Nej det bådar inte gott men vi får hoppas att det inte är Filippa de har hittat avliden.
Lika illa vore det om de har hittat en del av hennes kläder. Att polisen håller presskonferens kan också bero på att de vill informera vad som hittills har framkommit.
Fast nu går polisen ut med bilder på henne hur hon såg ut på cykeln. Skulle de gör det om hon var hittad? Jag tror inte hon är hittad. Men kanske blod och kläder.
Man kan se det från två håll detta case:
1: allt pekar på hon är inte vid liv flickan mer och mer iom polisen hittar hennes kläder & tillhörigheter, GM har bara kastat ut sakerna i desperation efter det som hänt och försöker få undan bevisen utan tanke...
2: Kidnappad kan hon vara för familjen verkar sitta på pengar med tanke på villan och bilen som hon står framför, Äger hennes familj något företag eller liknade kan även vara väl avlönade personer och någon i dess närhet vill pressa dem på pengar men upplägget gick fel då polis blev involverat....
Kommer bli väldigt intressant se den presskonferensen som polisen ska hålla....
Fast nu går polisen ut med bilder på henne hur hon såg ut på cykeln. Skulle de gör det om hon var hittad? Jag tror inte hon är hittad. Men kanske blod och kläder.
Mycket möjligt men det är nästan lika illa om de har hittat hennes kläder och kanske blod.
Jag tror att de misstänkta GM har planerat detta en lång tid och sett familjens rutiner och bevakat huset från avstånd och jag tror inte att detta ska vara impulsivt.
Senast redigerad av Sara98 2023-04-16 kl. 13:37.