2023-04-14, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja det var ett träffsäkert klipp!🤢
Det är så tragiskt att se. Man tänker liksom att människor har en fas/period. Men här verkar det aldrig gå över. Hon är såhär på riktigt förmodligen, och kommer alltid att va.
Kan inte ens skratta åt det längre. Skönt att hon blockerat mig på Instagram så jag slipper snubbla över de patetiska storys hon lägger, klarar inte av det, får ont i hela kroppen av att se och höra henne nuförtiden! Blir bara irriterad!
Tur man har tråden, så man kan ventilera emellanåt. 🫶🏽

Kan NÅGON FÖRKLARA FÖR HENNE ATT HENNES POJKVÄN INTE ÄR KRIMINELL?
På riktigt jag håller med dej om allt du skriver!! I dina andra inlägg oxå om hur pass illa hon är i huvudet o att man trodde på henne i början t.o.m. jag hade lite medlidande med henne tänkte hon vet inte vems klor hon fastnat i MEN det tog inte lång tid för hennes riktiga jag o synas! Hon är en som inte kan hålla sin poker face för länge. Hon är genomrutten så det skriker ut till slut, som ett par tights byxor som till slut spräcks oavsett hur mkt man försökt dra in sin mage så kmr de spricka t slut! O som du säger hur hon glorifierar att hennes man e ”kriminell” o suttit för mord o hur hon hypar hans ego är bara skrämmande asså på riktigt som du säger de gör ont i hela kroppen!! Hon måste vara mentalt handikappad jag vägrar acceptera ngn annan sanning för det är bara SJUUUKT om hon är fullt frisk o beter sig såhär… o att hon tror att ens man enbart kan skydda en om man varit ”in and out off jail” är bara ännu ett bevis på hur obegåvad hon är! O om hon ändå MÅSTE vara med en som bär på en 🔫 vrf inte vara med en som inte råkar skjuta av misstag.. lol, I rest my case 😂😭😭
Citera
2023-04-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Kan NÅGON FÖRKLARA FÖR HENNE ATT HENNES POJKVÄN INTE ÄR KRIMINELL?
På riktigt jag håller med dej om allt du skriver!! I dina andra inlägg oxå om hur pass illa hon är i huvudet o att man trodde på henne i början t.o.m. jag hade lite medlidande med henne tänkte hon vet inte vems klor hon fastnat i MEN det tog inte lång tid för hennes riktiga jag o synas! Hon är en som inte kan hålla sin poker face för länge. Hon är genomrutten så det skriker ut till slut, som ett par tights byxor som till slut spräcks oavsett hur mkt man försökt dra in sin mage så kmr de spricka t slut! O som du säger hur hon glorifierar att hennes man e ”kriminell” o suttit för mord o hur hon hypar hans ego är bara skrämmande asså på riktigt som du säger de gör ont i hela kroppen!! Hon måste vara mentalt handikappad jag vägrar acceptera ngn annan sanning för det är bara SJUUUKT om hon är fullt frisk o beter sig såhär… o att hon tror att ens man enbart kan skydda en om man varit ”in and out off jail” är bara ännu ett bevis på hur obegåvad hon är! O om hon ändå MÅSTE vara med en som bär på en 🔫 vrf inte vara med en som inte råkar skjuta av misstag.. lol, I rest my case 😂😭😭
Spelar ingen roll hur mkt folk förklarar och skriver om det. Eller hur, han är inte ens välkommen i kriminella kretsar. För henne är han den farligaste Gangstern i hela Sverige! Och jag kan väl hålla med om att det är lite farligt att råka skjuta ihjäl ngn och nästan blåsa huvudet av sin flickvän. Men inte på ngt fett kriminellt sätt! Allt kriminellt han försökt sig på har han misslyckats med! Ja, förutom att punda då, det är ju kriminaliserat och olagligt.
Håller med, hon måste lida av ngn svår handikappad sjukdom, vägrar acceptera att en människa kan va såhär på riktigt! Hon är värre än Alex på många sätt. Hon är riktigt psykiskt sjuk även när hon är nykter, det är farligt! Beräknande och besatt, jätte obehagliga personlighets drag hon har! Alex vet man vad det är för typ, finns många av den sorten. Han är riktigt sjuk i sin missbruks sjukdom och beter sig därefter! Man vet liksom vart man har honom. DÄREMOT FINNS DET INGA URSÄKTER I VÄRLDEN FÖR ATT PRYLA KVINNOR OCH GAMLINGAR! Där är det fel i huvudet när det gäller den biten, har inget med missbruk att göra att han har den böjelsen! Det är nolltolerans!

