Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Läs ditt egna inlägg!
Och, för tredje gången, scrolla förbi mina inlägg och SVAR till andra användare!!
Du pratar om vittnen som är mellan ca 16-19 år, de är ju inte världskända precis för att alltid tala sanning......speciellt inte när det gäller fylla, kriminalitet och konflikter.
I mitt första svar till dig fanns absolut inget som var otrevligt, eller du kanske uppfattar alla som ifrågasätter dig som otrevliga?
I det svaret du fick nu så var jag lite mer otrevlig, men jag körde bara samma bemötande som du gav till mig.
Vittnen mellan 16-19år är fortfarande vittnen som är både straffmyndiga och myndiga, vet nog fler äldre sura kärringar och gubbar som envisas med att det är hur de uppfattat saker som är den egentliga sanningen även om de har fel.
Tror knappast att lägenhetsinnehavaren skulle ljuga och utesluta personer som var där och hotade.
Hade FL, åklagaren och rätten ansett att den målgruppen inte var sanningsenliga så hade de aldrig kallats som vittnen.
Fast för hundrade gången, skriver du i ett öppet forum så får du ta konsekvenserna att folk svarar dig.
Skriv rimliga teorier som utgår från fakta så behöver du inte bli förbannad över att folk ifrågasätter ditt orimliga beteende!