Citat:
Ursprungligen postat av
Batguurl
HAHAHAHAHA jag dör, ”sitter hon sj på ett hotellrum o redigerar bilder”
Alva var ej med i bilden under denna tid, hon o A.C träffades 2021 o blev tillsammans slutet där på 2021, så hennes påhittade år med hnm är bara ännu en av hennes flera patetiska lögner.. kan dock tänka mig att Alva kanske är den som får smaka på den bittra sidan av A.C
Att den åsnan sitter och säger att hon är så van nu vid att han sitter....

Det blir inte mer skämmigt än så. Han har väl bara suttit två korta stunder under tiden de känt varandra? Vad lever hon ens i för fantasivärld? Och hon fick det att låta som om Jocke sträckt ut handen och ville filma Alex HAHAHA så jävla roligt att det kunde motbevisas direkt.
Som avslut måste jag bara säga hur sjukt osmaklig hon är som lägger ut pundiga selfisar direkt när "bästa kompisen" dött. På snapchaten Superior Women som Alva filmade från när beskedet kom kunde man se att hon inte ens respekterade det tysta dygnet de andra ville ha. De skrev "pga att My gått bort kommer vi inte filma här på ett dygn". Gick nån timma så var Alva igång med bilder på henne och My osv osv. Tror de andra tyckte sisådär om det. (det är en snap många delar på, kör ett dygn i taget var, My var en av dem) Tyvärr känns det som att Alva bara vill synas själv även när vännen dött...
Tack för allt delar Batguurl, så skönt att deras jävla stil outas... Det här är två mytomaniska idioter, inte bara missbrukare. Enough is enough och såna här ska inte ha en youtube där småungar och unga vuxna ser upp till dem. De romatiserar den livsstilen hur mycket de än nekar till det. Och de har fan inte varit rena som de påstått, bara pundat lite mindre... Falska förebilder rakt av. Vad ger det för signaler.. Cancela dem tills de skärpt sig på riktigt känner jag iaf..