2023-04-05, 07:06
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freejackiearklov
Luktar Ypsilos vapes mycket? Har för mig att folk har skrivit att det stinker gräs om hela vejpen.. Givetvis att det luktar när man väl röker, men stinker den så mycket trots att man inte använder den? 😦

Min var förpackad i dubbla zip-påsar samt fraktplast. Efter att ha öppnat upp allt så fick man en riktigt smäll i huvudet av gräslukt.

Beställ vapes från CBD group istället, dom luktar ingenting.
Citera
2023-04-05, 13:59
Medlem
Strobeliciouss avatar
https://smoketower.com/premium-high-hhc-olja-tera-kush-1ml

Köpte den där på lokala kiosken för att prova HHC, är fan värsta skiten jag testat. Rökte kanske 7-8 puffar och var fan stekt hela kvällen. Känner även av det så här dagen efter att jag inte är riktigt 100 i huvudet. Är van rökare annars men den här skiten kommer jag inte röra mer. Vettefan om jag bara hade otur med just den här carten eller vad det var.

Skulle nästan jämföra det med dagen efter man tagit e, typ tom i huvudet och inte riktigt helt med. Som ett litet skimmer mellan mig och verkligheten om man säger så. Svårt att förklara.

Rekommenderar inte den där iaf.
Citera
2023-04-05, 15:47
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious

Köpte den där på lokala kiosken för att prova HHC, är fan värsta skiten jag testat. Rökte kanske 7-8 puffar och var fan stekt hela kvällen. Känner även av det så här dagen efter att jag inte är riktigt 100 i huvudet. Är van rökare annars men den här skiten kommer jag inte röra mer. Vettefan om jag bara hade otur med just den här carten eller vad det var.

Skulle nästan jämföra det med dagen efter man tagit e, typ tom i huvudet och inte riktigt helt med. Som ett litet skimmer mellan mig och verkligheten om man säger så. Svårt att förklara.

Kan du inte berätta lite mer om hur de slog?
Citera
2023-04-05, 16:24
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Kan du inte berätta lite mer om hur de slog?

Vettefan hur jag ska förklara det faktiskt. Inte skönt alls. Ställ några frågor kanske jag lättare kan svara på det. Jag kände mig bäng men inte på ett skönt sätt.
Citera
2023-04-05, 21:34
Avslutad
Jag tyckte inte ypsilos lukta så mycket smakade dock mycket. Kanske för jag rökte vanlig brukning samtidigt men vet ej.
Citera
2023-04-05, 21:53
Medlem
Extremeflys avatar
ypsilos vape med HHC

Tänkte vi kunde ha en samlingstråd här gällande märket ypsilos och deras vape.

Vad är era erfarenheter av dessa?

Jag har själv en på lager men inte prövat den ännu.

Hur var ruset tyckte ni jämfört med vanlig joint?
Citera
2023-04-05, 22:33
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Tänkte vi kunde ha en samlingstråd här gällande märket ypsilos och deras vape.

Vad är era erfarenheter av dessa?

Jag har själv en på lager men inte prövat den ännu.

Hur var ruset tyckte ni jämfört med vanlig joint?
Det är som THC delta-8.
Mycket kroppsligt inte så mycket flummiga tanke, relativt klartänkt..
Senast redigerad av JagSettKungenNaken 2023-04-05 kl. 22:36.
Citera
2023-04-05, 22:42
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious

7-8 puffar är alldeles för mycket. Max 2-3 puffar sen vänta 30-40 min
Citera
2023-04-05, 23:05
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken
7-8 puffar är alldeles för mycket. Max 2-3 puffar sen vänta 30-40 min

Jag säger detsamma.
Citera
2023-04-05, 23:15
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken
Det är som THC delta-8.
Mycket kroppsligt inte så mycket flummiga tanke, relativt klartänkt..

Så mer muskelavslappnande skulle du säga?
Citera
2023-04-06, 00:00
Medlem
Jag har provat ypsilos från två olika leverantörer. Och då samma modell.

Leverantör nr 1:

När du tar ett bloss river det till i halsen och du vill hosta. Efter 2-3 bloss börjar du hosta. Och sedan känner man en skön känsla i kroppen som påminner om vanligt thc. Kände mig väldigt energisk och gick ut på en promenad med musik i lurarna. Det sitter i ett tag.

Leverantör 2:

När man tar ett bloss känns inget i halsen och till skillnad mot leverantör 1 måste man här ta flera bloss och sen kommer det krypande. Precis som om den behöver tid att börja verka. När den väl slår på känns det nästan som om man skall få panik,fast inte fullt ut. Upplever att denna versionen ger en sämre high än vad leverantör nr 1 version gör.

Sen har jag ingen aning vad detta beror på. Kan det vara sådan skillnad på två batcher? Sjukt skumt.
Citera
2023-04-06, 01:24
Medlem
mongomanishs avatar
Tråd "ypsilos vape med HHC" sammanfogad /MOD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in