Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-09, 23:28
Medlem
XtraXs avatar
Alva rör sig numera i periferin som ett slags spöke. Var ju väldigt i ropet i början.
2023-04-09, 23:28
Medlem
Pernilla är oduglig i tävlingar och en ful paktare. Ut med haggan.
2023-04-09, 23:30
Medlem
Alltså lag Nord börjar mer och mer likna gänget i Ruben Östlunds Triangle of Sadness hahaha (innehåller filmspoilers så på egen risk)
Senast redigerad av Shieldhero 2023-04-09 kl. 23:33.
2023-04-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Usch vilket ryggradslöst lag nord är. Ingen av dem står upp för vad som är rätt och fel. Den tjuriga kärringen Pernilla sitter där på örådet och säger att Millan gillar att hugga folk i ryggen när det är Pernilla som högg Millan i ryggen.

Hoppas lag syd vinner allt nu.

Instämmer. Det mogna laget föregår inte direkt med något gott föredöme.
Heja Syd!

Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S

Sen kan inte Fabian skylla sig en aning. Vet inte varför men jag väntar mig ständigt se bävrar dyka upp i ena kamerahörnet, lunka fram till honom å börja suga på hans bröstvårtor.

Skyla sig menar du?

Bävrar?
2023-04-09, 23:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Lag Fonus är redan uträknat. De kommer att vara gravt decimerade till sammanslagningen och sedan plockas en efter en på öråden. Sen tar tjejpakten vid och plockar en efter en av lag Syds icke-paktmedlemmar och så blir det plankan.
Nja, det låter förutsägbart och trist. Det kommer säkert hända något. Nån twist av nåt slag. Kanske dyker det upp en tatuerad kåkfarare ur en låda!?
2023-04-09, 23:52
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Alva rör sig numera i periferin som ett slags spöke. Var ju väldigt i ropet i början.
Jag tänkte precis på ifall jag missat att hon åkt hem. Men det har hon alltså inte då.
2023-04-10, 00:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Jag tänkte precis på ifall jag missat att hon åkt hem. Men det har hon alltså inte då.

Nä hon är kvar, skymtade henne smygandes i en huvtröja i dagens avsnitt.
2023-04-10, 02:15
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Visst..Fabian är lite kaxig, men att han skulle vara den emst osympatiska genom R historia?!Not
Zeki däremot 🤮

Zeki är precis lika vidrig som Fabian Turkalj:
Hej 1500-talet! Kan jag låna några bittra män, med extremt mindrevärdeskomplex - och återuppliva dem i Mellanöstern / valfri svensk dokusåpa på 2020-talet..?

Vad är Zekis problem? Att vissa människor - i det här fallet kvinnor - är honom fullständigt överlägsen..?
Zeki är så pass kass - att han nog sätter 80% på hur överlägsen han är - även när han förlorar.

Zeki verkar vara en klockren incel. Helt sjukt tröttsamt, med hans kvinnosyn. Invandrare får dåligt rykte pga människor som honom.

Alla påverkas i vart fall, helt klart! Förutsägbart och olyckligt för hans landsmän. Vilket land kommer han ifrån...?

Senast redigerad av Xedome 2023-04-10 kl. 02:31.
2023-04-10, 02:41
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Tycker det är tråkiga deltagare i denna säsongen. Förra säsongen var mycket roligare.

Sen kan inte Fabian skylla sig en aning. Vet inte varför men jag väntar mig ständigt se bävrar dyka upp i ena kamerahörnet, lunka fram till honom å börja suga på hans bröstvårtor.

Skyla sig, menar du. Fabian är ett otyg. Jag har aldrig sett en så våldsamt oattraktiv man i Robinson. Det feta håret. Blekfeta chips-tuttar. Han ser värre ut än en Yorkshire-terrier (hej gråtofs) med tantkläder. Vet vi ens vad de rödvita schackrutorna på Tischan representerar?

Usch.
2023-04-10, 02:59
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jag kan också tycka att negress framstår som något mildare än neger. Men det är samtidigt helt irrelevant vad folk som du eller jag tycker. Vi är alla medvetna om att ordet, dels är förlegat, men även att mörkhyade kvinnor (med största sannolikhet) upplever ordet som extremt nedlåtande. Ordet skulle aldrig ha lämnat Peters inskränkta gubbläppar till att börja med..

Ehr... Va.

Har någon i produktionen använt dessa begrepp?

Måste ha missat det..?

Ett tydligt tecken på brist på bildning, i så fall.

- Har det använts, filmats, i något avsnitt..?

Vilket lågvattenmärke, i så fall. IQ Fiskmås.
2023-04-10, 04:13
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nja, det låter förutsägbart och trist. Det kommer säkert hända något. Nån twist av nåt slag. Kanske dyker det upp en tatuerad kåkfarare ur en låda!?

Jag vill gärna ha en tatuerad kåkfarare ur en låda! Eller Raymond! Det är för tråkigt denna säsong.

Konstigt att inga nya deltagare dykt upp ännu. Vid denna tiden förra säsongen hade väll Alex dykt upp?
2023-04-10, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Pernilla är oduglig i tävlingar och en ful paktare. Ut med haggan.

Var glad att vi har henne annars hade ju inte du din jävla gnällröv haft något att irritera dig på det är robinson inte ett dagis det ska paktas och alla gör det men vågar inte säga det Du skulle säkert inte klara en dag på ön
Jag tycker de är jävligt modiga ich starka allihop och behåller gärna dom med lite jävlar anamma i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in