilja ha betalt, hon har renoverat och flyttat hur mycket som helst, privat och som egenföretagare.
Är hon sjukskriven?
Såg en annons om att huset hon fick, såldes för 1700.000
https://www.barometern.se/nyheter/ny-agare-till-aldre-villa-i-farjestaden-prislappen-1-700-000-kronor/
Vad hände med mäklarkarriären?