2023-04-11, 11:52
Medlem
Indos avatar
https://youtu.be/2WCDfmhiJYk

Asså kolla vilken jävla mupp han är asså..
Fan skulle en brud hålla på sådär mot mig så hade jag kastat direkt, Hennes förlust inte min om det skulle vara så..

Kolla videon vid 13:20 Han ber tillochmed att få prata med en av killarna som slynan my och hennes horunge till kompis är hemma hos och säger att dom får avrunda nu 🤣 Som att det skulle hjälpa? Det skiter väl dom grabbarna i..

Ben Fittkus...
Citera
2023-04-14, 13:41
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
https://youtu.be/2WCDfmhiJYk

Asså kolla vilken jävla mupp han är asså..
Fan skulle en brud hålla på sådär mot mig så hade jag kastat direkt, Hennes förlust inte min om det skulle vara så..

Kolla videon vid 13:20 Han ber tillochmed att få prata med en av killarna som slynan my och hennes horunge till kompis är hemma hos och säger att dom får avrunda nu 🤣 Som att det skulle hjälpa? Det skiter väl dom grabbarna i..

Ben Fittkus...

Varför drar du upp sån där gammal skit? Det hände ju för flera år sen. Snälla.....
Citera
2023-04-19, 01:14
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Är det någon som bor i Örebro o vet något närmare om CJ o Ben?

Hon verkar ju vara världens gulligaste tjej, men slås av att allt verkar så rosaskimrande perfekt mellan dem hela tiden. Hon pratar så oerhört fint också. Tex ordet morgon betonar Hon verkligen mor-gon.

Nån som hsr några bekantas bekanta som känner dem? Är så nyfiken om att veta mer om henne.

Håller helt med. Hon är sjukt överdriven. Enormt jobbig att titta och höra på.
Citera
2023-09-14, 12:44
Medlem
Deras andra orosanmälan gällande deras nyfödda son nu
Ingen som vet mer ?
Citera
2023-09-30, 19:46
Medlem
Harry_s avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...vmordsforsoket

Den youtube-videon var inte ute så länge men Dennis Chapman, en då bekant till Mitkus, såg den.

– Han åkte från stan direkt till Jakobsberg, han hittade liksom min adress och allting och stormade in.

– Om inte han hade kommit vet jag inte vad som hade hänt.

bekant som hittade adressen det låter ju bra

varför tror jag att hela historian är fake?
Citera
2023-09-30, 21:41
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...vmordsforsoket

Den youtube-videon var inte ute så länge men Dennis Chapman, en då bekant till Mitkus, såg den.

– Han åkte från stan direkt till Jakobsberg, han hittade liksom min adress och allting och stormade in.

– Om inte han hade kommit vet jag inte vad som hade hänt.

bekant som hittade adressen det låter ju bra

varför tror jag att hela historian är fake?

Dennis är väl en av hans närmaste vänner nu för tiden, men vet inte exakt hur nära de var då. Om inte annat blev det väl så efter det som hände.
Tror absolut det är sant, och redan "vid tiden" (eller ett tag efter) har jag för mig att han lite ytligt nämnde att han haft en svacka och mått dåligt, även om han inte alls nämnde det på en så djup nivå som i podden. Så jag betvivlar tyvärr inte alls det han säger. Men tur att han verkar må bättre idag!
Citera
2023-10-21, 02:32
Medlem
Jösses. Den stackars kvinnan får fostra både det stackars barnet och Ben.
Han kan inte laga mat, glömmer allt, förstår inte helt uppenbara saker. Allt ska handla om honom.
Han kan inte ens beställa ett TÄCKE för han ska kolla med Caroline först så det fungerar med en bebis i sängen?
Svårt när de är för få hjärnceller aktiva samtidigt.
Får väl se om de håller, kanske är en ny Jonna (Lundell) som stannar pga ekonomiska förutsättningar. Blir matt bara genom att se livet med Ben/joakim genom skärmen.
Citera
2023-10-29, 01:12
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigRos
Jösses. Den stackars kvinnan får fostra både det stackars barnet och Ben.
Han kan inte laga mat, glömmer allt, förstår inte helt uppenbara saker. Allt ska handla om honom.
Han kan inte ens beställa ett TÄCKE för han ska kolla med Caroline först så det fungerar med en bebis i sängen?
Svårt när de är för få hjärnceller aktiva samtidigt.
Får väl se om de håller, kanske är en ny Jonna (Lundell) som stannar pga ekonomiska förutsättningar. Blir matt bara genom att se livet med Ben/joakim genom skärmen.

Tycker mer synd om honom. Gör hon annat än gnäller? Gnällbältet har fått sitt nya ansikte utåt. Fy vilken sjukt ledsam människa 😅
Citera
2024-01-09, 10:02
Medlem
KentWasHeres avatar
Ben är en influencer som faktiskt förtjänar lycka och framgång. Från en ytlig skitunge med keffa samarbeten till en familjär man med tyngre samarbeten som med Google exempelvis.

Dock måste jag säga att hans flickvän "CJ" är riktigt jobbig. Neurotisk och kontrollerande samt självgod som attan.

Knepigt att denna tråden inte är mer levande.

Någon som vet något smaskigt om CJ?
Citera
2024-01-24, 04:30
Medlem
matchasipss avatar
Den här tråden är död. Jag har så mycket att säga om Ben Mitkus och hans äckliga familj, inklusive hans mamma och syster. Som hur de behandlade Diana Baban bakom kulisserna. De är alla en grupp bortskämda mobbare.
Citera
2024-01-24, 08:20
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matchasips
Den här tråden är död. Jag har så mycket att säga om Ben Mitkus och hans äckliga familj, inklusive hans mamma och syster. Som hur de behandlade Diana Baban bakom kulisserna. De är alla en grupp bortskämda mobbare.

Väck liv i tråden igen genom att dela med dig.
Citera
2024-01-24, 11:13
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matchasips
Känner samma. Come on boiii, hans flickvän kommer ta med det du har att komma med så bring it on.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in