2023-04-16, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Fast nu går polisen ut med bilder på henne hur hon såg ut på cykeln. Skulle de gör det om hon var hittad? Jag tror inte hon är hittad. Men kanske blod och kläder.

Kanske arbetar flera enheter i olika änder samtidigt. Dom som är på plats är inte dom som publicerar bilden? Vi vet inte alla omständigheterna, exempelvis om de förberett för bilden att komma ut sedan igår (tillstånd, redigera bilden för att få fram bättre bild, mer) så publiceras den när den var klar. Jag vet inte bara spekulerar då det kan finnas tusen förklaringar.
Om hon är hittad kan ju bilden vara till hjälp om man vill ha iaktagelser från allmänheten
Citera
2023-04-16, 13:34
Medlem
Inte ett ord någonstans om han som bor i huset vid skogen. Varför det? Är han försvunnen? Gripen? Hittad död?
Citera
2023-04-16, 13:36
Medlem
Tänk om de hittar något ifrån Emilie Meng
Citera
2023-04-16, 13:36
Medlem
Skyliner.s avatar
Var någon här som skrev att TV4 rapporterade om upphittade kläder ?
Hittar ingen info?
Blev den infon tillbakadragen kanske?
Att journalisten läckte olovligt tex
Citera
2023-04-16, 13:37
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Tänk om de hittar något ifrån Emilie Meng
Det hade varit den enda enskilt positiva detaljen i detta försvinnande isåfall.
Citera
2023-04-16, 13:38
Medlem
Tervulls avatar
Får också vibbar av Anders Eklund här. En mycket sjuk jävel som tar sig rätten att beröva en annan människas liv för att bli tillfredställd i några minuter. Satans avkomma. Det ser verkligen inte ljust ut med tanke på allt som framkommit. Fy fan.
Citera
2023-04-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förmodligen hade jag gjort det, nästan 24 Timmar senare hittar de o spärrar av huset mycket ILLA.
Kan ju vara så att dom inte hade någon anledning att spärra av huset tidigare men nu har funnit något. Kan ju ligga 20 hus i radien 100m och man kan ju inte direkt spärra av alla hus utan att det finns fog för det. Så nope, du skulle nog inte gjort ett bättre jobb efterssom du inte verkar kunna tänka
Citera
2023-04-16, 13:39
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currykillen
Inte ett ord någonstans om han som bor i huset vid skogen. Varför det? Är han försvunnen? Gripen? Hittad död?

Det hade ju varit fruktansvärt om han hittats död i huset, men att Filippa är fortsatt försvunnen.

Jag hoppas att han är försvunnen, för då kanske Filippa är med honom, levande.
Citera
2023-04-16, 13:40
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Hm kanske hennes hjälm? Mobil och cykel hittades väl i diket, men hjälmen kan ju ha tagits av i huset…

I sammanhanget smått creepy att SHM lagt ut en annons på begagnade barnhjälmar. Men inte alls säker på att han är inblandad.
Citera
2023-04-16, 13:42
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currykillen

Det är rimligt att tro. Finns inte uppgifter någonstana om att någon är gripen eller ens tagen till förhör.

Min gissning är att hon ligger bakom huset, nedgrävd. Han har under kvällen igår hängt sig när han insett vad han gjort.
Citera
2023-04-16, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Det är rimligt att tro. Finns inte uppgifter någonstana om att någon är gripen eller ens tagen till förhör.

Min gissning är att hon ligger bakom huset, nedgrävd. Han har under kvällen igår hängt sig när han insett vad han gjort.

Borde man inte då sett bilder när han blir utburen på bår? Ingen ambulans har ännu setts till.
Citera
2023-04-16, 13:49
Avstängd
Lisa holm o engla vibbar.
Överfallen o mördad, dock tror jag filippa gjort motstånd, lång o kanske stark, GM kanske bara ville doppa men hon gav inte med sig.
Otrolig snabb presskonferens tyder på att de hittat henne tbh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in