2023-04-14, 06:44
Avslutad
Så Götetsupportrarna vad kan vi förvänta oss av er på måndag? Finns det något hopp inför matchen?
Citera
2023-04-14, 07:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Så Götetsupportrarna vad kan vi förvänta oss av er på måndag? Finns det något hopp inför matchen?
Inte för att jag på något sätt är en götetsupporter. Men nog fan lär det bli tuffare för er än Kalmar hemma och BP? Oavsett Blåvitts status är det alltid tunga matcher mellan er när ni möts.

Fan, Blåvitt slog er väl t o m ändå relativt ofta under eran storhetstid på 10-talet?
Senast redigerad av trazke 2023-04-14 kl. 07:17.
Citera
2023-04-14, 08:39
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag är inte den rätte att fråga om det. Jag har tappat intresset för allsvenskan efter förra årets fiasko.
Jag ser bara gratis matcherna på 5:an om ens det. Jag såg MFF-KFF men i lördags var det Spurs.
Jag tror ingen rör BK Häcken om inte hela laget blir skadade samtidigt.
En klockren medgångssupporter alltså.
Om det går bra senare i år så blir kanske iffiff viktigt igen för dig?
Citera
2023-04-14, 08:47
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
2,90 oss 3,40 X 2,40 er.

Bara lasta pengar på Bajen på söndag.
Odssättarna vet att derbyna lever sina egna liv. Blir en intressant drabbning.
Citera
2023-04-14, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
En klockren medgångssupporter alltså.
Om det går bra senare i år så blir kanske iffiff viktigt igen för dig?
Det är ändå förståeligt om många fans blir uppgivna och vaskar denna säsong när vi har ett lag som är mer överlägset än vad vi någonsin sett förut i svensk fotboll.
Citera
2023-04-14, 09:38
Medlem
Londons avatar
Citat:
Jag är inte den rätte att fråga om det. Jag har tappat intresset för allsvenskan efter förra årets fiasko.
Jag ser bara gratis matcherna på 5:an om ens det. Jag såg MFF-KFF men i lördags var det Spurs.

Trist att det gick så långt att du tappade intresset
Citera
2023-04-14, 09:48
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Jag tänkte försöka återskapa magin när blåvitt alltid la mål om jag gick och bajsade under match. Så tänkte käka extra spicy tika masala tillsammans med 1L rödvin ett par timmar innan avspark, på tom mage.
Citera
2023-04-14, 09:50
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Krävdes inte mycket för att få dig att tröttna...För nån som iaf tidigare brukade påpeka hur gammal i gejmet du är så är ju detta peak 12-åring
Citera
2023-04-14, 09:51
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det är ändå förståeligt om många fans blir uppgivna och vaskar denna säsong när vi har ett lag som är mer överlägset än vad vi någonsin sett förut i svensk fotboll.

Även om det till viss del är förståeligt.
Jag kanske hade varit likadan? (nej, jag tror nog inte det faktiskt).
Det är liite tröttsamt att läsa ditt 6399e inlägg om hur överlägsna ni är i år (efter 2 spelade omgångar).
Just sayin...
Citera
2023-04-14, 09:53
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Sov du första halvan av 90-talet?
Citera
2023-04-14, 09:56
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Även om det till viss del är förståeligt.
Jag kanske hade varit likadan? (nej, jag tror nog inte det faktiskt).
Det är liite tröttsamt att läsa ditt 6399e inlägg om hur överlägsna ni är i år (efter 2 spelade omgångar).
Just sayin...

Är väl snarare jävligt roligt hur mycket det sticker i ögonen på vissa när någon som håller på en mindre klubb håller på som fansen till storklubbarna gjort i åratal

trazke må gå lite väl hårt på Kvillekolan men det vägs upp av hur arga ni andra blir av ihärdiga hybris
Citera
2023-04-14, 10:02
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag tänkte försöka återskapa magin när blåvitt alltid la mål om jag gick och bajsade under match. Så tänkte käka extra spicy tika masala tillsammans med 1L rödvin ett par timmar innan avspark, på tom mage.

Haha, det där är ju en trevlig måndagsmiddag. Kör på Vindaloo så slipper du tänka på extra krydda!

En tub majonnäs nedsköljd med en halvliter grädde hade gjort tricket för mig. Kan med enkelhet konsumeras på spårvagnen

Edit: gärna på proppfull mage för extra härlighet.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Krävdes inte mycket för att få dig att tröttna...För nån som iaf tidigare brukade påpeka hur gammal i gejmet du är så är ju detta peak 12-åring

Är väl mer organisationen MFF än resultatet bagarn lackat på? Extremt trist om man inte längre kan känna identitet eller tappa lust till den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in