2023-04-14, 20:10
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Svarar lite sporadiskt när det finns tid! Kul med så många frågor.

Jag talar bara för mig själv att jag var öppen för att göra förändringar i mitt liv för att möta kärleken.

Vad tycker du om att deltagarna blir "manglade" här på flashback?

Ja, jag tycker att det är spännande att vara här och prata med er!

Jag hade inte det, men har kikat lite nu. Det verkar ha varit jobbigt för honom! Jag tycker att produktionen har varit väldigt måna om oss deltagare genom processen så här långt. Har sett en del av kritiken mot dom och tycker att dom har tagit till sig av den och anpassat sig. GVFÖ är ju public service och målet är att skapa en bra matchning och effekten man eftersöker är samtal om relationer i hemmen. Det tycker jag att dom lyckas ganska bra med ändå. Man kan ju inte vänta sig en 100% hit-rate!

Tack för tips!

Haha tack! Jo du har rätt, livsstil är viktigt. Jag tycker också att det är viktigt att man visar att man är kompromissvillig, men det är nog inte så trovärdigt med någon som är villig att ge upp allt.

Tack, jag tycker Ágúst är fint men jag tycker om att var undercover islänning
Jag sökte för att träffa kärleken, men det är en kul bonus att vara med i TV. Jag gillar att prata om känslor och relationer. Jag har sett fram emot alla samtal som kommer av programmet! Om samtalen ska vara här, på Facebook eller annanstans det har jag inte riktigt funderat på. Nu är dom här och det känns kul. Många av er ställer raka och "råa" frågor. Det gillar jag!

1. Jag har nog sett säsong 6, 7 och 8. Jag uppfattar inte deras matchningar som avsiktligt dåliga, och därav finns ju hoppet om att det ska funka. Jag är naiv i min natur och vill tro på att det ska bli bra!

2. Jag har fått se mina delar i förväg och ja, det kommer några pinsamma saker. Men det är inte så farligt. Att berätta för min familj och mina vänner var väldigt roligt. Dom har stöttat mig och varit glada för min skull. Det är jag väldigt tacksam för!

Visst fick Axel det lite jobbigt, men jag håller inte med om att killar söker för att få doppa

1. Ja
2. Det får du fråga henne!

Trevlig helg på er!
Mvh Agust

Blev det inget Knulle alltså, misslyckat.
Citera
2023-04-14, 20:12
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Öh, finns väl lite enklare sätt än att fläka ut sig i SVT så det kan väl knappast vara anledningen?

Jo för den som dagligen läser DNs kulturbilaga så är det enda politiskt korrekta sättet.
Citera
2023-04-14, 20:45
Medlem
Hej här kommer Herr sist på bollen med åsikter som ingen efterfrågade.
Kom ihåg att detta är iakttagelser från en person som aldrig dejtat eller haft en relation så jag vet ingenting om nåt.

--

Alexander: Väldigt plain men känns relativt vettig.

Lina: Sjukdomsgnäll. Orkar inte med folk som pratar med andra om negativa saker. Annars okej. Lite frånvarande kanske.

--

Arvid:
Ser väldigt bra ut med oerhörd fysik. Förstår inte varför han skulle behöva vara med i det här programmet. Han ser äldre ut än vad han är dock tycker jag.
Uppväxt i Knutby så man undrar ju om han är mentaldefekt (aka religiös). Känns väldigt ordentlig och uppfriskande gammaldags. Om det inte funkar med Ida lär han ha en lång kö av väntande tjejer.

Ida:
Cool ögonfärg. Små tänder. Hennes ansikte ser lite dött och stumt ut när hon pratar, det går inte att läsa av hennes känslor riktigt.

--

Agust:
Urkultsstammisrumpnisse som bor i ett trasigt hus.

Caroline:
Verkar ganska basic. Hon vet inte hur man använder kniv och gaffel såg vi när hon försökte äta pannkakor.

--

Stina:
Självdiagnostiserat 'skinn på näsan' vafan det nu betyder. Hon tror att det är därför hon är singel. Skönt att kunna ha en ursäkt tänker jag.

Fredrik:
Säger att han vill ha någon som har skinn på näsan, så de passar väl ihop då. Floskelunion. Han nämner även raka rör så vi kan lägga den till floskellistan.
Känns väldigt mesig. Jag tror i efterhand att han var den deltagaren vi såg minst av för han är så tråkig.
Citera
2023-04-14, 20:45
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:

1. Ja

Trevlig helg på er!
Mvh Agust

Beklagar på båda punkterna. Det är bara att fortsätta leta efter den rätta bruden, tids nog dyker hon upp. Lycka till!
Citera
2023-04-14, 21:00
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep

Agust:
Urkultsstammisrumpnisse som bor i ett trasigt hus.

