2023-04-16, 20:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Att se henne på sin uteplats med en sliten plastkratta och kappa är extra komiskt då hon utger sig kunna hjälpa folk med just trädgårdar-uteplatser. Det blir bara värre och värre, hon tokar verkligen till det Vad hon än gör. 🫣🙃🤣
Jag känner inte igen uteplatsen som hennes.
Och vem är det som grillar?
Citera
2023-04-16, 21:04
Medlem
Citat:
Att se henne på sin uteplats med en sliten plastkratta och kappa är extra komiskt då hon utger sig kunna hjälpa folk med just trädgårdar-uteplatser. Det blir bara värre och värre, hon tokar verkligen till det Vad hon än gör. 🫣🙃🤣

Vilken pinsam människa. Skitig kappa, birkenstock, en gammal plastkratta står den populära floristen.
Citera
2023-04-16, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kan det vara gemensam gårdsstädning för grannar i det nya bostadsområdet?
Citera
2023-04-16, 21:26
Avslutad
Citat:
Jo, det är nog hennes uteplats och den som grillar måste väl vara en kompis till L. Kompisen ser äldre ut, men Mytomanen gör så att man kan tro att L är 8 år.
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Vilken pinsam människa. Skitig kappa, birkenstock, en gammal plastkratta står den populära floristen.
Undra om Bobby O ångrar sig att han gav henne sparken från att göra reklam för hans produkter, då han ser detta?
Citera
2023-04-16, 21:39
Avslutad
Citat:
Jag har tittat igen och jag ändrar mig. Detta är nog hennes nya trädgård.
Citera
2023-04-16, 22:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan det vara gemensam gårdsstädning för grannar i det nya bostadsområdet?
Tvivlar på det. Tror mera på att det är i nuvarande förening.
Citat:
Jo, det är nog hennes uteplats och den som grillar måste väl vara en kompis till L. Kompisen ser äldre ut, men Mytomanen gör så att man kan tro att L är 8 år.

Undra om Bobby O ångrar sig att han gav henne sparken från att göra reklam för hans produkter, då han ser detta?
Ja, det kan vara "en annan del av Mys trädgård" - hittade en bild där det vitmålade planket syns. Så det är säkert på hennes nuvarande adress men på en annan sida av huset.

Sök på Svenska Mäklarhuset och Hägernäsvägen 16 B och kolla bilderna.

Bobby är nog bara glad att vara kvitt den där snyltare, han klarar sig säkert (liksom många andra) utmärkt utan My.
Citera
2023-04-16, 22:28
Medlem
GodSosses avatar
Citat:

Jag känner igen hennes typ av personlighet, utifrån erfarenheter i min yrkesroll:
1. Lättare svagbegåvning.
2. Lågpresterande.
3. Fort men fel.
4. Trots allt, ändå VÄRLDSMÄSTARE!
Citera
2023-04-16, 23:12
Avslutad
Citat:
Tvivlar på det. Tror mera på att det är i nuvarande förening.

Ja, det kan vara "en annan del av Mys trädgård" - hittade en bild där det vitmålade planket syns. Så det är säkert på hennes nuvarande adress men på en annan sida av huset.

Sök på Svenska Mäklarhuset och Hägernäsvägen 16 B och kolla bilderna.

Bobby är nog bara glad att vara kvitt den där snyltare, han klarar sig säkert (liksom många andra) utmärkt utan My.
Jag kollade på 16B, men hon sa ju en gång att hon skulle flytta alldeles runt hörnet. Och en gång att det var alldeles i närheten. Så det finns en möjlighet att detta är den nya uteplatsen. Så allt är väldigt likt och kan vara både på gamla och nya adressen. Men det kommer väl fler bilder då påskkärringen får krattat färdigt, så vi blir klokare.
Citera
2023-04-16, 23:35
Avslutad
Citat:
Vems trädgård? Lämplig klädsel för trädgårdsarbete... Kappa?
Hon måste ha hållit på länge eftersom hon var så flåsig. 🙄
Hon går typ alltid annars i träningskläder och keps, även på restaurang, och nu räfsar hon i trädgården klädd sådär. Normalt?
Citera
2023-04-16, 23:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag kollade på 16B, men hon sa ju en gång att hon skulle flytta alldeles runt hörnet. Och en gång att det var alldeles i närheten. Så det finns en möjlighet att detta är den nya uteplatsen. Så allt är väldigt likt och kan vara både på gamla och nya adressen. Men det kommer väl fler bilder då påskkärringen får krattat färdigt, så vi blir klokare.
16 B är en mindre lägenhet än den nuvarande.
Det finns ett likadant hus intill nummer 16 så det är ingen vits att hon skulle flytta dit.
När hon var i den nya lägenheten syntes delen av rummet med balkongdörren. My kan inte bo i en BR i ett område där man solidariskt ska vår- och höststäda. Förra året fick hon lägligt nog migrän, hjärnblödning och lite "cancer" och slapp undan vårstädningen...

Nej, jag är rätt säker på att trädgårdsarbetet gjordes inom nuvarande område.
Citera
2023-04-17, 00:04
Avslutad
Citat:
16 B är en mindre lägenhet än den nuvarande.
Det finns ett likadant hus intill nummer 16 så det är ingen vits att hon skulle flytta dit.
När hon var i den nya lägenheten syntes delen av rummet med balkongdörren. My kan inte bo i en BR i ett område där man solidariskt ska vår- och höststäda. Förra året fick hon lägligt nog migrän, hjärnblödning och lite "cancer" och slapp undan vårstädningen...

Nej, jag är rätt säker på att trädgårdsarbetet gjordes inom nuvarande område.
My kan inte följa några regler så någon områdesstädning är inte att tänka på. Hon kanske ska piffa till lite så det blir sålt då annonsen kommer ut igen. 2 veckor var den ca borta förra gången. Intressant att se om det nya boendet har sin uteplats lika ovanligt placerat som där hon bor nu.
Citera
2023-04-17, 07:43
Medlem
HappySnowmans avatar
Det där med lägenheten är spännande. Vad var det hon ville ha för den nu senast? Var det inte snudd på 4 miljoner? Booli värderar den till 3.020.000 kr. Som högst vill de sträcka sig till 3.180.000 kr. Lite skillnad. Undrar hur hennes fastighetsaffärer kommer att sluta egentligen?

https://postimg.cc/NLm6WZpF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in