Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-16, 03:17
  #337
Medlem
Krakems avatar
Fokus på manliga ideal? 😂

Muslimer i lakan och flip flops är de största fittorna världen skådat. Sandnegrer som flyr över halva jorden undan krig för att förmå folk att underkasta sig deras arabiska överherrar och sandnegerprofeter. Gnälliga undermänniskor som klagar och är missnöjda på allt. Vilket inte är så konstigt med tanke på den kompletta oförmågan att etablera egna fungerande länder utan är nu istället här för att locka västerlänningar att styra upp deras oförmågor - förutsatt att du underkastar dig ökenkulturen som försatte de i skiten till att börja med.

För övrigt är Islam ökenimperialistisk som gör anspråk på underkastelse och arabisering. Den är mycket närmare kommunism än säg nationalism då den är antivit och svenskfientlig till sin natur. Typisk semitisk herrefolksmentalitet Mao.
__________________
Senast redigerad av Krakem 2023-04-16 kl. 03:29.
Citera
2023-04-16, 03:41
  #338
Medlem
Trevligt att läsa vad du skrev islam radio. Det jag vill säga är att nationalister har inte så mycket emot islam. Det är att lägga fokus på fel sak, problemet är att raser inte kan leva ihop. SD är väldigt emot islam men de är kulturnationalister.
Citera
2023-04-16, 13:16
  #339
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag ä emot alla typer Abrahamitiska religioner. Förstår inte varför man i norden ska dyrka något som inte är nordiskt.
Heill Óðinn!
Citera
2023-04-16, 13:23
  #340
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det lustiga med dagens batikhäxor är att de värnar om feminism och rättigheter för HBTQICP och samtidigt vill ha hit till Sverige en massa islamister som förr eller senare kommer få Sverige att likna Afghanistan och där finns det inga rättigheter för kvinnor och HBTQ-skiten har ingen chans. Kul rent ironiskt att få se feministen och homoaktivisten gråta av förtvivlan över vad de ställt till med. Fast de har ju så lågt IQ att de inte förstår att de är deras egna fel.
Citera
2023-04-16, 13:30
  #341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det lustiga med dagens batikhäxor är att de värnar om feminism och rättigheter för HBTQICP och samtidigt vill ha hit till Sverige en massa islamister som förr eller senare kommer få Sverige att likna Afghanistan och där finns det inga rättigheter för kvinnor och HBTQ-skiten har ingen chans. Kul rent ironiskt att få se feministen och homoaktivisten gråta av förtvivlan över vad de ställt till med. Fast de har ju så lågt IQ att de inte förstår att de är deras egna fel.

Bra skrivet Jåjje! dessa kulturmarxister är så sjukt hjärntvättade och vi ser ju redan nu hur det tillåts med böneutrup i vissa delar av Sverige. Snart finns inget svenskt kvar längre. Ironiskt att dessa refugees welcome folk påstår sig värna om HBTQ och allt annat, men vill ha hit människor som utövar hederskultur.... Börjar hata "demokrati" mer för varje dag jag ser konsekvenserna av detta ynkliga svaga system vi har här. Längtar tills vi får en högerextrem regering.
Citera
2023-04-16, 13:39
  #342
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Bra skrivet Jåjje! dessa kulturmarxister är så sjukt hjärntvättade och vi ser ju redan nu hur det tillåts med böneutrup i vissa delar av Sverige. Snart finns inget svenskt kvar längre. Ironiskt att dessa refugees welcome folk påstår sig värna om HBTQ och allt annat, men vill ha hit människor som utövar hederskultur.... Börjar hata "demokrati" mer för varje dag jag ser konsekvenserna av detta ynkliga svaga system vi har här. Längtar tills vi får en högerextrem regering.

Tack! Samhället är sjukt och det är så här det ser ut. Om vi ska få en förändring på Sverige och Europa så måste vi gå igenom en kris likt på 30-talet och i värsta fall ett rejält krig och det kommer att leda till en förändring och förhoppningsvis kommer det en stark ledare att ta över (helst en konstnär från Österrike ).
Citera
2023-04-16, 13:41
  #343
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag ä emot alla typer Abrahamitiska religioner. Förstår inte varför man i norden ska dyrka något som inte är nordiskt.
Heill Óðinn!

Men vi är ju kristna ju ?

Behöver inte vara abrahamitiskt kan vara gnostisistiskt också..
Citera
2023-04-16, 13:43
  #344
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaRom
Men vi är ju kristna ju ?

Behöver inte vara abrahamitiskt kan vara gnostisistiskt också..
Jesus var ju bara en jude.
Citera
2023-04-16, 13:45
  #345
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Tack! Samhället är sjukt och det är så här det ser ut. Om vi ska få en förändring på Sverige och Europa så måste vi gå igenom en kris likt på 30-talet och i värsta fall ett rejält krig och det kommer att leda till en förändring och förhoppningsvis kommer det en stark ledare att ta över (helst en konstnär från Österrike ).

Men håll käften om Hitler nu han var en jävla katolikbög som man borde spräckt skallen på. Han har inget skit med nationalism att göra så varför drar ni upp han hela jävla tiden? Du Kan ju tacka Hitler för att vi har 2 miljoner muslimer i Sverige nu. Bra gjort nazistbögar! Era enda vänner. Antisemiterna tillsammans mot protestanterna haha kanske ni tog fel men vi är lutheraner här!
Citera
2023-04-16, 13:47
  #346
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaRom
Men håll käften om Hitler nu han var en jävla katolikbög som man borde spräckt skallen på. Han har inget skit med nationalism att göra så varför drar ni upp han hela jävla tiden? Du Kan ju tacka Hitler för att vi har 2 miljoner muslimer i Sverige nu. Bra gjort nazistbögar! Era enda vänner. Antisemiterna tillsammans mot protestanterna haha kanske ni tog fel men vi är lutheraner här!
Nu Var jag JU lite skämtsam HÄR när jag drog till med Hitler.
Citera
2023-04-16, 13:48
  #347
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jesus var ju bara en jude.

Jag skiter i Jesus och Buddha de var bara män. Gud, Kristus och Oden är vad jag tror på.

Ps. Kristus är inte samma sak som Jesus. Jesus var en person medan Kristus är en kraft. Jag tror på den senare. Eftersom jag är kristen.
Citera
2023-04-16, 13:50
  #348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Tack! Samhället är sjukt och det är så här det ser ut. Om vi ska få en förändring på Sverige och Europa så måste vi gå igenom en kris likt på 30-talet och i värsta fall ett rejält krig och det kommer att leda till en förändring och förhoppningsvis kommer det en stark ledare att ta över (helst en konstnär från Österrike ).

Japp vi behöver en stark ledare det borde ju finnas någon i Österrike, kanske från Branau am inn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback