2023-04-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Tänder Alva på misär eller något? Så aktiv när bästisen har dött och pojkvännen sitter inne det klickar inte. Normalbeteende 💀💀💀💀💀💀💀

En narcissist på tjack är anledningen
Citera
2023-04-08, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Jag tolkar det snarare jävligt manipulativt. Hon var orolig som fan för att Alex skulle gå tillbaka till Nicole och måste därför få Nicole att förstå/respektera sin situation (dvs försök inget nu) samt deras ÄKTENSKAP!!!

Alva är så sjuk och personlighetsstörd så jag vet inte vad.
Väntar fortfarande på lite skvaller från Nicole. Hon hintade ju om att Alex ”lagt hand” på henne. Hade velat höra den historien!

Tror det kommer sluta sorgligt det här. Alex får tysta Alva för gott! Den jävla igeln kommer aldrig släppa honom. Han är helt fast och det finns inget att göra, hon ger sig inte, försvinner inte. Alex får nog börja ”veva” om det ska hända ngt!
Citera
2023-04-08, 23:40
Medlem
Antar att det ni säger om Alva stämmer. Men det märkliga är att er besatthet av Alva får hennes besatthet av Alex att blekna i jämförelse? Hur orkar ni prata så mycket om henne? Tråden har ju spårat ur fullständigt känns det som. Sista 20 sidorna är ren mobbing av en annan person än den tråden ska handla om?
Citera
2023-04-08, 23:42
Medlem
Hur tänker Lokal och Alva när dom sitter helt laddade i intervjun innan dom lägger upp klippet? Märker dom inte själva hur skeva dom ser ut eller bryr dom sig bara inte?

Youtubes trashigaste personer.
Citera
2023-04-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Antar att det ni säger om Alva stämmer. Men det märkliga är att er besatthet av Alva får hennes besatthet av Alex att blekna i jämförelse? Hur orkar ni prata så mycket om henne? Tråden har ju spårat ur fullständigt känns det som. Sista 20 sidorna är ren mobbing av en annan person än den tråden ska handla om?
Kom inte in här om du har problem med tråden. Enkelt
Citera
2023-04-08, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Hur tänker Lokal och Alva när dom sitter helt laddade i intervjun innan dom lägger upp klippet? Märker dom inte själva hur skeva dom ser ut eller bryr dom sig bara inte?

Youtubes trashigaste personer.
Dom är så uppe i det blå. Tycker själv det inte är ngt fel på dom alls. Så som man känner på droger.
Men det kommer ju en dag när de tittar tbx på detta.. ..en dag när de kanske inte är så uppe i det blå!
Citera
2023-04-08, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Väntar fortfarande på lite skvaller från Nicole. Hon hintade ju om att Alex ”lagt hand” på henne. Hade velat höra den historien!

Tror det kommer sluta sorgligt det här. Alex får tysta Alva för gott! Den jävla igeln kommer aldrig släppa honom. Han är helt fast och det finns inget att göra, hon ger sig inte, försvinner inte. Alex får nog börja ”veva” om det ska hända ngt!

Tror också det kommer sluta sorgligt detta, men tror mer att Alva är den som spårar ur.
Typ att Alex gör slut igen och hittar en ny tillfällig tjej som Alva sedan mördar eller något.

Psycho and schlajf.
Citera
2023-04-08, 23:47
Medlem
Citat:
Det är riktigt roligt att kolla på honom när han går hahaha vet inte vad som gått fel?! Visst han har komplex och kan inte hjälpa det, men kan inte låta bli att garva!
Sen ser jag andra bilder framför mig också Hahaha tex hur det ser ut när han tar Alva bakifrån med knäna klistrade mot varandra hahahaha
Men nu tror jag dock inte de har ngt vidare sex liv, fick bara upp bilden i huvudet

Hahahaha åh nej!! Jag önskar att jag kunnat oläst dom sista meningarna…. Hahahaha usch vilken hemsk hemsk hemsk syn…
Citera
2023-04-08, 23:49
Medlem
Citat:
Håller med! Han va överlycklig att det äntligen va över och han fick semester från Alva! Han längtade verkligen efter detta. Kunde inte ta sig ur sin trängda situation på ngt annat sätt! Shit så hemskt egentligen.. ..behöva göra sånt kaos för att slippa sitt liv och sin brud!

Ahmen förstår du hur vilse han måste ha varit! Men Alva är väl hans karma helt enkelt! För hon kmr aldrig att ge upp på deras äktenskap! Så det kmr vara karma 4 life
Citera
2023-04-08, 23:49
Medlem
Citat:
Kom inte in här om du har problem med tråden. Enkelt

Men det är det som är hela grejen. Det ni pratar om hör inte hemma i denna tråd överhuvudtaget.

Ni Alvabesatta människor har helt tagit över.
Citera
2023-04-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det kan verkligen ligga något i detta på riktigt.
Hon kommer däremot inte frivilligt att ge upp honom, hon kommer bomba honom med brev.
Bara idag på Snapchat bloggen sa hon att hon skulle iväg och skicka två brev till honom.
Vem fan skickar två brev på en gång? Vad finns det ens att säga i två brev? En massa tjat om att han inte får vara otrogen med en plit 🤣
Hoppas åklagaren är mänsklig nog och nekar hennes brev iaf i början så att han får andas lite stackaren

Asså nej, neeeeej!! Vad är det jag läser 😭😭 2 brev?? Han har varit borta vad 1 vecka typ?? Lr? JAG ORKAR INTE! hahaha Alva köööööör alltså… kan inte du snälla skärmdumpa hennes vlogg dag? O fråga henne om hon nu får ta kontakt med Alex eftersom han satt med FULLA RESTRIKTIONER O HON FICK INTE HA KONTAKT MED HONOM PÅ NGT SÄTT! Hahaha asså för att skryta så mkt about that life så e hon otroligt dålig på att fake it until u break it! 90% får fulla restriktioner innan ett åtal har väckts men brev får man ha lästa visserligen via åklagaren om man inte är misstänkta i samma mål vill säga. Men Alva miss know it all kan de dära hon
Citera
2023-04-08, 23:55
Medlem
Citat:

Hahahahahahahaha jag klarar inte av, ”Alex får nog veva” HAHAHAHAH aaah det e den… han kmr ju behöva köra emot henne snart helt klart 😂😭 men det kmr nog bli en jämn fight hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in