2023-04-15, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hon är så fruktansvärt tråkig just nu, måste komma en graviditet eller nytt förhållande snart

Tänkt likadant ett tag nu fy fasen så tråkig hon är, finns inget att följa längre. Hoppas på lite drama.
Citera
2023-04-15, 21:08
Avslutad
Hon skriver nu på story att hon är sjukt dyster och gråter mycket. Mitt första tecken på graviditet har varit att jag blivit extremt blödig men jag vet inte 🤷🏼‍♀️?!
Citera
2023-04-15, 21:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hon skriver nu på story att hon är sjukt dyster och gråter mycket. Mitt första tecken på graviditet har varit att jag blivit extremt blödig men jag vet inte 🤷🏼‍♀️?!

Börjat de nykära känslorna försvinna månne och hon börjar inse att det är dags att bli singel igen i typ tre månader tills hon hittat en ny "mitt livs kärlek
Citera
2023-04-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Börjat de nykära känslorna försvinna månne och hon börjar inse att det är dags att bli singel igen i typ tre månader tills hon hittat en ny "mitt livs kärlek

Hon själv har ju väldigt lätt att bli kär men svårt att bli kär och känna att det här är mannen i mitt liv.. har endast hänt 3 gånger i hennes 25 åriga liv..
Citera
2023-04-15, 22:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Hon själv har ju väldigt lätt att bli kär men svårt att bli kär och känna att det här är mannen i mitt liv.. har endast hänt 3 gånger i hennes 25 åriga liv..

Ja just ja tänkte inte på det, att bli kär tar ju tid för henne och hon tar inte vem som helst.
Citera
2023-04-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Nu tror jag inte att en tonårsmorsa från Frövi är en av de 200 närmaste vännerna till en av Sveriges största artister någonsin, men man vet ju aldrig. Ur led är tiden, och alla i den där branschen verkar utnyttja varandra hänsynslöst till höger och vänster.
Det tror inte jag heller. Men är det inte en liten överdrift att kalla e-type för en av Sveriges största artister någonsin?
Citera
2023-04-16, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Det tror inte jag heller. Men är det inte en liten överdrift att kalla e-type för en av Sveriges största artister någonsin?
Svar: jo. Det är överdrift.
Citera
2023-04-16, 09:37
Medlem
Citat:

Hon skriver att det oftast är vid mens som hon mår så. Kan också vara att dom äldre döttrarna är hos sina pappor.
Citera
2023-04-16, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Hon skriver att det oftast är vid mens som hon mår så. Kan också vara att dom äldre döttrarna är hos sina pappor.

Och hon vägrar stå för att hon har varit extremt ung och dum som har försatt sig själv i denna situationen. Enligt henne så är man bara ung o dum om man festar etc men det gäller alla val i livet LINN som kan bli till något man absolut hade velat göra om rätt.
Hjärndöd.
Citera
2023-04-16, 15:20
Avslutad
Citat:
När ska förhållandet ta slut? Ser det stabilt ut enligt er? Har ni ändrat er tro?
Nej det ser inte stabilt ut enligt mig.
Jag tror dock de kommer att hänga ihop ett bra tag till, utåt sett i alla fall. Inte för att det är stabilt, bra, respektfullt och kärleksfullt dock.
Citera
2023-04-16, 17:22
Medlem
Har ni sett den bilden hon står med gammelfarmor , och Belle. Hur ser hon ut i håret? Där vid hjässan / hårbotten?

För det första är det en bred och tjock mittbena där det är naket.

Sen en rufsig hög ( fågelbo )

Hon behöver fixa sitt hår och ta bort det där äckliga löshåret. Den förstör ju
Citera
2023-04-16, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21
Har ni sett den bilden hon står med gammelfarmor , och Belle. Hur ser hon ut i håret? Där vid hjässan / hårbotten?

För det första är det en bred och tjock mittbena där det är naket.

Sen en rufsig hög ( fågelbo )

Hon behöver fixa sitt hår och ta bort det där äckliga löshåret. Den förstör ju
Jag tycker det skulle vara mer intressant att veta vad hennes mormor och morfar egentligen tycker om spektaklet (Linns liv alltså, inte hennes hår)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in