2023-04-09, 16:18
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fel, för PoS är barn, i stora kroppar. Det "kan" vara värre för en 14 åring bli utsatt av en 14 åring, än en 30 åring, då 14 åringen inte lärt sig säkert om sociala koder.
En vuxen som ger sig en 14 åringar saknar helt begrepp om sociala koder så det var det värsta dyng jag hört sedan jag läste ett inlägg av dig sist.
Citera
2023-04-09, 16:23
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Senaste veckan har jag kollat konfrontationer och gäddornas vidriga chattar och jag måste säga att de som tror att dessa gäddor nånsin fått eller skulle få napp på riktigt måste ju vara nästan lika blåsta som gäddorna själva.

Skulle det nånsin hända att en fjortis skulle skicka bilder till en gubbe?? Skulle en fjortis se en av dessa bilder som gubbarna skickar så skulle de ju slå sönder telefonen i obehärskat äckel!

I de fall jag läst eller hört om där tjejer har skickat bilder eller gått med om värre saker så har ju gubben utgett sig för att vara ungefär jämnårig och skickat bilder på en snygg kille och på så sätt lurat henne att skicka bilder på sig själv, och sedan använt bilderna för att pressa tjejen att skicka grövre och grövre saker. När tjejen har upptäckt att det är en vidrig gubbe på andra sidan så är det för sent för henne att backa ur (tror hon eftersom hon tror att folk kommer att ge henne skulden)

Nu avslöjar Dumpen de som är riktiga losers och det är väl gott nog, men de riktiga predatorerna kommer nog undan.

Tro mig det förekommer. En gaykomis till mig skogsdejtade medelåldersmän när han var tonåring. Verkar vara en (gay)kulturell grej. Finn även trasiga flickor som behöver tjack/piller. Säger inte att just Brian och osten är dom typerna som får napp. Men fenomenet finns. Kan tänka mig Tweedy doppat lite emo i sina dar.
Citera
2023-04-09, 18:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Tro mig det förekommer. En gaykomis till mig skogsdejtade medelåldersmän när han var tonåring. Verkar vara en (gay)kulturell grej. Finn även trasiga flickor som behöver tjack/piller. Säger inte att just Brian och osten är dom typerna som får napp. Men fenomenet finns. Kan tänka mig Tweedy doppat lite emo i sina dar.
Inom gaykretsar är det legio att dejta unga, Dumpen kan dra nytta av detta. Om Dumpen använder Qruiser kan dom nog hitta både det ena och det andra, där frodas galenskaperna och pervesionen. Rekommendation till P & S! Hoppas ni läser här.
Citera
2023-04-09, 18:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Senaste tjatgäddan skrev att han inte haft sex på åtta år och gissningsvis skedde det i samband med en Asienresa, hans Facebook består av 98 procent asiatiska kvinnor som vänner. Vissa av de här männen passar precis in på nidbilden av äckelgubbe, de är oattraktivare än genomsnittet, skickar ohämmat äckliga kukbilder, stavar som krattor och ger ett efterblivet intryck när de filmas.

De här männen är nog ingen fara online, däremot kan de säkert tafsa på barn i sin närhet.
Tjatgäddan är utan tvekan en i den kategori du nämner, det jävla äckel jovisst, men himla tråkig som gädda. Det finns inget underhållande, det finns inget roligt, det finns inget intressant med sådana här apajävlar i nätet. Jag hoppas vid Gud att Dumpen höjer nivån snart.
Citera
2023-04-09, 19:45
Avslutad
Det snackas mycket i tråden om 15 års-gränsen, främst från pedofilanhängarnas sida. Den gränsen är till för att skydda barn. Om en 16-åring ligger med en 14-åring så blir ingen straffad för det, om det självklart finns samtycke.

Barn är inte färdigutvecklade o kan manipuleras till samtycke, då ska inte en 30-åring komma undan med samtycke. Då är det våldtäkt. Självklart är det lika fel att manipulera en 16-åring till sex, men nånstans måste gränsen dras. Det är bara löjligt att tjata om "14 år o 364 dagar" eller "15 år o 1 dag", förutom att brottsrubriceringen kan bli annorlunda. Det är t ex inte heller tillåtet att medverka i porr för folk under 18 år, det räknas i det fallet fortfarande som ett barn.

