Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Livet är inte rättvist men likförbannat får du inte grooma barn eller våldta dem. Du och Ulla kan göra vad ni vill så länge ni båda är vuxna och samtycker till det.
Jag ska som sagt varken läsa eller skriva i tråden eftersom jag blir upprörd över irrationella känsloyttringar Däremot brukar jag kolla Dumpens videos. Om det är nån känd person så tar jag mig nyfikenheten att ta reda på vem det var. Jag brukar bara konstatera jaha, ungefär det jag alltid vetat men som ingen erkände. Alla sa bara nä och att så är det givetvis inte.
Jag hade rätt. Jag har alltid rätt, konstigt nog. Så var är nu alla som förut sa att jag var galen och inte visste.
Räkna på det. För varje gädda måste det gå kanske 1000 som sökt/söker efter barn och för varje person av dessa 1000 måste det kanske vara 1000 som inte söker online eller inte alls men som delvis ändå sexfantiserar om barn.
Det blir en miljon pedofiler i Sverige men det är i underkant ska du veta. Jag uppskattar dom vara ungefär 75 % av den manliga befolkningen och kanske 10% av den kvinnliga.
"Pedofili" (dragning till både barn, ungdomar och vuxna) är default basic human sexual nature. För att inte vara pedofil måste någon annan störning eller perversion trumfa den. Annars är (nästan) alla män pedofiler, såsom brukar avses med benämningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Men självklart är det så man skall göra om man är en vettig människa.
Har du problem med det?
Inte den kommentaren för den utger sig inte för att vara objektiv utan det är som du tycker, dvs du tycker att man skall göra så för att vara vettig, enligt dig. Den är subjektiv i sin natur och gör inga anspråk på att vara sanning.