2023-04-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Låter som en trevlig kvinna som gärna piffar till fiffin med ljuvlig doft. Varför ska man skämmas för det?
Ljuvlig doft??? Om man håller på och sprayar kemikalier i underlivet lär den enda doften som sprider sig bli doften av bakteriell vaginos och svamp. Kroppens slemhinnor ska lämnas ifred, gäller både kvinnor och män.
Citera
2023-04-11, 21:01
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Det är bara stil och klass på kvinnor som håller sånt privat. Skämmigt!
Dessutom börjar man lukta i underlivet om man håller på med såna starka medel som hon använder, förstör hela PH värdet.

Nu gav jag henne återigen massa tips, får sluta 🤦🏼‍♀️

Jag tror inte att hon bryr sig över vad du tycker är stil och klass för kvinnor, helt ärligt. Men jag förutsätter att du har luktat på hennes underliv då eftersom du kommer med tips och råd till henne?

Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ljuvlig doft??? Om man håller på och sprayar kemikalier i underlivet lär den enda doften som sprider sig bli doften av bakteriell vaginos och svamp. Kroppens slemhinnor ska lämnas ifred, gäller både kvinnor och män.

Har ni kollat ingredienserna för denna produkt? Jag själv har aldrig hört om den så kan inte uttala mig om det.

Men mååååånga kvinnor använder Rituals, CAIA och liknande för både ansikte och kropp, så där skiljer hon sig knappast från mängden om nu produkten skulle innehålla parfym.

Tjejer är korkade överlag och sväljer allt som har med hud- och hårvård att göra.
Citera
2023-04-11, 22:31
Medlem
Citat:

Tjejer är korkade överlag och sväljer allt som har med hud- och hårvård att göra.
Då ska du väl inte uppmuntra sånt beteende ytterligare genom att skriva att hon låter som en trevlig kvinna som sprayar kemikalier i fi**an. Förklara i stället att sånt där bara är humbug som de hittar på för att tjäna pengar, och ingenting som män tänder på.
Citera
2023-04-11, 22:55
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Då ska du väl inte uppmuntra sånt beteende ytterligare genom att skriva att hon låter som en trevlig kvinna som sprayar kemikalier i fi**an. Förklara i stället att sånt där bara är humbug som de hittar på för att tjäna pengar, och ingenting som män tänder på.

Hon är fri att göra precis som hon vill med sin fiffi. Och du är fri att göra vad du vill med ditt kön. Oavsett om det är att smörja in den i majonnäs eller nötcreme. Orka ägna tid åt att rättfärdiga sina egna tankar och värderingar mot en influensers. Är man så dum så man köper sånt skräp får man skylla sig själv. Men hon får ju uppenbarligen cash så hon kan fortsätta med detta beteende med tanke på att den här tråden ständigt ligger i topp här, då vissa incel-tonåringar stör sig på henne och ger henne än mer uppmärksamhet.

Med det sagt, jag hade dock inte tackat nej till att belägra hennes sköte om den luktade rosenvatten eller vad det nu är för dofter de säljer.
Citera
2023-04-12, 07:24
Medlem
Citat:
Jag tror inte att hon bryr sig över vad du tycker är stil och klass för kvinnor, helt ärligt. Men jag förutsätter att du har luktat på hennes underliv då eftersom du kommer med tips och råd till henne?

Har ni kollat ingredienserna för denna produkt? Jag själv har aldrig hört om den så kan inte uttala mig om det.

Men mååååånga kvinnor använder Rituals, CAIA och liknande för både ansikte och kropp, så där skiljer hon sig knappast från mängden om nu produkten skulle innehålla parfym.

Det avråds överallt att använda intimtvål, intimdeo/spray osv då det rubbar PH värdet = äcklig lukt. Intimtvål och liknande är till för att användas utanpå underlivet, aldrig innanför vilket L förmodligen missat om hon använder spray där nere
Citera
2023-04-12, 07:43
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Det avråds överallt att använda intimtvål, intimdeo/spray osv då det rubbar PH värdet = äcklig lukt. Intimtvål och liknande är till för att användas utanpå underlivet, aldrig innanför vilket L förmodligen missat om hon använder spray där nere
Nej, det avråds inte överallt. Bara att du söker på ”Använd ej intimtvål?” Och du får massor med svar att det inte är farligt. MEN, som du säger, det ska användas utanpå underlivet om det har bra ingredienser och inte inuti.

Det låter mer som att ni tar för givet att L stoppar upp munstycket inuti slidan och sprayar. Det här är ju bara ren spekulation från er sida.

Tycker varken bu eller bä om henne, men att sitta och hitta på saker är bara löjligt.
Citera
2023-04-12, 11:19
Medlem
Nu fiskar hon kommentarer igen, har tagit en selfie med en ring på ringfingret. Menar ni på fullaste allvar att hon har ringar med sin syster? Sånt där höll man ju på med på lågstadiet
Citera
2023-04-12, 13:08
Medlem
Incendios avatar
Alltså....nakenbilden på henne och B... Så creepy och dessutom omdömeslöst.
Citera
2023-04-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Alltså....nakenbilden på henne och B... Så creepy och dessutom omdömeslöst.
Är den inte borttagen? Den lär ju leda till en och annan orosanmälan.
Citera
2023-04-12, 20:44
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Är den inte borttagen? Den lär ju leda till en och annan orosanmälan.
Den är kvar. Jag anmälde den med.
Citera
2023-04-14, 02:30
Medlem
Tävling där priset är fotografering plus bilder, värde 10500:-
Hur mycket har hon då inte lagt på dessa fotograferingar?! Hundra tusentals kronor? Galet!
Citera
2023-04-14, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Tävling där priset är fotografering plus bilder, värde 10500:-
Hur mycket har hon då inte lagt på dessa fotograferingar?! Hundra tusentals kronor? Galet!

Det har jag tänkt på förut, att hon måste lagt enorma summor på fotografering. En fotografering kostar flera tusentals kronor och bilderna likaså, dessutom är det dyrare att få bilderna digitalt (förmodligen för att man då kan använda dom hur man vill och framkalla flera st)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in