Hahaha eller hur! Hon kan inte träffat på många bra människor i sitt liv! Behövs verkligen ingen nerpundad man med en Gun för att kunna skydda henne! Finns män därute fullt friska, trygga i sig själv, som står upp för sina kvinnor på de mest respektfulla sätt!
Och varför utgår hon ifrån att hon behöver bli skyddad?? Jo, för att hon vill, hon tycker det är coolt och häftigt om Alex lägger armen om henne och kollar snett på ngn kille som går förbi som kanske bara råkat kolla åt hennes håll! Sånt går hon igång på, det är viktigt för henne. Lilla 14 åriga Alva som stannat i utvecklingen!
Citera
2023-04-14, 14:39
Medlem
Hur fan kan hon blivit beviljad besök till Alex i häktet??!! Det är 100% omöjligt så länge utredningen är pågående väl?? Hon lär ju ljuga om det för det spelar ingen roll om hon och Alex är ”gift”
Citera
2023-04-14, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Hur fan kan hon blivit beviljad besök till Alex i häktet??!! Det är 100% omöjligt så länge utredningen är pågående väl?? Hon lär ju ljuga om det för det spelar ingen roll om hon och Alex är ”gift”

Övervakade besök är tillåtet. Hade det själv när jag satt häktad.
Citera
2023-04-14, 15:11
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Ja jag vet andra som fått göra övervakade besök i häktet, och hon är sjuk som fortfarande säger(i sin story nu på ig) att det är för att de är GIFTA som hon får besöka honom.... De är fortfarande ogifta bägge två!!!!! Är hon helt tappad???
Citera
2023-04-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Aha hade ingen aning om det, men aldrig nån som velat hälsa på mig heller 😂
Citera
2023-04-14, 15:56
Medlem
johnthedickholmess avatar
Hur länge tror ni Alex få sitta i buren denna gång allt som allt? Några år?

Tror ni Alva klarar sig med endast böter för ringa narkotika, vägran att inställa sig till rättegång och nu penningtvätt eller får hon krypa in i buren hon också några månader?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2023-04-14 kl. 15:58.
Citera
2023-04-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Var när och hur säger hon att hon får besöka honom?
Tror inte ett skit på det! Så tidigt i utredningen och han sitter med fulla restriktioner. Tror inte ens de får ringa varandra! Och hon är dessutom dömd för narkotikabrott, och känd för att bära Alex droger på sig när han har paranoia och ser syner!
Mkt svårt att tro på detta.
Citera
2023-04-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Var när och hur säger hon att hon får besöka honom?
Tror inte ett skit på det! Så tidigt i utredningen och han sitter med fulla restriktioner. Tror inte ens de får ringa varandra! Och hon är dessutom dömd för narkotikabrott, och känd för att bära Alex droger på sig när han har paranoia och ser syner!
Mkt svårt att tro på detta.
Hon sa det på instagram story, nej exakt utredningen pågår fortfarande och även att polisen beslagtog hennes telefon talar emot att hon ska få besöka han, har väl inte ens varit en ny häktningsförhandling än så bör vara omöjligt att få besök atm
Citera
2023-04-14, 16:47
Medlem
Nu ljuger hon igen på sin insta story om att hon är gift? Det är ju helt stört att ljuga om att man är i ett äktenskap när man inte är det eller? Sjukt skum sak att ljuga om?

Dessutom går det ju att googla upp på 3 sekunder om någon är gift eller inte, så hur dumma tror hon folk är?
Citera
2023-04-14, 17:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Nu ljuger hon igen på sin insta story om att hon är gift? Det är ju helt stört att ljuga om att man är i ett äktenskap när man inte är det eller? Sjukt skum sak att ljuga om?

Dessutom går det ju att googla upp på 3 sekunder om någon är gift eller inte, så hur dumma tror hon folk är?
Kan ju också vara så att hon tror på Alex när han sa att han skulle fixa allt med giftermålet.

Så hon ska nu besöka honom, är det därför hon pumpat in 2cl fillers i vardera läpp.
Citera
2023-04-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96

Man får ta emot besök under övervakning. Det fick jag göra dom månader som jag satt häktad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in