2022-10-02, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Är det bekräftat uppbrott?
Nja egentligen inte. Men det talar ju extremt starkt för det.
Citera
2022-10-02, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Så jävla äcklig han va när han sa :
att han hade minst sagt krut i sitt sprut! Eller ngt liknande. När det kom på tal att Alva fått missfall och hur många gånger han gjort andra brudar gravida! Fyfan o skryta om ngt sånt när hans barn saknar en pappa i deras liv! Han är genom äcklig på exakt alla sätt!

Justja det sa han fan!🤮 Ingen som helst respekt mot Alva som satt brevid och förmodligen mådde skit.
Jag har hela tiden sagt att han är en sjuk person med antisocial personlighetsstörning vilket nu märks så tydligt med tanke på hur han beter sig efter att han och Alva har gjort slut.
Ingen empati, ingen respekt, går vidare till ny brud på två sekunder..
Bra för Alva att slippa honom.
Tror hon klarar sig bättre utan honom och när den värsta sorten har lagt sig så kommer hon förstå det själv också.
Citera
2022-10-02, 13:02
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Jag matchade med henne på tinder för typ en månad sen, vi har literally bara matchat, varit på samma klubb och dragit hem till mig efteråt. Men detta var i Stockholm!

hon påminner om alva .btw nu när du har outat dig kanske du får hembesök av alex.glöm ej filma han när han ger dig stryk.vi vet att han är psykotiskt svartsjuk.

https://www.instagram.com/nicolelagborns/
Citera
2022-10-02, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
hon påminner om alva .btw nu när du har outat dig kanske du får hembesök av alex.glöm ej filma han när han ger dig stryk.vi vet att han är psykotiskt svartsjuk.

https://www.instagram.com/nicolelagborns/

Ja det hade ju varit oerhört kul! Not my proudest hemsläp och jag är rätt säker på att jag måste uppge ett specifikt datum för att Nicole ens ska kunna sätta ihop vem just jag är. Man har ju absolut varit med "seriösare" kvinnor 😂

Ja vad har jag mer att säga? Enkel, rätt rolig filterlös brud som gillar att ha kul. Rätt ful utan smink tbh.

Hahaha, världen är för bra jävla liten!
Citera
2022-10-02, 13:30
Medlem
Nu kom Alvas egna kanal upp då! Bra där tjejen!
Lägg upp en video snabbt där du förklarar vad som hänt så du snor alla visningar som annars går till Alex om han hinner före 😂
Citera
2022-10-02, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Ja det hade ju varit oerhört kul! Not my proudest hemsläp och jag är rätt säker på att jag måste uppge ett specifikt datum för att Nicole ens ska kunna sätta ihop vem just jag är. Man har ju absolut varit med "seriösare" kvinnor 😂

Ja vad har jag mer att säga? Enkel, rätt rolig filterlös brud som gillar att ha kul. Rätt ful utan smink tbh.

Hahaha, världen är för bra jävla liten!

Var hon bra i sängen? 😀
Tror du att det är något Alex kommer behålla eller slänga om några dagar när det är dags för avtändningen?
Citera
2022-10-02, 13:47
Medlem
Han festar alltså fortfarande, hur orkar han ens. Skön avtändning av den där bendern.
Citera
2022-10-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Var hon bra i sängen? 😀
Tror du att det är något Alex kommer behålla eller slänga om några dagar när det är dags för avtändningen?
Men varför bryr du dig? En knubbig WT med stor panna. 6/10 MED SMINK.
Helt sjukt att waste:a ett förhållande som man enligt egen utsago uppskattar så mycket för en tjej som är i högsta grad average.
Citera
2022-10-02, 13:58
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Helt sjukt att waste:a ett förhållande som man enligt egen utsago uppskattar så mycket för en tjej som är i högsta grad average.

Hon e ju känd nu
Citera
2022-10-02, 13:59
Medlem
Citat:

https://anonfiles.com/hcj1Ie86y8/BCEA93A3-60CF-4480-BA75-7F0F52F3DAF8_jpeg

Max 3/10 med filter och smink, 1,5/10 utan.
Citera
2022-10-02, 14:00
Medlem
Citat:

För att jag är skadeglad för att han gjort bort sig så hårt. Han är smuts och förtjänar smuts. 😊 och jag håller med dig om att hon den nya är average.
Varför bryr du dig?
Citera
2022-10-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
För att jag är skadeglad för att han gjort bort sig så hårt. Han är smuts och förtjänar smuts. 😊 och jag håller med dig om att hon den nya är average.
Varför bryr du dig?
Det gör jag inte, det var du som kåtade dig och undrade om hon var bra i sängen.
För mig är hon totalt ointressant ur ett sexuellt perspektiv.

Varför jag bryr mig om tråden eller alex är en annan diskussion, men ifall du vill veta så är det väl av samma anledning som du skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in