O ni som klagar på att Patrik dejtar 22-åringar, man är vuxen när man är 22 år. Åldersskillnaden i det fallet spelar absolut ingen roll. Patrik ser bra ut o är populär, så han kan nog få de flesta tjejer.
Citera
2023-04-09, 20:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Att han snortat en del kokain i sina dagar har han väl varit rätt öppen med?
Du tror alltså att Sjöberg missbrukar kokain under tiden som Sjöberg är ute på uppdrag för Dumpen, det låter en aning tveksamt, då borde Sjöberg väl ha ballat ut för längde sen?
Citera
2023-04-09, 20:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Maniac-
Det snackas mycket i tråden om 15 års-gränsen, främst från pedofilanhängarnas sida. Den gränsen är till för att skydda barn. Om en 16-åring ligger med en 14-åring så blir ingen straffad för det, om det självklart finns samtycke.

Barn är inte färdigutvecklade o kan manipuleras till samtycke, då ska inte en 30-åring komma undan med samtycke. Då är det våldtäkt. Självklart är det lika fel att manipulera en 16-åring till sex, men nånstans måste gränsen dras. Det är bara löjligt att tjata om "14 år o 364 dagar" eller "15 år o 1 dag", förutom att brottsrubriceringen kan bli annorlunda. Det är t ex inte heller tillåtet att medverka i porr för folk under 18 år, det räknas i det fallet fortfarande som ett barn.

O ni som klagar på att Patrik dejtar 22-åringar, man är vuxen när man är 22 år. Åldersskillnaden i det fallet spelar absolut ingen roll. Patrik ser bra ut o är populär, så han kan nog få de flesta tjejer.
Där har du fel, dels har det gjorts, dels om föräldrarna till 14 åringen vill straffa, kan ha med religion att göra, vårdnadshavare till 14 åringen bestämmer.
Citera
2023-04-09, 20:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Du tror alltså att Sjöberg missbrukar kokain under tiden som Sjöberg är ute på uppdrag för Dumpen, det låter en aning tveksamt, då borde Sjöberg väl ha ballat ut för längde sen?
Sjöberg kör inte, det gör Sara, så fullt möjligt.
Citera
2023-04-09, 21:25
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Går du på 14 och 15-åringar så är du en smutsig snuskhummer.
Det är liksom så att bara för att du inte kan fällas i domstol så blir det inte okej i andras ögon.
Eftersom jag inte är okej med 14 eller 15 så lär jag ju inte tycka 13 är okej din jävla smackskalle.

Om man som 60 åring går på 18-20 åringar, då är det okej i din värld?
Citera
2023-04-09, 22:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sjöberg kör inte, det gör Sara, så fullt möjligt.
Hur vet du att Sjöberg inte kör bilen, det tror jag inte på.
Citera
2023-04-09, 22:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Maniac-
Patrik Sjöberg är utan tvekan en hunk av hög poäng, jag tror nog att många unga tjejer skulle göra vad som helst för att dejta honom så där har du rätt faktiskt. Dumpen håller sig exakt inom åldern och lagens regler så ingen kan klandra Patrik för att han raggar unga damer. Folk är nog avundsjuka på att han är så snygg och vältränad för sin ålder. Vanliga män har inte en chans att få så många tjejer som Patrik får.
Citera
2023-04-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Patrik Sjöberg är utan tvekan en hunk av hög poäng, jag tror nog att många unga tjejer skulle göra vad som helst för att dejta honom så där har du rätt faktiskt. Dumpen håller sig exakt inom åldern och lagens regler så ingen kan klandra Patrik för att han raggar unga damer. Folk är nog avundsjuka på att han är så snygg och vältränad för sin ålder. Vanliga män har inte en chans att få så många tjejer som Patrik får.
Det var ju till och med en gädda som började limma på Patrik mitt i en dumpning och tyckte han var söt 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in