2023-04-08, 23:55
Medlem
johnthedickholmess avatar
Han verkar ju ha ett enormt sug efter att röka amfetamin. Ni som hållit på och knarka uppåt i längre perioder, är det enskilda uppåt droger man blir beroende av som en alkoholist av alkohol eller är det generellt uppåt. Hur är abstinensen för någon som skjuter affe och får torka?

Blir amfetamisten lika beroende av kokain eller kan man bara vara beroende av en av dessa droger?
Citera
2023-04-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Va lägger hon upp på Instagram? Är hon aktiv? Missar det mesta då hon blockerat mig! Behöver lite uppdateringar

Hahaha vrf är du blockad?? Jag har lagt upp hennes tiger bild idag lite längre bak i tråden
Citera
2023-04-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
När kommer första videon på youtube? Vad ska hon prata om, Alex som vanligt eller?

Tror ni hon kommer byta namn nu på kanalen när Alex kommer sitta av en långvolta?

När polisen lämnar tillbaka hennes telefon 😭 ännu en gång då Alva pratar emot sitt egna gangster tugg.. fattar hon inte att telefonen kmr dom ha under hela utredningen typ? O att få tillbaks beslagtagna saker är som att leta efter nål i en höstack, men låt henne vänta in sin golar iPhone…

En annan sak som kmr bli JÄTTEINTRESSANT med den här fuppen, är eftersom att han e misstänkt för penningtvätt kmr man ju få se bankkonton o ut/ingifter! Hahaha rolex delen som han ”beställt” kmr dom ju säkert oxå ha med o ifrågasätta, tror ni inte? Plus deras konton/tillgångar som Alva påstår att dom delar på, lär väl vara frysta?

Ville slå en toffla i hennes ansikte när hon ba ”aa eftersom att polisen hade tagit våra telefoner med bank id o ALLT så hade jag ju inga pengar MEN jag tog mig till Karlstad fråga mig inte hur JAG tog mig dit” aah alva för du hade inget bankomatkort, lr är ditt bank id kopplad till ditt bankomatkort? För du har säkert en helt egen variant som ingen annan har… ELLER kan de vara så att DINA TILLHÖRIGHETER FÖR BANKEN ÄR FRYSTA för du också är misstänkt i ärendet???
Citera
2023-04-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Han verkar ju ha ett enormt sug efter att röka amfetamin. Ni som hållit på och knarka uppåt i längre perioder, är det enskilda uppåt droger man blir beroende av som en alkoholist av alkohol eller är det generellt uppåt. Hur är abstinensen för någon som skjuter affe och får torka?

Blir amfetamisten lika beroende av kokain eller kan man bara vara beroende av en av dessa droger?

Det är jävligt olika skulle jag säga. En tjackis tycker tjack är the shit för att kola sitter i alldeles för kort tid och är dyrt.

Tror dock AC är blandmissbrukare med kokain som huvuddrog. Amfetamin duger dock det med då det är snarlikt kokain (lite annat rus och sitter 30x så länge) om det är torka på kokain och pengarna tryter.
Detta måste han sedan dämpa med blåa (benso) för att inte snea ur och få psykos.
Sen gäller det att hålla den perfekta balansen i detta hela tiden vilket är helt omöjligt.
Citera
2023-04-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Antar att det ni säger om Alva stämmer. Men det märkliga är att er besatthet av Alva får hennes besatthet av Alex att blekna i jämförelse? Hur orkar ni prata så mycket om henne? Tråden har ju spårat ur fullständigt känns det som. Sista 20 sidorna är ren mobbing av en annan person än den tråden ska handla om?

Don’t hate the player, hate the game! Är man med i leken får man leken tåla helt enkelt 🙃
Citera
2023-04-09, 00:21
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Visst?? Riktiga pundar händer! Asså hon e så ÄCKLIGT OHYGENSIKT!!

Ja och håret är så flottigt att det såg ut som en sidensjal från profil.
Citera
2023-04-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes

När du skjuter amfetamin blir du ”neråt”
Har helt motsatt effekt när du använder det på d sättet
Tror nog att affe är både farligare och mer beroende framkallande än kokain faktiskt
Affe är en riktigt smutsig drog. Och på det sättet Alex använder/intar det, gör man liksom i ”slutet” av sitt missbruk när man provat allt och inget hjälper. Och han är bara 30..
Citera
2023-04-09, 00:27
Medlem
Citat:
Hahahahahahahaha jag klarar inte av, ”Alex får nog veva” HAHAHAHAH aaah det e den… han kmr ju behöva köra emot henne snart helt klart 😂😭 men det kmr nog bli en jämn fight hahaha
Finns inget val! Han kommer inte kunna bli av med henne!
Citera
2023-04-09, 00:29
Medlem
Citat:
Hahaha vrf är du blockad?? Jag har lagt upp hennes tiger bild idag lite längre bak i tråden
Oki tack!
Hon fick nog av mina kommentarer. Skrev bara sanningar, hamnade alltid överst med flest likes på mina kommentarer, innan hon tog bort dem. Och till slut blev det block, hon fick nog
Citera
2023-04-09, 00:31
Medlem
Citat:
När polisen lämnar tillbaka hennes telefon 😭 ännu en gång då Alva pratar emot sitt egna gangster tugg.. fattar hon inte att telefonen kmr dom ha under hela utredningen typ? O att få tillbaks beslagtagna saker är som att leta efter nål i en höstack, men låt henne vänta in sin golar iPhone…

En annan sak som kmr bli JÄTTEINTRESSANT med den här fuppen, är eftersom att han e misstänkt för penningtvätt kmr man ju få se bankkonton o ut/ingifter! Hahaha rolex delen som han ”beställt” kmr dom ju säkert oxå ha med o ifrågasätta, tror ni inte? Plus deras konton/tillgångar som Alva påstår att dom delar på, lär väl vara frysta?

Ville slå en toffla i hennes ansikte när hon ba ”aa eftersom att polisen hade tagit våra telefoner med bank id o ALLT så hade jag ju inga pengar MEN jag tog mig till Karlstad fråga mig inte hur JAG tog mig dit” aah alva för du hade inget bankomatkort, lr är ditt bank id kopplad till ditt bankomatkort? För du har säkert en helt egen variant som ingen annan har… ELLER kan de vara så att DINA TILLHÖRIGHETER FÖR BANKEN ÄR FRYSTA för du också är misstänkt i ärendet???
Tror ingenting är fryst. Det har inga tillgångar. Det finns ingen Rolex. Det finns ingenting 100%
Finns inget att frysa.
Citera
2023-04-09, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Men det är det som är hela grejen. Det ni pratar om hör inte hemma i denna tråd överhuvudtaget.

Ni Alvabesatta människor har helt tagit över.
Yada Yada
Citera
2023-04-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Tror också det kommer sluta sorgligt detta, men tror mer att Alva är den som spårar ur.
Typ att Alex gör slut igen och hittar en ny tillfällig tjej som Alva sedan mördar eller något.

Psycho and schlajf.
Ja ngt sånt kan också hända. Alex ligger mer nära till hands, självmord.
Alva ligger nära till hands, att gå över eld och vatten, ta sig fram precis hur som helst, på bekostnad av precis allt. Och till slut kan det faktiskt sluta med döden.
Hon är ju typen ”om inte jag får honom ska ingen ha honom” !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in