Citat:
Ja det var ett träffsäkert klipp!🤢
Det är så tragiskt att se. Man tänker liksom att människor har en fas/period. Men här verkar det aldrig gå över. Hon är såhär på riktigt förmodligen, och kommer alltid att va.
Kan inte ens skratta åt det längre. Skönt att hon blockerat mig på Instagram så jag slipper snubbla över de patetiska storys hon lägger, klarar inte av det, får ont i hela kroppen av att se och höra henne nuförtiden! Blir bara irriterad!
Tur man har tråden, så man kan ventilera emellanåt. 🫶🏽
Det är så tragiskt att se. Man tänker liksom att människor har en fas/period. Men här verkar det aldrig gå över. Hon är såhär på riktigt förmodligen, och kommer alltid att va.
Kan inte ens skratta åt det längre. Skönt att hon blockerat mig på Instagram så jag slipper snubbla över de patetiska storys hon lägger, klarar inte av det, får ont i hela kroppen av att se och höra henne nuförtiden! Blir bara irriterad!
Tur man har tråden, så man kan ventilera emellanåt. 🫶🏽
Kan NÅGON FÖRKLARA FÖR HENNE ATT HENNES POJKVÄN INTE ÄR KRIMINELL?
På riktigt jag håller med dej om allt du skriver!! I dina andra inlägg oxå om hur pass illa hon är i huvudet o att man trodde på henne i början t.o.m. jag hade lite medlidande med henne tänkte hon vet inte vems klor hon fastnat i MEN det tog inte lång tid för hennes riktiga jag o synas! Hon är en som inte kan hålla sin poker face för länge. Hon är genomrutten så det skriker ut till slut, som ett par tights byxor som till slut spräcks oavsett hur mkt man försökt dra in sin mage så kmr de spricka t slut! O som du säger hur hon glorifierar att hennes man e ”kriminell” o suttit för mord o hur hon hypar hans ego är bara skrämmande asså på riktigt som du säger de gör ont i hela kroppen!! Hon måste vara mentalt handikappad jag vägrar acceptera ngn annan sanning för det är bara SJUUUKT om hon är fullt frisk o beter sig såhär… o att hon tror att ens man enbart kan skydda en om man varit ”in and out off jail” är bara ännu ett bevis på hur obegåvad hon är! O om hon ändå MÅSTE vara med en som bär på en 🔫 vrf inte vara med en som inte råkar skjuta av misstag.. lol, I rest my case 😂😭😭