2023-04-06, 02:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
https://smoketower.com/premium-high-hhc-olja-tera-kush-1ml

Köpte den där på lokala kiosken för att prova HHC, är fan värsta skiten jag testat. Rökte kanske 7-8 puffar och var fan stekt hela kvällen. Känner även av det så här dagen efter att jag inte är riktigt 100 i huvudet. Är van rökare annars men den här skiten kommer jag inte röra mer. Vettefan om jag bara hade otur med just den här carten eller vad det var.

Skulle nästan jämföra det med dagen efter man tagit e, typ tom i huvudet och inte riktigt helt med. Som ett litet skimmer mellan mig och verkligheten om man säger så. Svårt att förklara.

Rekommenderar inte den där iaf.
Jag har samma erfarenhet när jag röker dessa 96% vapes. Blir helt snead. Dock när jag rökte hhc buds var det inte så illa. Men tycker definitivt att det inte är lika kul som riktig thc och fattar inte varför detta är lagligt ens.
Citera
2023-04-06, 10:46
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Tips för er som använder olja och som inte pallar vänta 1-2 timmar innan det kickar.

Ta en tesked och häll maltodextrin så att ett tunt lager täcker hela skeden, gör en lite grop i mitten.

Tag 30% HHC olja och droppa 3 droppar olja i gropen av maltodextrinet. Blanda försiktigt oljan och pulvret på skeden.

Kör in pulver och olje blandningen i munnen och håll det där så länge du pallar helst 10 min.

Maltodextrient kaplsar in HHC molekylen och gör det lättare för kroppen att ta upp det och för upp det till hjärnan.

Ruset kommer efter ca 30 min, blir mer intensivare och kortare.
Citera
2023-04-06, 22:47
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Vettefan hur jag ska förklara det faktiskt. Inte skönt alls. Ställ några frågor kanske jag lättare kan svara på det. Jag kände mig bäng men inte på ett skönt sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Jag har samma erfarenhet när jag röker dessa 96% vapes. Blir helt snead. Dock när jag rökte hhc buds var det inte så illa. Men tycker definitivt att det inte är lika kul som riktig thc och fattar inte varför detta är lagligt ens.

Håller med. Tog 3 bloss och mådde piss hela kvällen. Nä riktiga grejer ska de vara
Citera
2023-04-07, 07:27
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidrobot
Leverantör nr 1:

När du tar ett bloss river det till i halsen och du vill hosta. Efter 2-3 bloss börjar du hosta. Och sedan känner man en skön känsla i kroppen som påminner om vanligt thc. Kände mig väldigt energisk och gick ut på en promenad med musik i lurarna. Det sitter i ett tag.
Denna rusbeskrivning påminner om mina upplevelser av HHC (i en combo-vape med HHC, CBD samt låga halter av CBN och CBG).

Luktar inte mycket, ganska rivigt för halsen, ruset är svårt att skilja från the real deal, två puff räcker för att hålla mig mysklurig hela kvällen. Fullt kompatibelt med såväl bio som konserter och skogspromenader. Jag är spontant imponerad
Citera
2023-04-07, 10:35
Medlem
Antagligen mig det är fel på, känner inte ett dyft av det...
Citera
2023-04-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrulrich

Drar du halsbloss?
Citera
2023-04-08, 17:02
Medlem
freejackiearklovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrulrich
Inhalera exhalera.
Citera
2023-04-08, 17:59
Medlem
Jagozars avatar
Fick hem en vape i torsdags somme innehåller 45% HHC, 25% CBD, 5% CBN och 3%CBG.

"HHC Vape Health Orange Kush + Cannabis Terps" kallas den.

Jag trodde ju att jag skulle sova bra av den och att effekten skulle ha försvunnit på morgonen, men icke. Har bara mått dåligt dagen efter jag använt den. Känns nästan värre än en bakfylla. Har känt mig extremt energilös och deprimerad sen jag började använda den.

Det som fick mig att orka med dagen idag och må bättre psykiskt var istället en dos DMAA och F-Phenibut. Om jag inte hade tagit det hade jag med all säkerhet legat på soffan hela dagen och mått skit.

Som jag mått av att använda denna vape så tror jag inte att jag kommer ha någon nytta av den överhuvudtaget. Absolut inte bra för min mentala eller fysiska hälsa med andra ord. Ruset är inte ens speciellt behagligt utan jag blev nojjig och trodde mig höra saker som inte var där.
Citera
2023-04-08, 18:35
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freejackiearklov
Inhalera exhalera.

Nähä? Jag trodde man sög upp det i rumpan! Det måste vara lösningen han söker!
Hördu mrulrich, du gör fel!
Citera
2023-04-09, 14:12
Medlem
Rekommenderar inte detta skitet. Rökte det som vape här om dagen fyfan fick en obehaglig känsla efter en stund. Har varit thc rökare i 15 år. Blev paranoid av den måste jag säga. Rökte ca 3-4 små bloss. Allt sån är syntetiskt skit påminde mig om spice va populärt lite samma stuck typ..

Ah ge fan i det vill du bli hög rök en fin maja bud och bara chilla hemma om ni är rädda för pisseprov osv. Lämna aldrig pisse prov lämna hellre blodprov.

Thc stannar i blodet 12-24 timmar.
Polisen kan inte hålla dig mer än 12 timmar för ringa narkotikabrott.

Att det ska vara så här jävla omständigt gör det bara lagligt!!!
Citera
2023-04-09, 23:37
Medlem
FenrirGreybacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzziLife
Rekommenderar inte detta skitet. Rökte det som vape här om dagen fyfan fick en obehaglig känsla efter en stund. Har varit thc rökare i 15 år. Blev paranoid av den måste jag säga. Rökte ca 3-4 små bloss. Allt sån är syntetiskt skit påminde mig om spice va populärt lite samma stuck typ..

Ah ge fan i det vill du bli hög rök en fin maja bud och bara chilla hemma om ni är rädda för pisseprov osv. Lämna aldrig pisse prov lämna hellre blodprov.

Thc stannar i blodet 12-24 timmar.
Polisen kan inte hålla dig mer än 12 timmar för ringa narkotikabrott.

Att det ska vara så här jävla omständigt gör det bara lagligt!!!

THC stannar i blodet 12-24 timmar, sedan bildas THC syra som fastnar i din kropp i några dagar och du kan även torska på THC syra.
Citera
2023-04-10, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FenrirGreyback
THC stannar i blodet 12-24 timmar, sedan bildas THC syra som fastnar i din kropp i några dagar och du kan även torska på THC syra.
THC-syra i blodet?

Har googlat en hel del och det verkar som att man torskar för THC och THC-metaboliter om man rökt HHC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in