2023-04-09, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag är inte kär i tungan och tänker inte steka den, vad konstig du är.
Det finns inga förmildrande omständigheter för den som ger sig på ett barn.
Det skadar oavsett kåthetsgrad.
Klart det finns. Det är värre att ge sig på en sjuåring än en fjortonåring. Det är värre om det används våld än om det sker med samtycke. Det är värre om förövaren är 50 istället för 15. Det är värre att penetrera könet än att klämma lite på rumpan.

Etc. Finns massor av exempel.
Citera
2023-04-09, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyspysPalle
Härligt med ett gäng bönder som ska jaga pedofiler. Har inget emot om dom trollar pedofiler och sen lämnar över materialet till polisen, men att ha en blogg och sen sko sig på misären verkar dom tycka är viktigare.

Du har nog missuppfattat en del information om livet. Hur många pedofiler hittar polisen?
Citera
2023-04-09, 10:22
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Du har nog missuppfattat en del information om livet. Hur många pedofiler hittar polisen?

Livet i din skalle måste vara litet och enkelt.

Polisen är rätt effektiva på att sätta dit pedofiler. Prova att fildela lite barnporr så får du se vad som händer. Men de lägger inte ut skiten på en blogg och slänger anhöriga till vargarna.

Det är därför idioter, så som du själv, inte förstår att något händer.

Sen tar polisen riktiga pedofiler. De försöker inte locka in folk på brottets bana så som Dumpen.
Citera
2023-04-09, 10:29
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Klart det finns. Det är värre att ge sig på en sjuåring än en fjortonåring. Det är värre om det används våld än om det sker med samtycke. Det är värre om förövaren är 50 istället för 15. Det är värre att penetrera könet än att klämma lite på rumpan.

Dumpen har inga gråskalor, dom följer helt strikt och stringent åldersgränserna så dom hycklar inte eller fuskar på något vis i det dom vill ha fram. Gott så. Men låt oss säga att Dumpen trollar en 15-årig gädda på KiK, rent juridiskt så är det helt okej att hänga ut denne eftersom han/hon ju gör sig skydlig till kontakt med barn i sexuellt syfte, men kan man säga att det är en skillnad mellan en 15-åring som raggar på en 14-åring och en 55-åring som raggar på en 14-åring, eller kan det betraktas vara lika vidrigt båda sakerna? Är 15-åringen att betrakta som pedofil?
Citera
2023-04-09, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Livet i din skalle måste vara litet och enkelt.

Polisen är rätt effektiva på att sätta dit pedofiler. Prova att fildela lite barnporr så får du se vad som händer. Men de lägger inte ut skiten på en blogg och slänger anhöriga till vargarna.

Det är därför idioter, så som du själv, inte förstår att något händer.

Sen tar polisen riktiga pedofiler. De försöker inte locka in folk på brottets bana så som Dumpen.
Det är inte att straffas som pedosar oroar sig för. Det är den sociala kullerbyttan som är deras oro. Dumpen sätter skräck i gäddan som polisen aldrig kan och skapar en konsekvens som känns på riktigt.
Citera
2023-04-09, 11:16
Medlem
Citat:

Det är värre om en meteorit kraschar och spränger hela jordklotet. Det betyder inte att allt där under är ok.
Försök inte hitta på förmildrande grader av övergreppen som begås mot barn. Allt är rent fördjävligt och borde rendera i kännbara straff för gäddorna.
Citera
2023-04-09, 11:21
Medlem
Citat:
Hur frisk är man om man tycker att det är roligt att höra två avdankade knarkare stå och skrika samma sak till pedofiler över 200 gånger?
Tillräckligt frisk för att tacka Dumpen för att just dessa 200 gånger nådde svinen inte fram till ett riktigt barn.
Citera
2023-04-09, 11:32
Medlem
orrtupps avatar
Senaste veckan har jag kollat konfrontationer och gäddornas vidriga chattar och jag måste säga att de som tror att dessa gäddor nånsin fått eller skulle få napp på riktigt måste ju vara nästan lika blåsta som gäddorna själva.

Skulle det nånsin hända att en fjortis skulle skicka bilder till en gubbe?? Skulle en fjortis se en av dessa bilder som gubbarna skickar så skulle de ju slå sönder telefonen i obehärskat äckel!

I de fall jag läst eller hört om där tjejer har skickat bilder eller gått med om värre saker så har ju gubben utgett sig för att vara ungefär jämnårig och skickat bilder på en snygg kille och på så sätt lurat henne att skicka bilder på sig själv, och sedan använt bilderna för att pressa tjejen att skicka grövre och grövre saker. När tjejen har upptäckt att det är en vidrig gubbe på andra sidan så är det för sent för henne att backa ur (tror hon eftersom hon tror att folk kommer att ge henne skulden)

Nu avslöjar Dumpen de som är riktiga losers och det är väl gott nog, men de riktiga predatorerna kommer nog undan.
Citera
2023-04-09, 11:46
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:

Just det här, det vill säga att gradera övergrepp, är det som sexbrottsmaffian är mest rädd för. Det hela bottnar givetvis i sekteristiskt tänkande, för tvivel brukar vara det farligaste som finns i den världen.
Citera
2023-04-09, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Senaste veckan har jag kollat konfrontationer och gäddornas vidriga chattar och jag måste säga att de som tror att dessa gäddor nånsin fått eller skulle få napp på riktigt måste ju vara nästan lika blåsta som gäddorna själva.

Skulle det nånsin hända att en fjortis skulle skicka bilder till en gubbe?? Skulle en fjortis se en av dessa bilder som gubbarna skickar så skulle de ju slå sönder telefonen i obehärskat äckel!

I de fall jag läst eller hört om där tjejer har skickat bilder eller gått med om värre saker så har ju gubben utgett sig för att vara ungefär jämnårig och skickat bilder på en snygg kille och på så sätt lurat henne att skicka bilder på sig själv, och sedan använt bilderna för att pressa tjejen att skicka grövre och grövre saker. När tjejen har upptäckt att det är en vidrig gubbe på andra sidan så är det för sent för henne att backa ur (tror hon eftersom hon tror att folk kommer att ge henne skulden)

Nu avslöjar Dumpen de som är riktiga losers och det är väl gott nog, men de riktiga predatorerna kommer nog undan.

Jag minns en tjej på min gymnasieskola som var tillsammans med en 35-åring när hon var 16. Alla tyckte det var sjukt men hon såg inga problem med det. Vi var inte nära vänner så jag kan inte säga vad det berodde på men troligen hade hon det inte så bra hemma och sökte bekräftelse/uppmärksamhet. Och hon var inte ens ett ”problembarn”. Tänk dig då vad ett riktigt ”problembarn” skulle kunna göra som en form av självskadebeteende eller för att få bekräftelse eller uppmärksamhet.

Sen har de tagit flera stycken som ser fullt normala eller t.o.m. bra ut. Fotbollskillen i Borås ser betydligt bättre ut än snittet. Många har sett helt genomsnittliga ut. Så alla har verkligen inte varit gamla, efterblivna gubbar.

Sen finns det ju fler sätt de kan skada barn på än via chattar. Tweedy exempelvis kör ju runt i bil och letar upp dem fysiskt.
Citera
2023-04-09, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp

Tyvärr ser inte verkligheten ut som du tror.
Citera
2023-04-09, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Just det här, det vill säga att gradera övergrepp, är det som sexbrottsmaffian är mest rädd för. Det hela bottnar givetvis i sekteristiskt tänkande, för tvivel brukar vara det farligaste som finns i den världen.
Vilken sekt yrar du om nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in