2023-04-15, 00:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ja. Under förutsättning att personen inte behandlat mig eller (mig veterligen) någon annan illa. Jag skulle även kunna tänka mig att ha sex med en sådan person. Så enkelt är det. Pröva, du kanske lär dig någonting om dina medmänniskor. Vad är det värsta som kan hända? Att hånglet inte blev så bra? Att sexet inte blev så lyckat? Är det verkligen hela världen?
Jag kan berätta för dig att jag förlorade min oskuld till en person som jag inte var attraherad av för fem öre egentligen, bara för att jag ville få "det" gjort. Det är ingenting som jag ångrar eller tänker på överhuvudtaget. Det var inget bra sex men du kan ge dig fan på att jag var noga med att jag inte berättade det för flickan ifråga utan jag låtsades att jag var lycklig (vilket jag också var, men av en annan anledning). Jag har efter det, låt vara vid ganska få tillfällen, haft sex med kvinnor som jag inte varit attraherad av men vars intresse för mig gjort att jag känt mig oerhört smickrad och "gått med" på det hela. Har det varit äckligt eller traumatiserande? Knappast.
Avslutningsvis så kan jag, i fall du får för dig att det här är en "manlig" grej, berätta för dig att jag känner flera kvinnor på olika håll som är bekanta med ett fenomen som de kallar för "mercy fucks". Googla det om du inte fattar galoppen.
PS
Jag har även haft bra sex med kvinnor som jag varit attraherad av. I fall du skulle undra.
Det är beundransvärt av dig..Men jag förstår folk som inte tycker annorlunda. Vi är olika helt enkelt.

Själv måste jag iaf känna total attraktion. Även för att kyssas. Men jag är en väldigt udda snäv person i mina preferenser och kanske inte representativ bland framförallt män. Men vi är olika och jag tycker det är stort att kunna vara som du men inget man kan kräva av folk att vara
Citera
2023-04-15, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Hej
Arvid:
Ser väldigt bra ut med oerhörd fysik. Förstår inte varför han skulle behöva vara med i det här programmet. Han ser äldre ut än vad han är dock tycker jag.
Uppväxt i Knutby så man undrar ju om han är mentaldefekt (aka religiös). Känns väldigt ordentlig och uppfriskande gammaldags. Om det inte funkar med Ida lär han ha en lång kö av väntande tjejer.
.

Knutby är ett samhälle med säkert flera tusen infödingar. Sekten var kanske 20-30 inflyttade knäppgökar. Att han skulle vara uppfödd i församlingen är alltså rätt osannolikt.

Men snacka om drygt för de som är från Knutby. Finns det någon annan ort som har så negativ berömmelse? Kumla?
Citera
2023-04-15, 10:25
Medlem
OptimismPrimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Aha, du måste mena att den känslomässigt mogna mannen är som en lillebror!?

Jag menar att han betedde sig som en kvinna och det verkade helt ok för programledarna att para ihop honom med en heterosexuell kvinna, kanske för att en av dem själv var lite gränslös i sin könsidentitet, vad vet jag?

Man får vara precis hur man vill men det är oetiskt att pressa henne till att gå emot sin sexuella läggning.

Tänk om de försökt pressa en homosexuell att omvända sig? Vad hade media gjort då?
Citera
2023-04-15, 11:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep

Arvid:
Ser väldigt bra ut med oerhörd fysik. Förstår inte varför han skulle behöva vara med i det här programmet. Han ser äldre ut än vad han är dock tycker jag.
Uppväxt i Knutby så man undrar ju om han är mentaldefekt (aka religiös). Känns väldigt ordentlig och uppfriskande gammaldags. Om det inte funkar med Ida lär han ha en lång kö av väntande tjejer.

Du sa att du aldrig dejtat eller haft en relation.
Förstår det.
Tror du att det står en lång kö med tjejer på någon som är "uppfriskande gammaldags".
Möjligtvis en lång rad tanter från mormorns PRO.

Någon här fick narcissistvibbar av honom. Vi får väl se.
Töntig-präktig--narcissist-vibbar får jag isåfall av honom. Han verkade ändå ha lite pondus där när han klev av hästen. Så han kanske har lite självförtroende ändå?
Men jag kan tänka mig att han är en sån där kille som är väldigt uppe i och älskar sig själv (och sin mormor då) gränslöst.

Såna killar står INTE tjejer på kö till. Jag lovar.

