Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Ja? Det är länken till den stängda sidan, antagligen där block-fajten figurerade och den de använde under sitt förhållande.
Min poäng är att om Lotta sett den gamla sidan där han har kattungar, bebisar och ett förhålllande med en stabil kvinna hon kan känna igen sig i, så är det kanske inte så uppenbart att han är livsfarlig som vissa i tråden vill göra gällande. Martin omgav sig inte heller med WT-kvinnor, eller vad ni kallar Lotta.
Men jag talar för döva öron här, och återgår till mitt.
Öh. Jo, det gjorde han. Försöker du få det till att han umgicks på finare tillställningar i akademikerkretsar? Nej, han söp och knarkade på skabbhak med fotbollshuliganer, anabolagymmade med likasinnade och inriktade sig på ytliga och lågutbildade kvinnor på dejtingsajter och sociala media.
Det är ju du som sitter och drar upp någon avdankad FB-sida och tror att man kan få något matnyttigt därifrån. Det är ju bara att kolla på vilka han umgås med och vad han skriver för att fatta att det inte fanns kvinnor med klass i umgängeskretsen.
Dessutom, under tiden han träffade Lotta(Och Angelica) hade han en bascocktail på sjuka mängder anabola, benz och opioider i blodet, som han toppade med cola, tjack, sprit och MDMA bl.a.
I slutet tillförde läkare neuroleptika, sedativer etc.