2012-07-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trishstratus
På en skoltoa, där satt jag och runkade och hade glömt låsa. Hon kom in och såg att jag runkade till en bild på henne. Så hon sög av mig och lät mig knulla henne. Det gjorde vi måånga gånger efter det

Låter lika troligt som att grisar kan flyga...
Citera
2012-08-15, 16:33
Medlem
Jag var 16 och han var 19. Vi hade träffats via internet och chattade lite och bestämde oss för att träffas. Vi bodde inte jättelångt ifrån varandra och vi träffades. Första gången så gick vi till en park och allt slutade med att vi stod bakom ett skjul och jag runkade av han och han pullade mig.

Kanske en vecka senare så frågade han ifall jag ville komma förbi hans hus, och jag svarade ja.
Först snackade vi lite och sedan satte han på en film och la sig i sin säng med bara kalsongerna på.
Och strax där efter så kröp jag ner bredvid han i bara underkläder.
Sedan började vi smeka varandra och helt plötsligt så satt jag och red han.

Sedan var jag tvungen att sticka för hans flickvän skulle komma över...

Väldigt romantiskt... eller inte..

Men ångrar ingenting!
Citera
2012-08-15, 16:42
Medlem
Båda var 14 och hade varit ihop några månader. Efter ett intensivt pillande och smekande ett tag så bara hände det. Som för de flesta andra var det tafatt och gick fort Inte särskilt romantiskt heller.
Citera
2012-08-16, 15:10
Medlem
Lunaticxs avatar
18 år var jag då och blev nersupen av 2st 25 åriga tjejer som våldtog mig i deras studentlägenhet även om jag inte gjorde mycket motstånd, dom knullade mig hela natten och lämnade mig i skolan dagen efter
Citera
2012-09-06, 20:17
Medlem
Blev av med oskulden när jag var femton. Killen var galet kär i mig, jag var kär i hans bästa vän som tyvärr bodde väldigt långt bort.
Gillade inte killen, det gjorde ont, gick snabbt och var kort sagt det värsta sexet jag någonsin haft.
Citera
2012-09-06, 20:51
Medlem
G-punktens avatar
jag var 15. Bjöd över en tjej som gick i klassen över mig mitt i natten via facebook. Hon kom över och vi kollade på SAW 2. Skev film så bestämde oss för att knulla istället. Hon visste att jag var oskuld men skötte mig tydligen riktigt bra enligt henne! Lite besviken på mig själv att jag inte kom
Citera
2012-09-06, 23:05
Medlem
zerolucks avatar
Jag 23, hon 19. På bröllopsresa i Italien. Drygt en vecka EFTER bröllopet, när hon äntligen släppte till. Hon vägrade ta av sig T-tröja och strumpor. Under akten (missionären) blundade hon med bortvänt huvud och klagade på att det gjorde ont.
Det var då jag förstod att jag begått ett mycket allvarligt misstag i val av såväl livsparter som livsåskådning.
Citera
2012-09-06, 23:12
Medlem
timewasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroluck
Jag 23, hon 19. På bröllopsresa i Italien. Drygt en vecka EFTER bröllopet, när hon äntligen släppte till. Hon vägrade ta av sig T-tröja och strumpor. Under akten (missionären) blundade hon med bortvänt huvud och klagade på att det gjorde ont.
Det var då jag förstod att jag begått ett mycket allvarligt misstag i val av såväl livsparter som livsåskådning.
troende kristna?
Citera
2012-09-06, 23:12
Bannlyst
Citat:

Övning ger färdighet?
Citera
2012-09-06, 23:19
Medlem
Citat:

Ootch det där lät inget bra alls

Själv va man 14, hon va 13. Hade träffats en gång innan och aldrig efter. Men jag älskade henne Hade jordgubbskondom och var väll inget längre gympapass..
Citera
2012-09-07, 20:35
Medlem
peterkks avatar
De här var i mitten på 70 talet. Ja var 18 låg i lumpen o hade aldrig gjort de nån gång o de lät som alla andra hade de. Så ja viste att de fanns en porrklub i stan ja kommer från o där finns betaltjejer. Så en Fredagkväll gick ja dit o tittade där fanns 2 snygganegresser i 25 års åldern. Gjorde upp om ett pris på 250:- med en av dom, hon satte sig gränsle o förde in min ku i hennes fitta o red mej. de vaar över på nån minut,, men oskulden va borta
Citera
2012-09-07, 21:28
Medlem
Träffade tjej på fest, gick lös på varandra direkt och hånglade hela kvällen.
Träffades dagen efter i skärgården, vi kunde inte hålla oss. Vi drog hem till henne och knullade upprepade gånger. Visade sig att det var hennes första penetrationssex också. Idag är vi förlovade, har barn tillsammans och har giftemålsplaner i knutarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in