2023-04-10, 12:33
Medlem
Hon gjorde ändå över 200 tusen plus i senaste årsredovisningen
Citera
2023-04-10, 14:18
Medlem
”barnen är mitt allt, jag ångrar inte att jag blev mamma som tonåring för jag älskar faktiskt mina barn, blablabla…”
Ja, de flesta föräldrar älskar sina barn. Det är inget unikt för Linn, som hon verkar tro. Det hon inte fattar är ju att hon hade älskat sina barn lika mycket om hon hade fått dem i 25-30-årsåldern och alla med samma pappa.
Citera
2023-04-10, 14:58
Avslutad
Sluta dalta nu och skriv inte massa tips här. Hon tar det uppenbarligen till sin fördel istället för att ta åt sig.
Citera
2023-04-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
”barnen är mitt allt, jag ångrar inte att jag blev mamma som tonåring för jag älskar faktiskt mina barn, blablabla…”
Ja, de flesta föräldrar älskar sina barn. Det är inget unikt för Linn, som hon verkar tro. Det hon inte fattar är ju att hon hade älskat sina barn lika mycket om hon hade fått dem i 25-30-årsåldern och alla med samma pappa.

Hon älskar alla hennes barn så mycket att hon gav dom varsin helt egna pappa 😂
Citera
2023-04-10, 20:50
Avslutad
90% av det hon lägger upp kan kopplas direkt till Flashback tråden. Vi ger henne för mycket inspiration, tips och råd. Ush sluta med det. Hon läser ju här dagligen.
Citera
2023-04-11, 10:20
Medlem
Nu har hon uppdaterat bloggen...det märks att hon inte tjänar några pengar på den..engagemanget är lågt..samma bilder som på på instagram och inte mycket mer text...lika bra att hon lägger ner den där bloggen
Citera
2023-04-11, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Nu har hon uppdaterat bloggen...det märks att hon inte tjänar några pengar på den..engagemanget är lågt..samma bilder som på på instagram och inte mycket mer text...lika bra att hon lägger ner den där bloggen

Ja hennes dagar går ut på att myyyyyyysa med vänner. Hårt jobb.
Citera
2023-04-11, 15:02
Avslutad
Linn har skrivit en öppen kommentar under @Hudfixaren ’s tiktok video
där hon skriver: ”kan du snälla säga om Deodok är bra? Du är den enda jag litar på!”
DeoDoc är alltså ett företag som säljer underlivs tvål och underliv doftande spray.
Det är verkligen ingen klass eller stil på denna linn hahah.
Senast redigerad av Kvalster69 2023-04-11 kl. 15:04.
Citera
2023-04-11, 15:19
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
där hon skriver: ”kan du snälla säga om Deodok är bra? Du är den enda jag litar på!”
DeoDoc är alltså ett företag som säljer underlivs tvål och underliv doftande spray.
Låter som en trevlig kvinna som gärna piffar till fiffin med ljuvlig doft. Varför ska man skämmas för det?
Citera
2023-04-11, 15:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Hon använder ju redan deodoc. Var en bild när hon badade badkar och så hade hon produkter från deodoc på avlastning träskivan. Hon försöker givetvis i båda tillfällena fiska samarbete med deodoc. Varför skulle man behöva underlivstvål när man badar badkar och Varför fråga just "hudfixaren" framförallt om produkter hon redan använder. Den enda hon litar på, jo tjena....
Citera
2023-04-11, 15:37
Medlem
Citat:
Varför skulle någon vilja ha underlivsdoftande spray? Dagens ungdomar är bra konstiga.
Citera
2023-04-11, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Låter som en trevlig kvinna som gärna piffar till fiffin med ljuvlig doft. Varför ska man skämmas för det?

Det är bara stil och klass på kvinnor som håller sånt privat. Skämmigt!
Dessutom börjar man lukta i underlivet om man håller på med såna starka medel som hon använder, förstör hela PH värdet.

Nu gav jag henne återigen massa tips, får sluta 🤦🏼‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in