(Men vi vet för lite egentligen för att förhandsgissa karaktärerna. Jag får väl stå där och känna mig dum om det visar sig att Arvid är sympatisk.)
Citera
2023-04-15, 12:16
Medlem
Huzzahs avatar
Jag känner verkligen ingenting för årets deltagare so far och det bådar inte gott.🥺
Kändes inte premiären väldigt fisljummen överlag..? Jag kanske är för färgad av förra säsongens besvikelse men har svårt att se hur något av de här paren ska väcka några starkare känsloyttringar i mig.
TRÅKIG siar jag blir ledordet för säsongen.
Men hoppas såklart att jag har fel!🙏🏻🙏🏻

Tänk bara om surgubbarna på SVT åtminstone kunde sluta leva på stenåldern i det avseendet att de ska hålla på avsnitten.😴😴
Vi är stora flickor och pojkar och klarar nog av att se avsnitten (och diskutera dem) i rimlig takt liksom.. det fyller liksom inget syfte längre mer än att de ska fitta sig å det gör mig fan irriterad. Förra året orkade jag inte ens se till slutet pga det för när produktionen dessutom är som den är så fattar jag inte hur de tror att man ska kunna hålla uppe intresset när det finns mycket annat att kolla på. Men aja. Jag är inte på gott humör hittills som ni märker.
Citera
2023-04-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Jag känner verkligen ingenting för årets deltagare so far och det bådar inte gott.🥺
Kändes inte premiären väldigt fisljummen överlag..? Jag kanske är för färgad av förra säsongens besvikelse men har svårt att se hur något av de här paren ska väcka några starkare känsloyttringar i mig.
TRÅKIG siar jag blir ledordet för säsongen.
Men hoppas såklart att jag har fel!🙏🏻🙏🏻

Tänk bara om surgubbarna på SVT åtminstone kunde sluta leva på stenåldern i det avseendet att de ska hålla på avsnitten.😴😴
Vi är stora flickor och pojkar och klarar nog av att se avsnitten (och diskutera dem) i rimlig takt liksom.. det fyller liksom inget syfte längre mer än att de ska fitta sig å det gör mig fan irriterad. Förra året orkade jag inte ens se till slutet pga det för när produktionen dessutom är som den är så fattar jag inte hur de tror att man ska kunna hålla uppe intresset när det finns mycket annat att kolla på. Men aja. Jag är inte på gott humör hittills som ni märker.

Var verkligen förra säsongen en besvikelse? Var ju kul att följa Hans & Bodil samt Axel och Märtha. Inte för att det var bra matchningar utan för det gav bra tv. När Märtha byggde en mur med kuddar i sängen för att avskärma sig från sin man var väl det roligaste vi har bjudits på sedan mattläggaren och hon som var för fin för ikea-kassar. Samt Jonas och överfestaren.
Citera
2023-04-15, 14:11
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Var verkligen förra säsongen en besvikelse? Var ju kul att följa Hans & Bodil samt Axel och Märtha. Inte för att det var bra matchningar utan för det gav bra tv. När Märtha byggde en mur med kuddar i sängen för att avskärma sig från sin man var väl det roligaste vi har bjudits på sedan mattläggaren och hon som var för fin för ikea-kassar. Samt Jonas och överfestaren.

Jag var ganska besviken faktiskt.. Hans och Bodil glömde jag bara bort hela tiden och Märtha och Axel blev för mycket för mig.😭 Tyckte det var rent elakt och sånt gillar inte jag. Men nog föredrar jag det framför den här klicken mellanmjölksdeltagare så sett så jag är kluven.

Hon som hatade Ikeakassar var så sjukt rolig!😂Det var ju oxå elakt men inte på samma sätt ändå.. Aah jag vet inte. Tycker bara de är så dåliga på att matcha folk och tror det finns MYCKET bättre sätt att göra det på men det kommer tokkonservativa SVT som samtidigt ska va så ängsligt medvetna och hbtqabcdefghijklmno-orienterade aldrig att greppa. Om de åtminstone kunde göra sig av med den bajjenödiga backslicken som ordnar manscirklar hade det nog blivit ett uppsving som jag tror nån annan var inne på lite tidigare i tråden.. men han är nog lika svår att bli av med som syfilis så det kommer nog inte hända.

