Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-10, 13:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag hoppas verkligen du har rätt om att lag nord redan är förstört. Det verkar ju så iallafall. Så tråkigt lag att följa och de klarar inte tävlingarna.

Jag skulle vilja att Marcus blir del av tjejpakten i lag syd. Christoffer ingår också i tjejpakten. Sen kan gärna Millan och Anna komma in från gränslandet och haka på med långt in i tävlingen.

Gränslandet:
2023-04-10, 13:27
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Erik har nog istället den med flest bilringar istället - så att man kan bläddra bland dem. I varje fall när man sett honom sitta ner
Värst fladderhängmage har ju utan konkurrens golvläggaren Dennis.
2023-04-10, 13:33
Medlem
kubuns avatar
Ser att denna tråd ligger överst på "aktuella ämnen" (FB) Kille fick lämna Robinson - sa "negress"
2023-04-10, 13:38
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Värst fladderhängmage har ju utan konkurrens golvläggaren Dennis.

Det har jag missat faktiskt. Kanske för att han inte har filmats sittande? Sedan har han ju ett gulligare ansikte att titta på än Erik's - så det kan vara orsaken till att jag missat hans fladderhängmage? Synd om grabben redan i så tidig ålder har en sådan - oavsett. Trodde grabbar i den ålder som Dennis är mer noggranna om att träna sin kropp fast tydligen inte ...
2023-04-10, 14:06
Medlem
Vinnaren av Robinson 2023 Malaysia är enligt säkra källor
2023-04-10, 15:18
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vinnaren av Robinson 2023 Malaysia är enligt säkra källor

Varje säsong avslöjar någon vinnaren enligt säkra källor. Varje säsong har det visat sig fel.
2023-04-10, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Hon var ju hemlig lagledare din idiot. Dessutom spelade hon ledsen där. Du är inte nåt vidare smart. Dubbelt lol på dig.
Vadå spelade ledsen? Spelade ledsen i synk för oss tittare, i vilket syfte? Du är uppenbarligen dum i huvudet som tror att hon spelade. Vad var syftet med hennes "teater"?
2023-04-10, 15:58
Medlem
[quote=Soulmatexx|83989925]Har inte varit med om att jag tycker det är så pass irriterande deltagare som i år. Verkar som de mest ville ha personligheter som väcker känslor för de verkar inte bara så duktiga på tävlingar.
https://sweden.postsen.com/news/8085...-Robinson.html
Zeki - arrogant människa som vill styra och ställa. Lyssnar inte på andra och tror att han är grym på allt. Förmodligen gömmer han sin verkliga läggning och därav är han aggresiv då locket är på och överdriver sin "manlighet".

Zeki Demir är så nerbajsad av sin omanlighet med tillhörande trams. Saknar mest av allt manliga huvuden att smeka och frisera både här och där.

Lite Dimor borde klara av Zeki Dimors mundierré. Zeki Domir används vid tillfällig (akut) mundiarré. Zeki Dimor kan även ordineras av läkare för annan användning som långvarig (kronisk) mundiarré.
https://www.fass.se/LIF/product?user...19960207000020
2023-04-10, 16:59
Medlem
Stockholmare..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Pernilla verkar vara en vidrig person. Tur att hon är så usel i tävlingarna så hon inte kommer kunna vinna.

Skönt att fler kan se vad det är för en otrevlig människa! Hon är ju bara en riktigt osympatisk människa rakt igenom. Sedan att det finns personer i den här tråden som på riktigt sitter och försvarar hennes beteende visar ju bara hur tragiska vissa är.

Bara för att det är ett tv-program så är vuxenmobbning och utfrysning helt acceptabelt. Precis som andra har skrivit, trots att Millan fått lämna så fortsätter Pernilla älta och snacka skit om henne.

Nu ska vi se om Pernillas försvarsadvokat ska kommentera det här inlägget också haha.
Senast redigerad av Stockholmare.. 2023-04-10 kl. 17:03.
2023-04-10, 17:02
Medlem
greta75s avatar
[quote=wrongserver|84110136]
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Har inte varit med om att jag tycker det är så pass irriterande deltagare som i år. Verkar som de mest ville ha personligheter som väcker känslor för de verkar inte bara så duktiga på tävlingar.
https://sweden.postsen.com/news/8085...-Robinson.html
Zeki - arrogant människa som vill styra och ställa. Lyssnar inte på andra och tror att han är grym på allt. Förmodligen gömmer han sin verkliga läggning och därav är han aggresiv då locket är på och överdriver sin "manlighet".

Zeki Demir är så nerbajsad av sin omanlighet med tillhörande trams. Saknar mest av allt manliga huvuden att smeka och frisera både här och där.

Lite Dimor borde klara av Zeki Dimors mundierré. Zeki Domir används vid tillfällig (akut) mundiarré. Zeki Dimor kan även ordineras av läkare för annan användning som långvarig (kronisk) mundiarré.
https://www.fass.se/LIF/product?user...19960207000020

Samtidigt - att pissa på Zeki's karaktär är som att berätta att det finns träd i skogen. All som sett programmet förstod redan första veckan att han var en katastrof.

Men bortsett från honom tycker nog folk att det är ovanligt lugnt i år.
Senast redigerad av greta75 2023-04-10 kl. 17:07.
2023-04-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..
Skönt att fler kan se vad det är för en otrevlig människa! Hon är ju bara en riktigt osympatisk människa rakt igenom. Sedan att det finns personer i den här tråden som på riktigt sitter och försvarar hennes beteende visar ju bara hur tragiska vissa är.

Bara för att det är ett tv-program så är vuxenmobbning och utfrysning helt acceptabelt. Precis som andra har skrivit, trots att Millan fått lämna så fortsätter Pernilla älta och snacka skit om henne.

Nu ska vi se om Pernillas försvarsadvokat ska kommentera det här inlägget också haha.

Försvarsadvokat, det är nog det enda bra och roliga du sagt. Det handlar inte som du killgissar och tror dig veta bäst fast du inte har en jävla aning. Det råkade vara hon i tråden nu men det gäller alla som du beter dig som ett svin mot hittar på saker och försöker få hejarop på andras bekostnad det är sjukt svagt och löjligt.
Det är lätt att sitta vid datorn och spy ur sig galla men du skulle inte våga säga det till någon om du träffade dom på riktigt.
Fegt och idiotiskt.
2023-04-10, 19:08
Medlem
casiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Enligt min källa i produktionen (god vän) så är årets vinnare:

Intressant, för jag jag har en säker källa (barndomsvän) som säger att

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback