Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
När kommer första videon på youtube? Vad ska hon prata om, Alex som vanligt eller?
Tror ni hon kommer byta namn nu på kanalen när Alex kommer sitta av en långvolta?
När polisen lämnar tillbaka hennes telefon 😭 ännu en gång då Alva pratar emot sitt egna gangster tugg.. fattar hon inte att telefonen kmr dom ha under hela utredningen typ? O att få tillbaks beslagtagna saker är som att leta efter nål i en höstack, men låt henne vänta in sin golar iPhone…
En annan sak som kmr bli JÄTTEINTRESSANT med den här fuppen, är eftersom att han e misstänkt för penningtvätt kmr man ju få se bankkonton o ut/ingifter! Hahaha rolex delen som han ”beställt” kmr dom ju säkert oxå ha med o ifrågasätta, tror ni inte? Plus deras konton/tillgångar som Alva påstår att dom delar på, lär väl vara frysta?
Ville slå en toffla i hennes ansikte när hon ba ”aa eftersom att polisen hade tagit våra telefoner med bank id o ALLT så hade jag ju inga pengar MEN jag tog mig till Karlstad fråga mig inte hur JAG tog mig dit” aah alva för du hade inget bankomatkort, lr är ditt bank id kopplad till ditt bankomatkort? För du har säkert en helt egen variant som ingen annan har… ELLER kan de vara så att DINA TILLHÖRIGHETER FÖR BANKEN ÄR FRYSTA för du också är misstänkt i ärendet???