Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-04-13, 10:05
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans
Vanligt standard röka. Absolut inge top men inte heller de sämsta
Okej, sålänge det funkar å ej behöver mecka 1or för att stilla begäret klagar inte jag.
Citera
2023-04-13, 10:37
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Det är det som finns i Sverige, nästan allt hasch är commercial plattor. Brukar vara ljust, brukar inte bubbla så bra, ofta trist doft och smak om man jämför med högre klass.

Men börjar sakta komma in lite bättre och kommer bli vanligare i framtiden, dom som importerar Cannabis till Sverige gör ett dåligt jobb, man tjänar lika mycket eller mer på Dry Sift/Filtrerad. Vi är så efter här hemma som med allt annat.

Ja man kan ju med garanti iallafall säga att den bruna i Sverige smakar inte som sånt brunt man röker i Spanien/Nederländerna där smakar det jätte gott och man blir väldigt bäng oavsett hur många gram du har rökt under veckan.
Detta är anledningen till att jag bara röker grönt i Sverige.
Citera
2023-04-13, 10:51
Medlem
Klockmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olustolust
folk snackar alltid om "vad är det för stämpel på rökat?"
hur vet man vad de olika stämplarna betyder och hur vet
man att dom inte är fakade? finns det nån sida som förklarar
vad de betyder eller hur man känner igen bra röka?

hej!
det brukar oftast vara antingen nån egen injobbad känd stämpel nån har skaffat, eller, så e det rätt vanligt att man värmer ett mynt o pressar på brunet, så folk vet vilken provins o ställe det kommer från..
sj har jag fått en kaka med en elefant på, liknade pellefant eller nåt typ..
brorsan brukade ta en gammal medal han fått av vår farsa från armen, o ingen kunde gissa vad det betydde på kakorna.
jag har sj pressat med en svensk gammal 50 öring på ett par kakor jag skulle passa vidare till en snubbe från irak, ny i landet typ, trots jag skrattade o förklarade fattade han inget, dummare kan man inte vara.
fick visa han myntet efter, så begrep han....
mvh

// jessica
Citera
2023-04-13, 17:33
Medlem
nosferatuzens avatar
Asså jag fattar inget av det ni skriver om haschet. Hh8 D3 eller vad ni nu skrev. Jag har rökt i år och aldrig hört talas om detta.
Fan vad obehagligt det låter. Allt jag vill är att röka normalt jävla hasch som sänker en. Fan att det cirkulerar så mkt ”helt ok” hasch i mina trakter
Citera
2023-04-13, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Asså jag fattar inget av det ni skriver om haschet. Hh8 D3 eller vad ni nu skrev. Jag har rökt i år och aldrig hört talas om detta.
Fan vad obehagligt det låter. Allt jag vill är att röka normalt jävla hasch som sänker en. Fan att det cirkulerar så mkt ”helt ok” hasch i mina trakter

Amen to that brother
Citera
2023-04-13, 19:29
Moderator
Mr.Woodss avatar
Stavfel i rubrik rättat.

/Moderator
Citera
2023-04-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n

Amen to that brother

Bäst att hoppa över commercial hash, men tror inte det är så vanligt att dom är utblandade men det händer.
Citera
2023-04-14, 09:28
Medlem
Citat:
Bäst att hoppa över commercial hash, men tror inte det är så vanligt att dom är utblandade men det händer.

Mycket hash från darknet är utblandat, jag vet minst 3st som kört fulspel.

Som jag skrev innan, tvätta hashet så ser ni hur det förändras. Ta pokemon hashet som exempel, va som kinetic sand, luktade alldeles för mycket gräs (tillsatt terps) och kändes märklig att röka.

Efter tvätt och fick ligga till sig 2 dagar så vart det en "svart stenbit" kvar

Vattnet va fettigt efter med så vattnet löste upp det som fick pokemon hashet att verka mjuk/sandig/färsk
Citera
2023-04-14, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
Mycket hash från darknet är utblandat, jag vet minst 3st som kört fulspel.

Som jag skrev innan, tvätta hashet så ser ni hur det förändras. Ta pokemon hashet som exempel, va som kinetic sand, luktade alldeles för mycket gräs (tillsatt terps) och kändes märklig att röka.

Efter tvätt och fick ligga till sig 2 dagar så vart det en "svart stenbit" kvar

Vattnet va fettigt efter med så vattnet löste upp det som fick pokemon hashet att verka mjuk/sandig/färsk

Man får vad man betalar för.
Citera
2023-04-14, 11:51
Medlem
Citat:
Man får vad man betalar för.

Så det är okey att det innehåller vatten istället för mjölk i garant mjölkförpackningen?
Man får vad man betalar för!?
Så en billigare produkt kan man köra falsk marknadsföring på?

Jag fattar ju att det inte är drysift, och jämför inte med det!
Läs vad jag skrev igen så kanske du fattar att jag menar att dom säljer fake saker, idiot
Senast redigerad av RacerMouse 2023-04-14 kl. 12:06.
Citera
2023-04-14, 12:18
Medlem
Citat:
Så det är okey att det innehåller vatten istället för mjölk i garant mjölkförpackningen?

Läs vad jag skrev igen så kanske du fattar att jag menar att dom säljer fake saker, idiot

Det var inte det jag menade, självklart ska det det inte innehålla någon skit men istället för att chansa så är det ju bättre att köpa bättre hash och röka mindre. Men så är det ju när en vara är olaglig och många som köper in nere i Spanien skiter i vad dom köper in och skickar hit.
Citera
2023-04-14, 12:24
Medlem
Citat:

Det är du som framstår som en idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in