2023-04-09, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Senaste veckan har jag kollat konfrontationer och gäddornas vidriga chattar och jag måste säga att de som tror att dessa gäddor nånsin fått eller skulle få napp på riktigt måste ju vara nästan lika blåsta som gäddorna själva.

Skulle det nånsin hända att en fjortis skulle skicka bilder till en gubbe?? Skulle en fjortis se en av dessa bilder som gubbarna skickar så skulle de ju slå sönder telefonen i obehärskat äckel!

I de fall jag läst eller hört om där tjejer har skickat bilder eller gått med om värre saker så har ju gubben utgett sig för att vara ungefär jämnårig och skickat bilder på en snygg kille och på så sätt lurat henne att skicka bilder på sig själv, och sedan använt bilderna för att pressa tjejen att skicka grövre och grövre saker. När tjejen har upptäckt att det är en vidrig gubbe på andra sidan så är det för sent för henne att backa ur (tror hon eftersom hon tror att folk kommer att ge henne skulden)

Nu avslöjar Dumpen de som är riktiga losers och det är väl gott nog, men de riktiga predatorerna kommer nog undan.

Senaste tjatgäddan skrev att han inte haft sex på åtta år och gissningsvis skedde det i samband med en Asienresa, hans Facebook består av 98 procent asiatiska kvinnor som vänner. Vissa av de här männen passar precis in på nidbilden av äckelgubbe, de är oattraktivare än genomsnittet, skickar ohämmat äckliga kukbilder, stavar som krattor och ger ett efterblivet intryck när de filmas.

De här männen är nog ingen fara online, däremot kan de säkert tafsa på barn i sin närhet.
Senast redigerad av Florman 2023-04-09 kl. 12:12.
Citera
2023-04-09, 12:20
Medlem
Citat:
Senaste veckan har jag kollat konfrontationer och gäddornas vidriga chattar och jag måste säga att de som tror att dessa gäddor nånsin fått eller skulle få napp på riktigt måste ju vara nästan lika blåsta som gäddorna själva.

Skulle det nånsin hända att en fjortis skulle skicka bilder till en gubbe?? Skulle en fjortis se en av dessa bilder som gubbarna skickar så skulle de ju slå sönder telefonen i obehärskat äckel!

I de fall jag läst eller hört om där tjejer har skickat bilder eller gått med om värre saker så har ju gubben utgett sig för att vara ungefär jämnårig och skickat bilder på en snygg kille och på så sätt lurat henne att skicka bilder på sig själv, och sedan använt bilderna för att pressa tjejen att skicka grövre och grövre saker. När tjejen har upptäckt att det är en vidrig gubbe på andra sidan så är det för sent för henne att backa ur (tror hon eftersom hon tror att folk kommer att ge henne skulden)

Nu avslöjar Dumpen de som är riktiga losers och det är väl gott nog, men de riktiga predatorerna kommer nog undan.

Då vet du lite om utsatta barn och hur de har det.
Citera
2023-04-09, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är värre om en meteorit kraschar och spränger hela jordklotet. Det betyder inte att allt där under är ok.
Försök inte hitta på förmildrande grader av övergreppen som begås mot barn. Allt är rent fördjävligt och borde rendera i kännbara straff för gäddorna.
Sa jag någonstans att det är ok?
Citera
2023-04-09, 12:36
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Jag är inte kär i tungan och tänker inte steka den, vad konstig du är.
Det finns inga förmildrande omständigheter för den som ger sig på ett barn.
Det skadar oavsett kåthetsgrad.

Hoppas alla här håller med dig i det, men nu pratade vi om gränser. En 14åring som blir 15 om tre dagar, vidrigt äckligt pedofilsnusk om man ger sig på henne. Tre dagar senare helt okej, alla är glada, inga problem.
Citera
2023-04-09, 12:45
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Då vet du lite om utsatta barn och hur de har det.
Tack och lov så vet jag ju inte så mycket om det men som sagt av det jag läst och hört om av verkliga fall så har pervot gett sig ut för att vara någon annan, en ung och snygg kille och på så sätt lurat tjejen att skicka bilder att användas i utpressningssyfte för att få mer.

