Citat:
Ursprungligen postat av
smalandsbo
Fast det ska ska ju finnas en rimlig förklaring till varför man sätter sig på tvären..
grannen vittnar om sparkar, JJ som är där säger att det är sparkar.
Men du tror inte att det är sparkar?
Frågar dig ännu en gång, vad är det för något som både grannen och JJ har fel om men som du har rätt om?
Vad är det som låter?
Du vet ju inte själv men ändå har du bestämt dig att sätta dig på tvären som en trotsig 5-åring.
Du måste ju komma med något motargument om varför du inte tror si eller så.
Nä tyvärr så förstår jag inte människor som sätter sig på tvären, majoriteten av de har tvärfel.
Jag ser det inte ur mitt egna perspektiv heller, jag kollar på vad som är rimligt.
Jag gör mig heller inte lustig eller nedvärderar, jag bryter ner din idé till den nivån att ett dagisbarn ska kunna förstå att det är ologiskt.
Att du fortfarande inte förstår är inte mitt fel.
Mina motargument har jag redovisat tidigare i tråden, men jag kan dra dem en gång till:
1 Grannen mitt emot uppfattade ljud liknande hammarslag i första reporterintervjun.
2 J påstod att de bytt ställning för att T inte skulle kunna sparka i väggen, vilket hon gjort EN gång.
3 Efter 4-5 minuters kamp TROR JAG inte att T hade så mycket krafter kvar att hon kunde sparka i väggen som J flyttat henne ifrån.
4 Grannen under har vissa språkproblem och KAN ha haft svårigheter att definiera ljudet nyanserat på svenska.
Det vore trevligare att diskutera med dig om du inte envisades med att ständigt förlöjliga, nedvärdera och ordmärkande tillrättavisa mig och även andra skribenter. Du låter bitter.