2023-05-18, 12:21
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununbium
Det har nämnts förr, men denna tråden borde verkligen döpas om till Alex och Alva, då det pratas minst lika mycket om Alva som Alex, om inte mer nu när han inte ens kan bidra med nåt och Alva är den som försöker hålla deras "karrär" flytande.

Den handlar i grund och botten om svinet Alex Ceesay. Alva finns i hans liv nu och därför skrivs det om henne i tråden. När han kastat henne för en ny så kommer det aldrig mer att skrivas om Alva någonstans. Hon är ju egentligen ingen utan Alex. Så nej jag håller inte med om att tråden ska döpas om för att hon är en snackis just nu.
Citera
2023-05-18, 12:23
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Haha klart hon arbetar ÅT Alex. Han har inte glömt vems kanal det e i grund o botten och vems rygg hon bygger en "relevans" på, om man ens kan kalla det så. Alex håller kvar henne så länge det lönar sig. Och fattar väl vem som helst vad som kommer lägst ner på Alex behovstrappa, o det är då inte sann kärlek o en jämlik relation. Snälla hans barn e inte ens med på trappan, det är egoistiska skäl som styr stenhårt. Folk som förfasar sig över Toves mördare och vad det är för typ av tjejer som kan begå något så rått, har obviously aldrig tagit en titt på Alva. Känns som dom hade varit trio av samma skrot o korn. Det blev synnerligen tydligt efter Lillen videon. Så fort Alex hittat en ny supply blir Alvis utbytt.

Du la ord på mina tankar.
Citera
2023-05-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Den handlar i grund och botten om svinet Alex Ceesay. Alva finns i hans liv nu och därför skrivs det om henne i tråden. När han kastat henne för en ny så kommer det aldrig mer att skrivas om Alva någonstans. Hon är ju egentligen ingen utan Alex. Så nej jag håller inte med om att tråden ska döpas om för att hon är en snackis just nu.

Trots det du säger så när de hade sitt uppbrott och hade gjort slut pratades det om Alva här, så jag är inte helt övertygad.
Citera
2023-05-18, 12:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Trots det du säger så när de hade sitt uppbrott och hade gjort slut pratades det om Alva här, så jag är inte helt övertygad.
Alva är ingen kändis, hon är en groupie.
Citera
2023-05-18, 12:38
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Det var slut mellan dom i tre veckor och under den tiden var hon aktiv dygnet runt på instagram, skapade en tiktok och släppte en youtubevideo medans Alex roade sig med sin nya tjej Nicole. Alva gjorde allt för att hålla sig relevant.
Klart att det då lades fokus på henne när Alex var helt tyst och inte hördes av alls. Hade han fortsatt vara tillsammans med Nicole så hade det varit henne det skrevs om nu. Inte om Kalva.
Du bör bli övertygad 😅
Citera
2023-05-18, 15:01
Medlem
Kan ingen ny groupie med aspirerande youtubedrömmar och influencer kvalitéer ba anmäla intresse som AC's next wifey? Så Alvish kan bli utbytt snart, börjar tröttna på hennes noppriga bebisbodys och mimande fiskmun. DET om nåt hade rört om i grytan och gett AC dom views han jagar, låt en ny brud ta över o ratta kanalen ba sådär😅
Citera
2023-05-18, 15:04
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Kan ingen ny groupie med aspirerande youtubedrömmar och influencer kvalitéer ba anmäla intresse som AC's next wifey? Så Alvish kan bli utbytt snart, börjar tröttna på hennes noppriga bebisbodys och mimande fiskmun. DET om nåt hade rört om i grytan och gett AC dom views han jagar, låt en ny brud ta över o ratta kanalen ba sådär😅

Det hade vart extremt roligt. Helst hon Nicole. Hon är rätt underhållande på Tiktok. Vilket powercouple dom hade blivit
Citera
2023-05-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alva är ingen kändis, hon är en groupie.
Så jävla sant! Hon är inget annat än Alex största mest besatta ”fan”!
Hon är absolut inget annat,
noll, luft, tom.
Citera
2023-05-18, 15:43
Medlem
Citat:
Hade varit kul om Alex fick in massa brev på häktet, ifrån diverse massa olika folk, att det bara väller in beundrar brev från massa random människor dag ut och dag in. Han hade fått ont om tid då till att besvara Alvish brev. Och hon
hade fått jävligt svårt att kontrollera sig!
Citera
2023-05-18, 15:48
Medlem
Citat:
Haha klart hon arbetar ÅT Alex. Han har inte glömt vems kanal det e i grund o botten och vems rygg hon bygger en "relevans" på, om man ens kan kalla det så. Alex håller kvar henne så länge det lönar sig. Och fattar väl vem som helst vad som kommer lägst ner på Alex behovstrappa, o det är då inte sann kärlek o en jämlik relation. Snälla hans barn e inte ens med på trappan, det är egoistiska skäl som styr stenhårt. Folk som förfasar sig över Toves mördare och vad det är för typ av tjejer som kan begå något så rått, har obviously aldrig tagit en titt på Alva. Känns som dom hade varit trio av samma skrot o korn. Det blev synnerligen tydligt efter Lillen videon. Så fort Alex hittat en ny supply blir Alvis utbytt.
Skrämmande! Har faktiskt tänkt den tanken innan, när jag läste Fupen om mordet på Tove. Alva är exakt den typen av tjej, finns så många slående likheter. Och jag har sagt det förr och säger det igen: Alva kan komma att utvecklas till en mkt farlig person i samhället. Och då snackar jag inte om att veva på en efterfest eller råna Tempo på trisslotter!
Snarare en beräknande farlig person.
Citera
2023-05-18, 21:55
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Skrämmande! Har faktiskt tänkt den tanken innan, när jag läste Fupen om mordet på Tove. Alva är exakt den typen av tjej, finns så många slående likheter. Och jag har sagt det förr och säger det igen: Alva kan komma att utvecklas till en mkt farlig person i samhället. Och då snackar jag inte om att veva på en efterfest eller råna Tempo på trisslotter!
Snarare en beräknande farlig person.
Vad stod det i fupen som skulle vara likt med kalva? Att hon alva inte verkar ha alla hemma är uppenbart ,men lite mer detaljerat ? Tror inte Alva egentligen skulle vara kapabel att mörda.
Citera
2023-05-18, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Vad stod det i fupen som skulle vara likt med kalva? Att hon alva inte verkar ha alla hemma är uppenbart ,men lite mer detaljerat ? Tror inte Alva egentligen skulle vara kapabel att mörda.

AC hade inte ens behövt be henne tutta eld på ett lik, hon hade SPRUNGIT efter dunken o tändstickor om hon var där när han "råkat" panga nån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in