Det är helt overkligt för mig att en ung tjej inte skulle känna endast avsky och panik av att få bilder på gubbk*kar och gapande gubbkäftar innehållande järnskrot!
Edit: det hindrar förstås inte att jag känner en viss skadeglädje när jag ser konfrontationerna.
Senast redigerad av orrtupp 2023-04-09 kl. 12:49.
Citera
2023-04-09, 13:02
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Tillräckligt frisk för att tacka Dumpen för att just dessa 200 gånger nådde svinen inte fram till ett riktigt barn.
Fel, för PoS är barn, i stora kroppar. Det "kan" vara värre för en 14 åring bli utsatt av en 14 åring, än en 30 åring, då 14 åringen inte lärt sig säkert om sociala koder.
Citera
2023-04-09, 13:32
Medlem
Citat:
Tack och lov så vet jag ju inte så mycket om det men som sagt av det jag läst och hört om av verkliga fall så har pervot gett sig ut för att vara någon annan, en ung och snygg kille och på så sätt lurat tjejen att skicka bilder att användas i utpressningssyfte för att få mer.

Det är helt overkligt för mig att en ung tjej inte skulle känna endast avsky och panik av att få bilder på gubbk*kar och gapande gubbkäftar innehållande järnskrot!
Edit: det hindrar förstås inte att jag känner en viss skadeglädje när jag ser konfrontationerna.

Det är skönt att folk inte vet hur jävligt det ser ut. Det bör vara ett normalt tillstånd.

Men de finns de som börjar ge sina barn alkohol och andra saker innan de ens har kommit i tonåren. De barnen är ju skadade innan dess också eftersom föräldrarna har annat för sig än att finnas för barnet. Man blir ju inte en fullt fungerande tonåring när ingen har gett en vägledning.

Dessa barn kan ju ha fått skador redan i fosterlivet. De kan också ha ADHD, ADD, autism och ha en intellektuell funktionsnedsättning. Och en längtan efter någon som vill vara med dem på riktigt.

Och det är med vad jag kallar en sexuell nedbrytning, under barnet uppväxt kan män och kvinnor blottat sina könsdelar och bröst för dem för att skratta hysteriskt. De kan fråga barnet om de fått hår än och verkligen vara påträngande och störa barnets känsla för deras egen kropp. De vuxna visar både bilder och filmer. De berömmer de kåta tjejerna som gör saker som barnen då tänka jaha det är så här jag ska vara.

Så om ett sånt barn sitter och chattar med någon som kallar dem fin, att de tycker om henne, att hon är söt, vill vara med dig, jag gillar dig och jag älskar dig. Jag har en julklapp till dig. De vill ju ofta ge "presenter". Och med utsikt att få en jacka som kostar över två tusen skapar en tjej som har sex med en sån gubbe.
Citera
2023-04-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fel, för PoS är barn, i stora kroppar. Det "kan" vara värre för en 14 åring bli utsatt av en 14 åring, än en 30 åring, då 14 åringen inte lärt sig säkert om sociala koder.
Dina inlägg är oavsiktligt tragikomiska mästerverk. Förbluffande idiotiska.
Citera
2023-04-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
En 30-åring som ger sig på ett barn har missat en hel del ”sociala koder”
Citera
2023-04-09, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Hoppas alla här håller med dig i det, men nu pratade vi om gränser. En 14åring som blir 15 om tre dagar, vidrigt äckligt pedofilsnusk om man ger sig på henne. Tre dagar senare helt okej, alla är glada, inga problem.
Kör du alltid 110 på 110-väg också? Även vid ishalka, snöstorm eller oljespill?
Citera
2023-04-09, 14:48
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Kör du alltid 110 på 110-väg också? Även vid ishalka, snöstorm eller oljespill?

I helvete heller. Och därav min poäng, som verkar ha missats...

Om vi säger såhär: jag skulle tycka det var mer intressant att se folk åka fast när de kört 450 kmh på en 50väg, än att se de som åkte fast körandes 51.
Citera
2023-04-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Tyvärr så är det väl så att dumpen bryr sig inte speciellt mycket om barn. Utan de bryr sig mer om att underhålla och för Sara handlar det om att få utlopp för sitt mans hat. Man hör i Saras röst hur exalterad hon är över att få konfrontera en man.

En annan sak jag funderar över, vart är alla 19 åriga killar? Alla 20 åriga killar? Alla män verkar ju vara 40 till 60 år gamla. Kan det vara så att S och P bara stör sig på äldre män söker efter kontakt? Jag är ganska säker på att det är många 19 åriga killar som kontakta fjortisar, fast detta bryr dom sig inte om. Även om det är exakt lika olagligt som att Bosse 72 hade gjort någonting så ger dom killar i denna åldern ett ”pass”

Det är ju mkt större åldersskillnader. Inte lika allvarligt för en 19-åring att knulla en 14-åring (även om det inte heller är ok) som för en 50-åring att knulla en 14-åring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in