2023-04-15, 15:38
Medlem
Awkwardmans avatar
Gäst i sista måltiden
Citera
2023-04-16, 14:13
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Gäst i sista måltiden
Där han säger en del konstiga saker, t ex att han skulle blivit slagen av sin lärare i mellanstadiet inför sina klasskamrater. Något som i alla fall jag inte tror är sant.
Senast redigerad av Ograst 2023-04-16 kl. 14:17.
Citera
2023-04-16, 14:16
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Där han säger en del konstiga saker, t ex att han skulle blivit slagen av sin lärare i mellanstadiet inför sina klasskamrater på. Något som i alla fall jag inte tror är sant.

Detta måste ju varit typ 90-tal. Låter jävligt märkligt. I slutet På 80 talet hade jag en gammal tant (65år) som lärare. Hon hade ris hängde på tavlan. Hon sa att det bara var symboliskt.
Citera
2023-04-16, 21:05
Medlem
Citat:
Där han säger en del konstiga saker, t ex att han skulle blivit slagen av sin lärare i mellanstadiet inför sina klasskamrater. Något som i alla fall jag inte tror är sant.
Ändå lite konstigt att han inte ifrågasätts mer. Han bad väl i och för sej om ursäkt till Expressen för några år sedan då han påstått att journalister gett pengar till ungdomar för att dom skulle skapa kravaller.
Citera
2023-04-16, 21:37
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Ändå lite konstigt att han inte ifrågasätts mer. Han bad väl i och för sej om ursäkt till Expressen för några år sedan då han påstått att journalister gett pengar till ungdomar för att dom skulle skapa kravaller.
Jag vet att en liknande händelse har hänt, men då var det Russia Today som försökte betala ortenkids för att de skulle bränna bilar. Tror inte Expressen skulle vilja göra något sådant. Ja det är konstigt att han kommer undan med sina anekdoter, i intervjun med Sista Måltiden sa han även att läraren som brukade slå honom även duschade NAKEN med sina elever efter idrotten. Inte särskilt troligt enligt mig.
Citera
2023-04-16, 21:43
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Jag vet att en liknande händelse har hänt, men då var det Russia Today som försökte betala ortenkids för att de skulle bränna bilar. Tror inte Expressen skulle vilja göra något sådant. Ja det är konstigt att han kommer undan med sina anekdoter, i intervjun med Sista Måltiden sa han även att läraren som brukade slå honom även duschade NAKEN med sina elever efter idrotten. Inte särskilt troligt enligt mig.

Varför skulle inte Expressen gör något sådant? Det har dom ju gjort tidigare, tex när dom köpte vapen av kriminella för att kunna skriva en artikel om det. Klart dom kan betala kriminella för att skapa kravaller och bränna bilar för att kunna skriva artiklar om det oxå.. Var inte så naiv lillen
Citera
2023-04-17, 16:20
Medlem
Citat:
Hoppas att det granskas lite noggrannare, hans fantasier om lärarinnan.
Citera
2023-04-17, 20:25
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Hoppas att det granskas lite noggrannare, hans fantasier om lärarinnan.
Läraren, enligt JL en sadistisk snuskgubbe.
Citera
2023-04-17, 20:46
Medlem
HasseBanans avatar
Det blir mer och mer tydligt att han tigger swish-pengar för att kunna leva på stor fot. Hur mycket har folk inte fått betala för hans rättegångar?
Citera
2023-04-17, 22:35
Medlem
Citat:
Läraren, enligt JL en sadistisk snuskgubbe.
Jaha. Jag fattade fel. Hoppas det blir en granskning av detta. E det sant eller kör en chansning som i samband med kravallerna i Husby innebar att han fick be om förlåtelse. Om jag inte blandar ihop det så var det väl därför han slutade på SVT.
Citera
2023-04-18, 13:05
Medlem
Lamotte kommer vara imorgon, onsdag (19:e) i Eskilstuna kl 18 vid (Fristadstorget) Stadshuset. Eskilstuna, en stad som är värst drabbad av skjutningar och dödsskjutningar i Sverige. Allt detta enligt Lamotte.

https://www.instagram.com/reel/CrK6Sz5oiFj/?utm_source=ig_web_copy_link
Citera
2023-04-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Lamotte kommer vara imorgon, onsdag (19:e) i Eskilstuna kl 18 vid (Fristadstorget) Stadshuset. Eskilstuna, en stad som är värst drabbad av skjutningar och dödsskjutningar i Sverige. Allt detta enligt Lamotte.

https://www.instagram.com/reel/CrK6Sz5oiFj/?utm_source=ig_web_copy_link
Blev det något på Fristadstorget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in