Citat:
Ursprungligen postat av
orrtupp
Tack och lov så vet jag ju inte så mycket om det men som sagt av det jag läst och hört om av verkliga fall så har pervot gett sig ut för att vara någon annan, en ung och snygg kille och på så sätt lurat tjejen att skicka bilder att användas i utpressningssyfte för att få mer.
Det är helt overkligt för mig att en ung tjej inte skulle känna endast avsky och panik av att få bilder på gubbk*kar och gapande gubbkäftar innehållande järnskrot!
Edit: det hindrar förstås inte att jag känner en viss skadeglädje när jag ser konfrontationerna.
Det är skönt att folk inte vet hur jävligt det ser ut. Det bör vara ett normalt tillstånd.
Men de finns de som börjar ge sina barn alkohol och andra saker innan de ens har kommit i tonåren. De barnen är ju skadade innan dess också eftersom föräldrarna har annat för sig än att finnas för barnet. Man blir ju inte en fullt fungerande tonåring när ingen har gett en vägledning.
Dessa barn kan ju ha fått skador redan i fosterlivet. De kan också ha ADHD, ADD, autism och ha en intellektuell funktionsnedsättning. Och en längtan efter någon som vill vara med dem på riktigt.
Och det är med vad jag kallar en sexuell nedbrytning, under barnet uppväxt kan män och kvinnor blottat sina könsdelar och bröst för dem för att skratta hysteriskt. De kan fråga barnet om de fått hår än och verkligen vara påträngande och störa barnets känsla för deras egen kropp. De vuxna visar både bilder och filmer. De berömmer de kåta tjejerna som gör saker som barnen då tänka jaha det är så här jag ska vara.
Så om ett sånt barn sitter och chattar med någon som kallar dem fin, att de tycker om henne, att hon är söt, vill vara med dig, jag gillar dig och jag älskar dig. Jag har en julklapp till dig. De vill ju ofta ge "presenter". Och med utsikt att få en jacka som kostar över två tusen skapar en tjej som har sex med en sån gubbe.