2023-04-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Hahaha alla undrar men ingen vet! Tro mig detta är ett ständigt frågetecken…. Men Alex har ju typ problem med sina ben. Har ni sett hur han går? Haha faktiskt lite synd..
Det är riktigt roligt att kolla på honom när han går hahaha vet inte vad som gått fel?! Visst han har komplex och kan inte hjälpa det, men kan inte låta bli att garva!
Sen ser jag andra bilder framför mig också Hahaha tex hur det ser ut när han tar Alva bakifrån med knäna klistrade mot varandra hahahaha
Men nu tror jag dock inte de har ngt vidare sex liv, fick bara upp bilden i huvudet
Citera
2023-04-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är en krympling, detta såg man väldigt tydligt när han "fick" en massa kläder och det filmades i butiken, tyckte ärligt lite synd om honom, han går ju som han bajjat ner sig.

HAHAHAH.. nej förlåt må Jesus förlåt mig men det va faktiskt roligt sagt hahahaa.. det är ju lite synd han e ju född med de o leker t folk att han blivit skjuten lr knivhuggen lr vad han kmr på med för olika historier 😭
Citera
2023-04-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Helt svart under naglarna som en riktig jonkare! Hon kan inte ha tvättat händerna på flera dagar..

Visst?? Riktiga pundar händer! Asså hon e så ÄCKLIGT OHYGENSIKT!!
Citera
2023-04-08, 22:29
Medlem
Citat:
Det börjar bli uppenbart varför han golade ner sig själv på instagram! Han behövde åka in på kåken för att slippa Alva 🤣

Hahahaha jag har sagt exakt samma sak!! Jag har märkt på de sättet A.C varit urspårad på senaste tiden att han faktiskt velat åka in. Han pallade nt med de där misär livet mera man såg de på allt han gjorde. Rop på hjälp! Men Alva älskade hans handikapp.. det va drf hans sista ord t henne va ”det är okej det kmr ordna sig” tror det va bland en av dom lyckligaste dagarna i hans liv.
Citera
2023-04-08, 22:31
Medlem
Citat:
Det stämmer att det är brottsligt att inte bo där man är folkbokförd numera. Det är en ganska ny lag, nu är ju Alva kriminell så det är knappast någon chock att hon bryter mot lagen.

Någon som vet vad det är gör straff kanske?

HAHAHAHAHAHAHA jag legit skrattade högt av det ” nu är ju Alva kriminell” hahahahaha i’m out!! 😂😭😭
Citera
2023-04-08, 22:31
Medlem
Citat:
Hahhaa nejdå Alvas karriär kmr ej va klar här.. tro mig hon kmr fortsätta ställa till så man har ngt o skratta åt! Men vill bara inte finansiera hennes beteende.. jag undrar vrf inte Alva får ngt Nelly samarbeta som alla andra ”influensers” får?
Hahaha finns inte många som kommer samarbeta! Är en jävla stor risk för företagen. Hon får forts med pizzerior, frisörer och kanske hon får ngt bleka tänderna samarbete max! Förstår inte hur hon ska försörja sig alls. Är säker på att Youtube inte kommer funka. Folk har tröttnat och gett upp. Det är bara vi här inne som fortf intresserar oss lite hahaha
Men vill helst iheller inte bidra med ngn views alls!
Citera
2023-04-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
haha googlade på Sociopat och fick fram detta b.la

"En sociopat kan uppleva kärlek, men inte den typ av kärlek som en person utan personlighetsstörningen upplever. Det skriver sajten Bustle och psykologen Darrel Turner menar att en sociopat är mer trolig att se sin partner som en trofé istället för en person som de älskar."

spot on

Det här kan va bland de mest ärligaste o bästa jag läst gällande hennes karaktär!!
Citera
2023-04-08, 22:34
Medlem
Citat:
Hahahaha jag har sagt exakt samma sak!! Jag har märkt på de sättet A.C varit urspårad på senaste tiden att han faktiskt velat åka in. Han pallade nt med de där misär livet mera man såg de på allt han gjorde. Rop på hjälp! Men Alva älskade hans handikapp.. det va drf hans sista ord t henne va ”det är okej det kmr ordna sig” tror det va bland en av dom lyckligaste dagarna i hans liv.
Håller med! Han va överlycklig att det äntligen va över och han fick semester från Alva! Han längtade verkligen efter detta. Kunde inte ta sig ur sin trängda situation på ngt annat sätt! Shit så hemskt egentligen.. ..behöva göra sånt kaos för att slippa sitt liv och sin brud!
Citera
2023-04-08, 22:35
Medlem
Va lägger hon upp på Instagram? Är hon aktiv? Missar det mesta då hon blockerat mig! Behöver lite uppdateringar
Citera
2023-04-08, 22:36
Avslutad
Citat:
Han är en krympling, detta såg man väldigt tydligt när han "fick" en massa kläder och det filmades i butiken, tyckte ärligt lite synd om honom, han går ju som han bajjat ner sig.

Så brukar de flesta i mitt sällskap gå efter en liter vodka, han kanske är packad?
Citera
2023-04-08, 23:03
Medlem
Citat:
Vad fan är det mina ögon skådar?! 🤣
FY FAN verkligen noll självrespekt har hon! Hon är ju livrädd för att Nicole ska lacka ur på henne och kör snälla kortet för att hon vet att Alex föredrog Nicole före henne alla gånger och hade fuckat ur ifall Alva hade betett sig kaxigt där i början. Han var så trött på hennes svettiga huvud att minsta lilla käftighet hade fått han att gå tillbaka till Nicole. Istället så lekte hon snäll och undergiven så att han stannade hos henne och hon lät honom punda ner sig mer och mer tills att ingen tillslut ville ta i honom med tång förutom hon. Inte ens hans killkompisar. Sjuka psykopat till brud 🤮

Jag tolkar det snarare jävligt manipulativt. Hon var orolig som fan för att Alex skulle gå tillbaka till Nicole och måste därför få Nicole att förstå/respektera sin situation (dvs försök inget nu) samt deras ÄKTENSKAP!!!

Alva är så sjuk och personlighetsstörd så jag vet inte vad.
Citera
2023-04-08, 23:17
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Det kan verkligen ligga något i detta på riktigt.
Hon kommer däremot inte frivilligt att ge upp honom, hon kommer bomba honom med brev.
Bara idag på Snapchat bloggen sa hon att hon skulle iväg och skicka två brev till honom.
Vem fan skickar två brev på en gång? Vad finns det ens att säga i två brev? En massa tjat om att han inte får vara otrogen med en plit 🤣
Hoppas åklagaren är mänsklig nog och nekar hennes brev iaf i början så att han får andas lite stackaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in