Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-10, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Varför hänger du i denna tråden? Man bedömmer alla deltagare utifrån vad de själva väljer att visa upp och man får en bra bild av deras personligheter . Så nu kan du gå o gråta lite om du blev kränkt.

Hahaha gråta och bli kränkt? Så att du får ha dina åsikter ifred och härja som du vill det är nog mest du som blev kränkt för att du blev ifrågasatt för dina idiotiska uttalanden
2023-04-10, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollosausdal
Verkligen inte jag är 58 år men du gissar som vanligt och tror att du är något som klankar på andra människor på ett tvprogram där du inte vet ett skit om deltagarna det är ju bara töntigt och nedvärderande
Undrar hur många som gillar dig om jag nu ska bete mig som dig förmodligen ingen

Fast hon och hela laget beter sig svinigt, bara att sitta och snacka skit om Millan nu när hon åkt visar ju på vilka karaktärer de är. Det är lite som han Chris i lag syd beskrev Amanda när hon snackat strunt om honom...falskt beteende helt enkelt.

Ja de får lov att snacka skit det får de men det är ju de som förlorar på det rent karaktärsmässigt...
Nä vi känner inte mat-tanten men intrycket hon gett är inte särskilt positivt. Hon framstår mest som en person som fått hybris av den "makt" hon besitter i laget...
Senast redigerad av Shieldhero 2023-04-10 kl. 11:35.
2023-04-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Måste vara pga rasism hon inte fick den?
2023-04-10, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Måste vara pga rasism hon inte fick den?

Haha nä tror jag inte...enda förklaringen är väl att det var så Christina hanterade aggressionen mot Zeki eller Elin haha måste vara sjukt jobbigt att sitta fast med dem två och att behöva bita sig i tungan...antar att hon fick ut sin aggression av att skriva ner det när Anna väl kom dit hehe
2023-04-10, 11:43
Medlem
greta75s avatar
Mattanten är helt uppenbart en bra person, annars skulle hon inte vara så omtyckt av de andra i lägret. Men hur många ggr har man inte de senaste 25 åren sett tjej-pakter spricka pga av att inte alla klarar att köra hela vägen som krävs för att lyckas. Gubbarna har det i blodet och kan lalla runt och ändå plocka tanterna en efter en. De behöver inte ens vara rädda för öråd för de har två på kö som skall åka.

I den unga laget finns också en kö där Sanna och Marcus står näst på tur gissar jag.

Men det unga tjej-gänget med Chris och kanske Dennis är lätt den starkaste konstellationen och går inte produktionen in och fuckar upp för dem så kommer någon av dem vinna Robinson tror jag. De är helt unikt bra rent paktmässigt.
Senast redigerad av greta75 2023-04-10 kl. 11:48.
2023-04-10, 11:59
Medlem
Citat:
Var glad att vi har henne annars hade ju inte du din jävla gnällröv haft något att irritera dig på det är robinson inte ett dagis det ska paktas och alla gör det men vågar inte säga det Du skulle säkert inte klara en dag på ön
Jag tycker de är jävligt modiga ich starka allihop och behåller gärna dom med lite jävlar anamma i.

Pernilla verkar vara en vidrig person. Tur att hon är så usel i tävlingarna så hon inte kommer kunna vinna.
2023-04-10, 12:29
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
2023-04-10, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero

Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Mhm fast nej, allt pekar på rasism faktiskt.
2023-04-10, 13:11
Medlem
Citat:
Hahaha gråta och bli kränkt? Så att du får ha dina åsikter ifred och härja som du vill det är nog mest du som blev kränkt för att du blev ifrågasatt för dina idiotiska uttalanden
Skulle gissa på att du är 15?
2023-04-10, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Pernilla verkar vara en vidrig person. Tur att hon är så usel i tävlingarna så hon inte kommer kunna vinna.
Håller med!! 👏
2023-04-10, 13:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Något jag tänkt på år efter år är att många väldigt ofta har sina diskussioner ute i vattnet. Vet inte folk att det hörs väldigt tydligt in till land oavsett om man är 30 meter ut ? Dom står eller sitter en bit ut och pratar om vem som ska ut precis framför lägret där alla sitter.

Du har alldeles rätt i det att ljudet "bärs" väldigt lätt in till land - så länge det är vindstilla och inte ett brusande hav med kraftiga vågor och det verkar det ju inte vara precis!
2023-04-10, 13:19
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Ja, av alla i Lag N-ord är det väl bara Erik som har mindre bröst än Amande E.

Erik har nog istället den med flest bilringar istället - så att man kan bläddra bland dem. I varje fall när man sett honom sitta ner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in