2023-04-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Found it, tror jag.
Han har två FB så var osäker.
Samma förnamn som kik alltså.
Under det övre namnet på kik med ett förnamn på N har han ett namn med ett förnamn på S. Vilken av dem?
Citera
2023-04-08, 18:42
Medlem
Pinoputchins avatar
Tjatgäddan napp #213 måste fan vara en av de fulaste gäddor jag har sett om möjligt den fulaste av dem alla, killen ser ju för helvete ut som en seriefigur i fejset. 😂 Han vekar vara inavlad av något slag, vilket jävla pack alltså GAAAGH

Inte knullat på åtta år, säkert.. Han är bergis oskuld.
Citera
2023-04-08, 18:46
Medlem
Citat:
Gädda 213

Förnamn. Troligen som på hans kik konto.
Men enligt FB så är det ena halvan av Hasse och Tage.
Efternamn. Nilsen. Står på kik konto.
Intressant vänlista. Sydostasienfokus. Oväntat verkligen.
Citera
2023-04-08, 18:53
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingLamb
Under det övre namnet på kik med ett förnamn på N har han ett namn med ett förnamn på S. Vilken av dem?

S... och sen efternamnet med exakt den stavningen som i chatten (inget extra "e" eller apostrof) finns bara tre i Sverige enligt Merinfo och Ratsit. Ingen av dem stämmer riktigt geografiskt eller åldersmässigt, alla tre är GBG, Skåne och en i östra Småland.
Citera
2023-04-08, 19:03
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Tjatgäddan napp #213 måste fan vara en av de fulaste gäddor jag har sett om möjligt den fulaste av dem alla, killen ser ju för helvete ut som en seriefigur i fejset. 😂 Han vekar vara inavlad av något slag, vilket jävla pack alltså GAAAGH

Känns inte som det finns nån smaskig social fallhöjd att gotta sig i där. Blir lika besviken varje gång det är en låghöjdare som den här.
Citera
2023-04-08, 19:30
Medlem
timpanis avatar
Igår välkomnades Tjatgäddan in i Facebookgruppen Natural Armpit Lover, så han verkar ha en fetisch för brudar med hår under armarna.
Citera
2023-04-08, 19:43
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Känns inte som det finns nån smaskig social fallhöjd att gotta sig i där. Blir lika besviken varje gång det är en låghöjdare som den här.
Du vill ha lite kvalitet precis som jag, antar jag? Är väl inte en prestation att hänga ut efterblivna kan jag tycka, det blir lite löjligt liksom.
Citera
2023-04-08, 19:45
Medlem
rimpoas avatar
Citat:
Gädda 213

Förnamn. Troligen som på hans kik konto.
Men enligt FB så är det ena halvan av Hasse och Tage.
Efternamn. Nilsen. Står på kik konto.
Måste vara medlem på fb, vilken enorm han hade 😄
Citera
2023-04-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin

Resor till Asien och betalflickor kan ha varit hans räddning ut ur oskulden!

Många gäddor lever verkligen upp till nidbillden av ful gubbe, de är fula på alla plan och man äcklas av deras utseende och uppenbara hyfs- och intelligensbrist. De måste stå längst ner på stegen på Tinders köttmarknad och torde ha svårt att snärja ens den trasigaste fjortisen

Den här tjatgäddan är nog allätare inom snusk. Barn, morsor, håriga armhålor och säkert hundar och även piss ser han nog som sexigt när han svettig om kvällarna surfar runt i internetporrens värld.
Senast redigerad av Florman 2023-04-08 kl. 20:22.
Citera
2023-04-08, 21:07
Medlem
Crankyshake2s avatar
Gillar hans söta toppeluva. Saknas bara att de ska stå ”Svea” på den 😅 Inte knullat på 8 år. Gjorde tung piercingen för 1 år sen. Awwww. Ingen framgång ändå. Stackarn
Citera
2023-04-08, 21:32
Medlem
laxkaviars avatar
Hur stor är chansen att man känner någon som har sådana här önskningar?
Citera
2023-04-08, 21:43
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Resor till Asien och betalflickor kan ha varit hans räddning ut ur oskulden!

Många gäddor lever verkligen upp till nidbillden av ful gubbe, de är fula på alla plan och man äcklas av deras utseende och uppenbara hyfs- och intelligensbrist. De måste stå längst ner på stegen på Tinders köttmarknad och torde ha svårt att snärja ens den trasigaste fjortisen

Den här tjatgäddan är nog allätare inom snusk. Barn, morsor, håriga armhålor och säkert hundar och även piss ser han nog som sexigt när han svettig om kvällarna surfar runt i internetporrens värld.

Tragisk figur är han i vilket fall, Tjatgäddanl. Var nog bland det fulaste och mest osexiga jag sett på flera år. 😂 Kinky Brian är ju en Brad Pitt i jämförelse.

Den bilden i chattloggen med "staven" i tungan som han ska slicka med som han skriver, är nog det värsta jag har sett han ser ut som en idiotmupp. Jag tänker inte på oralsex då jag ser den bilden, jag tänker käftsmäll.. Vilken jävla öken alltså. 😬
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-04-08 kl. 21:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in