2023-02-12, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Tycker det är skit vidrigt när man ber sina barn pussa varandra och så filmar man det o lägger upp. Speciellt när barnen har motsatta kön och till o med är ett par år gammal, vidrigt!. Varför håller man på så? Sjukt perverst.
Det tycker jag också, väldigt osmakligt.
Barn pussar inte varandra bara sådär, det är alltid någon vuxen som regisserar sådant.. jag tänker "stopp min kropp" hur ska barn lära sig vart gränserna går om vuxna uppmuntrar att barn ska pussa andra barn...
Citera
2023-02-12, 20:37
Avslutad
Citat:
Tycker det är skit vidrigt när man ber sina barn pussa varandra och så filmar man det o lägger upp. Speciellt när barnen har motsatta kön och till o med är ett par år gammal, vidrigt!. Varför håller man på så? Sjukt perverst.
Vem pratar du om nu?
Citera
2023-02-12, 20:47
Medlem
Kattihatt07s avatar
Senaste bilden: siblings or dating? 🤣
Citera
2023-02-12, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vem pratar du om nu?

Linn har bett tindra o juvelia pussa varandra flera gånger i videos och på foton, sen såg jag nyss på @Lojsanwallin ’s händelser att hon bad sina äldre barn av motsatt kön pussa varann, då brände det till och jag kunde koppla Linn till samma beteende därav min kommentar 🥴
Citera
2023-02-12, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Det tycker jag också, väldigt osmakligt.
Barn pussar inte varandra bara sådär, det är alltid någon vuxen som regisserar sådant.. jag tänker "stopp min kropp" hur ska barn lära sig vart gränserna går om vuxna uppmuntrar att barn ska pussa andra barn...

Precis håller med fullständigt!
Citera
2023-02-12, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kattihatt07
Senaste bilden: siblings or dating? 🤣

HAHAH jäklar vad lika 🤢🤢 jag gissar på syskon 🤣
Citera
2023-02-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
https://www.instagram.com/p/CCvNTbKAYTm/?utm_source=ig_web_copy_link här heter hon Hassel

https://www.instagram.com/p/CEyoF9UAY2_/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Var denna jag syftade på… september
Citera
2023-02-12, 21:44
Avslutad
Citat:
Linn har bett tindra o juvelia pussa varandra flera gånger i videos och på foton, sen såg jag nyss på @Lojsanwallin ’s händelser att hon bad sina äldre barn av motsatt kön pussa varann, då brände det till och jag kunde koppla Linn till samma beteende därav min kommentar 🥴
OK. Jag är inte tankeläsare och såg inget motsvarande på Linns insta så det var rätt svårt att veta.
Citera
2023-02-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Men man döps inte TILL ett namn. Prästen säger ”jag döper dig, Kajsa Anka, i faderns och sonens…blablabla”, inte ”jag döper dig TILL Kajsa Anka”
Sen är det där med Juvelias efternamn också en typisk lögn av Linn. Hon har gjort ett blogginlägg med titeln ”Juvelia Hassel”, sen när det tog slut påstod hon plötsligt att J alltid hetat Andersson. Säkert.

Förvånar mig inte om hon faktiskt heter Hassel fortfarande, och att Linnsan försöker få det att låta som någonting annat.
Citera
2023-02-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
https://www.instagram.com/p/CEyoF9UAY2_/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Var denna jag syftade på… september

https://tiingelinn.se/2020/07/17/juvelia-hassel/ O här..
Citera
2023-02-13, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
OK. Jag är inte tankeläsare och såg inget motsvarande på Linns insta så det var rätt svårt att veta.

Linn brukar göra samma sak med tindra å theresewickmans son. Å hon säger till tjejerna att pussas på tid och otid för att fota dom? Det är rätt sjukt ja?!
Citera
2023-02-13, 08:09
Medlem
Nu är Linn orolig för Simmes utbildning eftersom han missat massor pga sjukdom. Han är säkert redan underkänd och nu måste dom försöka släta över det.

Undrar återigen varför hon inte bara använder mirakelsprayen samt duschar i eucalyptus så håller hon sig väl frisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in