Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Och sen blir det ändå inte 100% korrekt eftersom många situationer inklusive den igår är subjektiva.
Nu har jag inte sett matchen igår så har svårt att uttala mig om just den situationen men ja, det är märkliga bedömningar ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av
matadormix
Igår hann domaren både mäta ut var muren skulle stå och spraya en linje för den innan han joggade iväg 100 meter för att kolla på den där skärmen. Värdelöst, och det hade varit ännu värre med en granskning av ett mål skulle jag tro.
Ja, vill minnas att det var i någon match i höstas där vi gjorde mål, började fira för att stoppa upp allting för att vänta i typ 2 minuter innan de godkände målet. Och visst blev man lite glad, men det var mer en lättnadskänsla än glädje typ.
Citat:
Ursprungligen postat av
cokehyena
Bästa sättet att höja chanserna för svenska lag i slutspel är att lägga kvartsfinalen INNAN första åttondelen. Helst även semifinalen.
Men såklart, övriga lag är nog mindre sugna på att korta semestern med 1-2 veckor.
Det sker inte så ofta att svenska lag går vidare från sina grupper så jag vet inte hur mycket det är relevant att börja med sådana ändringar. Det är bättre att gå in i cupen till 100 procent istället för att se det som träningsmatcher, där hade man vunnit betydligt mer på det.