Denna säsongen verkar inte ens nån av deltagarna kul att kolla på (Märtha och Mingel-Martin var ändå underhållande det håller jag med om) och om det blir lika knas med äktenskapen som det brukar kommer iaf jag att trilla bort men ska ge det lite mer tid, vi har ju inte ens fått se alla bröllopen ännu så det kanske tar sig.
Citera
2023-04-15, 14:23
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Om de åtminstone kunde göra sig av med den bajjenödiga backslicken som ordnar manscirklar hade det nog blivit ett uppsving som jag tror nån annan var inne på lite tidigare i tråden.. men han är nog lika svår att bli av med som syfilis så det kommer nog inte hända.

.

Finns det inte ett underhållningsvärde i sig att Raw-freddan" är med?

Bara din beskrivning av honom är underbar
"lika svår att bli av med som syfilis".

Visst det är lite plågsamt när han lägger ner järnet för att kitta ihop omöjliga par.
Men det tycker jag nog de andra matcharna också ägnar sig åt.

Raw-freddan är iallafall lite underhållande sliskig. De andra experterna är lite tråkigare.
Raw-freddan bor hemma hos föräldrar har jag för mig, och han med sin syfilis verkar ha noll chans att hitta partner själv.
Han är ett "Arga snickaren"-objekt på så sätt.

Om han själv ska hitta partner måste ett riktigt rå-proffs hugga in.
Citera
2023-04-15, 15:42
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Raw-freddan är iallafall lite underhållande sliskig. De andra experterna är lite tråkigare.
Raw-freddan bor hemma hos föräldrar har jag för mig, och han med sin syfilis verkar ha noll chans att hitta partner själv.

Kan inte Gift vid första ögonkastet ha en uppföljare.
"Tvinga Raw-aka-syfilis-freddan gifta sig med någon", där vi på flashback kan vara rådgivare och expertteam?

Jag tror att han skulle få många input och bra rådgivning härifrån.

Någon som har en tanke om vilken person i offentligheten som Raw-freddan skulle kunna matchas med?
Citera
2023-04-15, 16:45
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:

Finns det inte ett underhållningsvärde i sig att Raw-freddan" är med?

Bara din beskrivning av honom är underbar
"lika svår att bli av med som syfilis".

Visst det är lite plågsamt när han lägger ner järnet för att kitta ihop omöjliga par.
Men det tycker jag nog de andra matcharna också ägnar sig åt.

Alltså.. jo lite eg. Den här säsongen är jag rädd att han i vart fall kommer va det mest underhållande å det är ju lite sorgligt men här är vi nu.😭💔 och jo han är väl mer av en karaktär än de andra ”experterna” men fortfarande så oerhört dålig. TRE fel gör ju inte ETT rätt liksom.
Vart har de ens hittat de här pk-fågelholkarna?? De skulle aldrig våga tycka nått som sticker ut nån av dem så tror det blir lite kejsarens nya kläder när de ska matcha å det är ju inget bra alltså. Men om han själv bor hemma å trånar efter kärlek ger det ändå ett djup och must som jag annars tror kommer totalsaknas våren 2023. Han projicerar alltså bara??

Omg Cirkel-Freddan kan bli nästa års bachelor!
Detta kommer bli stort.
Citera
2023-04-15, 16:47
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Kan inte Gift vid första ögonkastet ha en uppföljare.
"Tvinga Raw-aka-syfilis-freddan gifta sig med någon", där vi på flashback kan vara rådgivare och expertteam?

Jag tror att han skulle få många input och bra rådgivning härifrån.

Någon som har en tanke om vilken person i offentligheten som Raw-freddan skulle kunna matchas med?

Ah det här låter ännu bättre än Bachelorette!
Jag tycker vi satsar på Babben Larsson, eller e hon gift redan?
Citera
2023-04-15, 17:07
Medlem
Citat:
Du sa att du aldrig dejtat eller haft en relation.
Förstår det.
Tror du att det står en lång kö med tjejer på någon som är "uppfriskande gammaldags".
Möjligtvis en lång rad tanter från mormorns PRO.

Någon här fick narcissistvibbar av honom. Vi får väl se.
Töntig-präktig--narcissist-vibbar får jag isåfall av honom. Han verkade ändå ha lite pondus där när han klev av hästen. Så han kanske har lite självförtroende ändå?
Men jag kan tänka mig att han är en sån där kille som är väldigt uppe i och älskar sig själv (och sin mormor då) gränslöst.

Såna killar står INTE tjejer på kö till. Jag lovar.

(Men vi vet för lite egentligen för att förhandsgissa karaktärerna. Jag får väl stå där och känna mig dum om det visar sig att Arvid är sympatisk.)

Jag syftade mest på att han ser bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in