2023-04-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Hur stor är chansen att man känner någon som har sådana här önskningar?
Tror tyvärr att den är rätt stor. Förhoppningsvis inte bland de närmaste.... Har för mig att någon dokumentär om pedofili som sändes för några år sedan tog upp just den här frågan.
Citera
2023-04-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Intressant vänlista. Sydostasienfokus. Oväntat verkligen.
Dessutom verkar äcklet inte bara vilja våldta barn- utan djur också. Många av hans "vänner" på FB håller på med sådant. Riktigt sjuk avart alltså
Citera
2023-04-08, 23:09
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Found it, tror jag.
Han har två FB så var osäker.
Samma förnamn som kik alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av JumpingLamb
Under det övre namnet på kik med ett förnamn på N har han ett namn med ett förnamn på S. Vilken av dem?

Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
S... och sen efternamnet med exakt den stavningen som i chatten (inget extra "e" eller apostrof) finns bara tre i Sverige enligt Merinfo och Ratsit. Ingen av dem stämmer riktigt geografiskt eller åldersmässigt, alla tre är GBG, Skåne och en i östra Småland.

Jag tror efternamnet är påhittat. Men han bor nog i Mjölby. Alla som gillat hans inlägg på FB verkar bo i Tranås, så jag tror han har bott där tidigare. Samt så finns det en person i Mjölby som tidigare bott i Tranås (flyttade dit 2017). Den personen är 56 år och har två av de förnamn som ni har nämnt, N och T. Kanske kan va han?
Citera
2023-04-08, 23:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag tror efternamnet är påhittat. Men han bor nog i Mjölby. Alla som gillat hans inlägg på FB verkar bo i Tranås, så jag tror han har bott där tidigare. Samt så finns det en person i Mjölby som tidigare bott i Tranås (flyttade dit 2017). Den personen är 56 år och har två av de förnamn som ni har nämnt, N och T. Kanske kan va han?

Ja, han jobbade tydligen på en pizzeria (21) i Tranås.
Men i chattloggen från Dumpen så sa han att han ska ta tåget och i chattloggen på kik så sa han bor i Linköping.
Det är typ ungefär 20 minuter från Mjölby till Linköping.
Citera
2023-04-08, 23:24
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ja, han jobbade tydligen på en pizzeria (21) i Tranås.
Men i chattloggen från Dumpen så sa han att han ska ta tåget och i chattloggen på kik så sa han bor i Linköping.
Det är typ ungefär 20 minuter från Mjölby till Linköping.
Jo det är nära däremellan förstås. Men han behöver inte ha kommit med tåget. Han satt bara på stationen och väntade. Sen gick han inte till tåget utan fortsatte vidare under tågtunneln. Hade han verkligen behövt åka tåg så hade han nog dragit sin biljett och gått igenom spärren för att slippa bli förföljd.
Citera
2023-04-08, 23:27
Medlem
Citat:
Jo det är nära däremellan förstås. Men han behöver inte ha kommit med tåget. Han satt bara på stationen och väntade. Sen gick han inte till tåget utan fortsatte vidare under tågtunneln. Hade han verkligen behövt åka tåg så hade han nog dragit sin biljett och gått igenom spärren för att slippa bli förföljd.

Finns ingen spärr på Mjölby station.
Biljetten blippar man på tåget
Citera
2023-04-08, 23:33
Avstängd
Citat:

Han bor i Mjölby enligt inlägg på Dumpens FB.
Citera
2023-04-08, 23:44
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Finns ingen spärr på Mjölby station.
Biljetten blippar man på tåget
Rimligt...

Citat:
Han bor i Mjölby enligt inlägg på Dumpens FB.
Vad bra då vet vi det iaf.
Citera
2023-04-08, 23:49
Avstängd
Citat:
Rimligt...

Vad bra då vet vi det iaf.

Och nu vet jag troligen vart han bor också.
Så det är nu bekräftat att han bor i Mjölby.
Citera
2023-04-08, 23:54
Avstängd
Citat:

Ja, hans efternamn är fejk på kik konto.
Men nu vet jag vad han heter egentligen.

Haha, han har också (sex) hittils FB konton.
Senast redigerad av Sara98 2023-04-09 kl. 00:07.
Citera
2023-04-08, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Tjatgäddan napp #213 måste fan vara en av de fulaste gäddor jag har sett om möjligt den fulaste av dem alla, killen ser ju för helvete ut som en seriefigur i fejset. 😂 Han vekar vara inavlad av något slag, vilket jävla pack alltså GAAAGH

Inte knullat på åtta år, säkert.. Han är bergis oskuld.

Om det är personen som jag tror att det är (för mycket som stämmer in för att det inte skulle vara) så har han en son som är runt 15 som utpressar småtjejer på nakenbilder.
Citera
2023-04-09, 00:08
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ja, hans efternamn är fejk på kik konto.
Men nu vet jag vad han heter egentligen.

Haha, han har också (sex) hittils FB konton.
Varför är jag inte förvånad? Han verkar ha minne som en guldfisk så ofta som han måste fråga efter bilder.

Bra att du fick reda på det! Ska du göra en rebus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in