.

Jag tror också att Agust är mer antroposofig och urkultig än han säger.

Ta bara den fär jätteformationen han har på trädgårdsplanen som någon slags hednisk avguda-dyrkan-plattform, där han säkert genomför riter?
Och detta har han introducerat Caroline till redan genom att skicka en häxkonst-ritual-present?

Gissar på att Agust är New Age-andlig a la antroposof. Men det är efter ytterst vaga intryck, så jag kan ha fel.
Har jag rätt, får ni säga att jag är träffsäker.
Citera
2023-04-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Ta bara den fär jätteformationen han har på trädgårdsplanen som någon slags hednisk avguda-dyrkan-plattform, där han säkert genomför riter?
Och detta har han introducerat Caroline till redan genom att skicka en häxkonst-ritual-present?

Gissar på att Agust är New Age-andlig a la antroposof. Men det är efter ytterst vaga intryck, så jag kan ha fel.

Jag vet inget om huruvida han är mentalt undermålig/psykotisk (dvs tror på fiktiva/religiösa påhitt), men Urkultsfestivalen vid Närmforsen var mer en referens för att kalla honom för hippie.
Citera
2023-04-14, 21:16
Medlem
karamellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Dissar vi Urkult nu?
Citera
2023-04-14, 21:17
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag vet inget om huruvida han är mentalt undermålig/psykotisk (dvs tror på fiktiva/religiösa påhitt), men Urkultsfestivalen vid Närmforsen var mer en referens för att kalla honom för hippie.

Ok. Många antroposoftyper åker ju också på Urkultfestivalen.

Men kolla in jätte-Ufo-formationen Agust har på sin tomt 11.44 in i avsnittet.
Definitivt att han har hedniska riter på den.

Men jag vet. Vi måste se mer, för stt avgöra om Agust är New Age brevid hippielivsstilen.
Citera
2023-04-14, 22:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OptimismPrime
En känslomässigt mogen man. Inte en lillasyster.
Aha, du måste mena att den känslomässigt mogna mannen är som en lillebror!?
Citera
2023-04-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamella
Det är enorm skillnad mellan att vara snäll/trevlig och att kyssas och vara fysisk mot någon man inte är attraherad av. Skulle du verkligen kunna hångla med vem som helst utan att vara bekymrad?
Ja. Under förutsättning att personen inte behandlat mig eller (mig veterligen) någon annan illa. Jag skulle även kunna tänka mig att ha sex med en sådan person. Så enkelt är det. Pröva, du kanske lär dig någonting om dina medmänniskor. Vad är det värsta som kan hända? Att hånglet inte blev så bra? Att sexet inte blev så lyckat? Är det verkligen hela världen?
Jag kan berätta för dig att jag förlorade min oskuld till en person som jag inte var attraherad av för fem öre egentligen, bara för att jag ville få "det" gjort. Det är ingenting som jag ångrar eller tänker på överhuvudtaget. Det var inget bra sex men du kan ge dig fan på att jag var noga med att jag inte berättade det för flickan ifråga utan jag låtsades att jag var lycklig (vilket jag också var, men av en annan anledning). Jag har efter det, låt vara vid ganska få tillfällen, haft sex med kvinnor som jag inte varit attraherad av men vars intresse för mig gjort att jag känt mig oerhört smickrad och "gått med" på det hela. Har det varit äckligt eller traumatiserande? Knappast.
Avslutningsvis så kan jag, i fall du får för dig att det här är en "manlig" grej, berätta för dig att jag känner flera kvinnor på olika håll som är bekanta med ett fenomen som de kallar för "mercy fucks". Googla det om du inte fattar galoppen.
PS
Jag har även haft bra sex med kvinnor som jag varit attraherad av. I fall du skulle undra.
Senast redigerad av GregersWerle 2023-04-14 kl. 22:14.
Citera
2023-04-14, 23:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vågar man gissa att Linas kungspudel som kom & initierat slickade sig om nosen senare åt upp hennes räddade fågelunge (och kvartslampan) som fallit ur sitt bo, i syfte att hjälpa Alexander att nå sitt mål
om att ”Mitt i alltihop är den starkaste känslan en längtan efter att få träffa dig och bara dig

Alternativt att han hade behövt uppträda som en starkare fågelunge som fallit ur sitt bo
när han kinesade över

Hon var ganska snygg från höger sida förövrigt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-14 kl. 23:43.
Citera
2023-04-14, 23:41
Medlem
Citat:

Trevlig helg på er!
Mvh Agust
Men nu frågar vi DIG!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera