2023-04-11, 20:40
Det räcker att bara titta på honom för att se att han är pervers. Ännu en pervers religiös ledare. Det kryllar av dem.

Att man kan vara så korkad att man ser upp till en människa som något "heligt". Vilket jävla trams på ren svenska.

Tänk hur många människor som storögt och beundrande lyssnat på hans bullshit genom åren haha.
Senast redigerad av Juristen08 2023-04-11 kl. 20:49.
Citera
2023-04-11, 21:10
Medlem
Gubben är antingen en pervers smygbög eller så börjar han bli dement.
Citera
2023-04-11, 21:22
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Fy farao. Tycker iofs det har gått inflation i pedofilbegreppet, men det här bevisar ju mer eller mindre att han alltid har varit ett pervo som har kommit ur garderoben pga grav pannlobsdemens. Det är ju inte ett skämt, han försöker verkligen få en tungrullare och frågan är om han lyckades eftersom filmen ser ut att vara klippt (varför kom Laserturken upp i mitt huvud?). https://twitter.com/robbystarbuck/st...88134798725120

Skulle inte förvåna om det följer en våg av påvliga metoo-avslöjanden efter det här.

Vidrigt maktmissbruk; där sjönk han som en sten; godnatt hejdå! Sparka ut gubben!
Citera
2023-04-11, 22:20
Han är en ond, vidrig, bög pedofil! Avrätta honom säger jag.
Citera
2023-04-12, 12:36
Medlem
Ambelains avatar
Alltså, har folk inte tittat ordentligt på det videoklippet ... ???

Alla verkar ha fastnat på hans utsträckta tunga och det han sa om att "suga på tungan."

Som om DET var själva Grejen.
- "Oh, titta, gamle gubben Lama har sagt något lustigt som är på gränsen ... "

Men kom igen ...
Titta på klippet igen.

Titta på vad han gör med pojkens hand, som han omedelbart drar ner till sitt skrev.
Och håller handen fastlåst därnere, låååång tid.
Flera gånger..

Pojken vill inte hålla handen där, han försöker flera gånger ta bort handen, men Laman släpper inte.

Samtidigt sitter gubben till väster och tittar - rakt ner mot Lamans skrev.
Han tittar Just Där, ingen annan stans.

Och ...

När det hela är "färdigt."
Då tar pojken sin hand till sig, och torkar liksom sin hand.

SAMTIDIGT ...
Samtidigt så dyker det plötsligt upp en annan gubbe bakom dem, med rökelse.
Och han böjer sig ner och börjar "rena" med sin heliga rökelse - rakt ovanför Lamans skrev.

Ingen annanstans ...
Inte ovanför pojkens huvud.
Inte ovanför Lamans huvud.
Utan ... ovanför Lamans skrev-område.

Det går även att pausa.
Och titta bildruta för bildruta.
För ... någonting "sticker upp" där nere, precis när han drar pojkens näve ner mot sitt skrev.
Det har inte samma färg som hans andra hand. Det har mycket ljusare färg.

Dels är det, förmodar jag, Lamans tumme.
Men det är nog inte bara det.
I vilket fall så är det "där nere" som Lama håller pojkens näva, fast som i ett skruvstäd.

Sen dyker munken upp med reningsrökelse över Lamas skrev ...

Vad kan man liksom säga om sådant här.
Dalai Lama har ju vuxit upp i ett så otroligt stängt och insynsskyddad system som det bar går.
Vad som än hade hänt där så kunde alla vara säkra på att det aldrig skulle kunna nå utanför templets väggar.
Det är precis en sådan plats som är grogrund för "excesser" att kunna etableras, och få fäste.

När Lama var liten pojke så hade han alltså gamla gubbar kring sig.
Bara gubbar.
Som kunde göra med honom precis vad som helst, och lura honom att det minsann var "heligt" det de gjorde. Att hans könsvätskor, tex, hade "heliga egenskaper."
Hur skulle han någonsin ens veta eller förstå att det var fel ... ???

Eller hur.

Det var, och är, det enda han känner till.
Därför det kunde ske så pass öppet som här.
Det borde förresten finnas fler klipp att få tag på som visar samma sak eller kanske ännu mera tydligt.
Förmodligen har man gallrat ganska så kraftigt i arkivet också, antar jag.

Jag skiter alltså i "sug på min tunga."
Det är inte det som är grejen här.
Han placerade pojkens hand nere i sitt skrev, och han släppte inte taget.
Lång tid.
Och munken bredvid glodde Stint, rakt ner på Lamas skrev.
Efteråt del den mystiska rökelsemunken omedelbart upp, och började rena med rökelse rakt ovanför platsen för det "Heliga utbrottet."

Detta är definitivt på riktigt.
Citera
2023-04-12, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
Alltså, har folk inte tittat ordentligt på det videoklippet ... ???

Alla verkar ha fastnat på hans utsträckta tunga och det han sa om att "suga på tungan."

Som om DET var själva Grejen.
- "Oh, titta, gamle gubben Lama har sagt något lustigt som är på gränsen ... "

Men kom igen ...
Titta på klippet igen.

Titta på vad han gör med pojkens hand, som han omedelbart drar ner till sitt skrev.
Och håller handen fastlåst därnere, låååång tid.
Flera gånger..

Pojken vill inte hålla handen där, han försöker flera gånger ta bort handen, men Laman släpper inte.

Samtidigt sitter gubben till väster och tittar - rakt ner mot Lamans skrev.
Han tittar Just Där, ingen annan stans.

Och ...

När det hela är "färdigt."
Då tar pojken sin hand till sig, och torkar liksom sin hand.

SAMTIDIGT ...
Samtidigt så dyker det plötsligt upp en annan gubbe bakom dem, med rökelse.
Och han böjer sig ner och börjar "rena" med sin heliga rökelse - rakt ovanför Lamans skrev.

Ingen annanstans ...
Inte ovanför pojkens huvud.
Inte ovanför Lamans huvud.
Utan ... ovanför Lamans skrev-område.

Det går även att pausa.
Och titta bildruta för bildruta.
För ... någonting "sticker upp" där nere, precis när han drar pojkens näve ner mot sitt skrev.
Det har inte samma färg som hans andra hand. Det har mycket ljusare färg.

Dels är det, förmodar jag, Lamans tumme.
Men det är nog inte bara det.
I vilket fall så är det "där nere" som Lama håller pojkens näva, fast som i ett skruvstäd.

Sen dyker munken upp med reningsrökelse över Lamas skrev ...

Vad kan man liksom säga om sådant här.
Dalai Lama har ju vuxit upp i ett så otroligt stängt och insynsskyddad system som det bar går.
Vad som än hade hänt där så kunde alla vara säkra på att det aldrig skulle kunna nå utanför templets väggar.
Det är precis en sådan plats som är grogrund för "excesser" att kunna etableras, och få fäste.

När Lama var liten pojke så hade han alltså gamla gubbar kring sig.
Bara gubbar.
Som kunde göra med honom precis vad som helst, och lura honom att det minsann var "heligt" det de gjorde. Att hans könsvätskor, tex, hade "heliga egenskaper."
Hur skulle han någonsin ens veta eller förstå att det var fel ... ???

Eller hur.

Det var, och är, det enda han känner till.
Därför det kunde ske så pass öppet som här.
Det borde förresten finnas fler klipp att få tag på som visar samma sak eller kanske ännu mera tydligt.
Förmodligen har man gallrat ganska så kraftigt i arkivet också, antar jag.

Jag skiter alltså i "sug på min tunga."
Det är inte det som är grejen här.
Han placerade pojkens hand nere i sitt skrev, och han släppte inte taget.
Lång tid.
Och munken bredvid glodde Stint, rakt ner på Lamas skrev.
Efteråt del den mystiska rökelsemunken omedelbart upp, och började rena med rökelse rakt ovanför platsen för det "Heliga utbrottet."

Detta är definitivt på riktigt.
Tack för den grundliga analysen!
Svårt att hitta en version av klippet där man kan se detta tydligt, var skulle du rekommendera att man tittar? Vid googling kommer bara upp utländska nyhetsinslag med hans ursäkt.
Citera
2023-04-13, 06:21
Medlem
jesussugers avatar
Undra hur många barn han har vart på? Jävla pedofil
Citera
2023-04-13, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Undra hur många barn han har vart på? Jävla pedofil
Nästa gång blir det säkert något annat som ska sugas... sjuka jävel.
Citera
2023-04-13, 15:39
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuciusDecman
Nästa gång blir det säkert något annat som ska sugas... sjuka jävel.
Den har säkert sugits redan
Citera
2023-04-14, 17:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Fake News. Det är ett Tibetanskt talesätt när barn tjatar för att få saker, då säger man "du kan äta min tunga" & räcker ut tungan, som ett retfullt sätt att säga att man inte har mer att ge.

När Dalai Lama sade att Europa tillhör Européerna & att flyktingar bör åka hem när det blir fred i hemlandet, så var det game over för honom. Innan det uttalandet var han hyllad i media varenda jävla vecka sedan jag var barn. Efter uttalandet, not that much, helt borta ur media, förutom i samband med dessa lögnkampanjer.

Utgå alltid från att media ljuger, tills motsatsen är bevisad.
Citera
2023-04-14, 17:14
Medlem
Alepherons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Det räcker att bara titta på honom för att se att han är pervers. Ännu en pervers religiös ledare. Det kryllar av dem.

Att man kan vara så korkad att man ser upp till en människa som något "heligt". Vilket jävla trams på ren svenska.

Tänk hur många människor som storögt och beundrande lyssnat på hans bullshit genom åren haha.
Håller med.

Och vad vet han om livet egentligen? Sitter ju isolerad i nåt bergsområde med sina undermunkar som främsta sällskap.

Den siste av dem alla att ge råd och vägledning till vanligt folk.
Citera
2023-04-14, 17:15
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Fake News. Det är ett Tibetanskt talesätt när barn tjatar för att få saker, då säger man "du kan äta min tunga" & räcker ut tungan, som ett retfullt sätt att säga att man inte har mer att ge.

När Dalai Lama sade att Europa tillhör Européerna & att flyktingar bör åka hem när det blir fred i hemlandet, så var det game over för honom. Innan det uttalandet var han hyllad i media varenda jävla vecka sedan jag var barn. Efter uttalandet, not that much, helt borta ur media, förutom i samband med dessa lögnkampanjer.

Utgå alltid från att media ljuger, tills motsatsen är bevisad.

OK så kulturell analfabetism av bland annat undertecknad. My bad.

Grejen med Asahara är inte fake news iaf så jag är mycket skeptisk. Buddism är 10,000 sekter det är riktiga galningar som lever i skogen och whatnot ibland https://openbuddhism.org/knave-or-fo...air-revisited/

Citat:
Knave or Fool? The Dalai Lama and Shōkō Asahara Affair Revisited

"If you meet the Buddha, kill him." är nog bästa rådet en buddist gett någon annan.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-14 kl. 17:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in