2023-04-08, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Skämtar du? Ett forum för förövare att sitta och gnälla och hitta på ursäkter i? Patetiskt att ens tänka tanken. Det handlar om att dessa förövare inte ska tråla ungar i någon ålder på nätet och dessutom ge fan i att skicka bilder till minderåriga. Vem fan vill höra deras "sida"?! Finns grupper för det med du kan uppsöka.
Om du tycker att det är intressant att höra Patrik och Sara avbryta, skrika och raljera på samma sätt om och om igen så får du tycka det. Jag råkar bara inte göra det.
Citera
2023-04-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radio-ochTV-verket
Nej jag har inget i sig ut av att hänga ut någon men jag vill veta om lagen och samhället är rättvist. Att lagen är rättvis och gälla på samma sätt och oavsett vem.
Om JK eller andra aktörer såsom tex mediehus gör skillnad på mina sexchattar med Ulla, Bengt och alla andra som nappar och Sjöbergs med gäddan typ Torsten eller vem som så är det någon som inte är rätt.
Då är Sverige de facto korrupt och det vill jag då visa att så får det inte vara ostraffat. I så fall bestämmer jag redan nu att jag någon gång längre i framtiden "lämnar in" med misär bakom mig.
Livet är inte rättvist men likförbannat får du inte grooma barn eller våldta dem. Du och Ulla kan göra vad ni vill så länge ni båda är vuxna och samtycker till det.
Citera
2023-04-08, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radio-ochTV-verket
"Får man reda på att det är ett barn på villovägar man skriver med avslutar man genast kontakten och kontaktar socialen"
Jag är känslig för nyanser i meningar och ord. Att man gör något är att påstå att det är så man skall göra. Du borde ha använt tex bör eller rekommenderas. Nå..
Men självklart är det så man skall göra om man är en vettig människa.
Har du problem med det?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-04-08 kl. 12:44.
Citera
2023-04-08, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad har du för belägg på det?
vad folk tycker om gromming är inte intessant it's not illegal if you aren't caught
Citera
2023-04-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
vad folk tycker om gromming är inte intessant it's not illegal if you aren't caught
Nu missade du frågan.
Ditt påstående som jag citerade var ”Ingen bryr sig om vad en hora tycker”.
Min fråga var ”Vad har du för belägg på det?”
Håll dig till ämnet.

Ingen lyssnar på fåntrattar som inte klarar hålla en tråd. Speciellt inte om de har problem att hålla sig till språket.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-04-08 kl. 12:43.
Citera
2023-04-08, 13:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-fin-apelsin
Har också tänkt på det. Dumpen borde ju vara känt vid det här laget, speciellt inom pedofilkretsar, och det är ju väldigt lätt att känna igen "fiskarna" på sättet de skriver på om man kollar chattloggarna.
Jag tror att det alltid kommer att finnas tillgång. Men ju mer känd Dumpen blir så kommer de infångade gäddorna bara att vara allt oftare av den dummare sorten. Till slut kommer S & P i stort sett bara håva in utvecklingsstörda. Tragiskt. 🫣
Citera
2023-04-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Om du tycker att det är intressant att höra Patrik och Sara avbryta, skrika och raljera på samma sätt om och om igen så får du tycka det. Jag råkar bara inte göra det.
Ser inte på konfrontationerna så ofta, tycker de är obehagliga och har inget underhållningsvärde för mig.
Citera
2023-04-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Ja naturligtvis är det skillnad på en 15 åring och en 10 åring, alla förstår det. Jag tror 90% av gäddorna skulle falla bort om dom utgav sig för att vara en 10 åring.
Spela roll, de kan plocka äcklen som strålar fjortisar att manipulera också, bara bra då det är ett osunt och vidrigt beteende och man ser på chattarna vilka äckel det är, rätt åt dem att de får lära sig den hårda vägen att inte skriva snusk och skicka kukbilder till ungar.
Citera
2023-04-08, 13:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ser inte på konfrontationerna så ofta, tycker de är obehagliga och har inget underhållningsvärde för mig.
Du kanske mer njuter av chattloggarna då? Jag brukar kolla konfon men orkar sällan läsa loggen.
Citera
2023-04-08, 14:22
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Håller med dig där. Med det sagt tycker jag det vore mycket mer intressant att försöka låtsas vara yngre, säg 12 åtminstone. Eller 10, 11. Fast problematiken då är ju att så unga inte lär stämma träff osv. Men de som skulle chatta på ett opassande sätt med såna, samt skicka kukbilder osv, de skulle vara riktigt bra gäddmaterial.

Nu är det liksom gränsfall. I princip är det paria att gå på en 14åring som blir 15 om en vecka, och en vecka senare är det helt ok. Såklart måste man dra gränsen nånstans, men vore klart mer intressant att gå ner i ålder för att få ut de riktigt fula fiskarna. Tycker det känns som man gjorde det mer innan...
Är du dum i huvudet?
Nej det är verkligen inte "helt OK" när snuskhumrar går på 15-åringar heller.
Det är vidrigt och äckligt och dom männen borde också hängas ut.
Skillnaden är att lagen dragit en gräns för straffbarhet och inte för vad som är okej.
Det är två skilda saker.
Du får äta snor vid matbordet också men det gör det inte till okej om andra sitter vid samma bord eller i närheten.
Citera
2023-04-08, 14:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Var läser/ser/hör du denna "fakta"?
I loggen första bild, och han säger i videon att de sagt 22 år.
Citera
2023-04-08, 14:43
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Är du dum i huvudet?
Nej det är verkligen inte "helt OK" när snuskhumrar går på 15-åringar heller.
Det är vidrigt och äckligt och dom männen borde också hängas ut.
Skillnaden är att lagen dragit en gräns för straffbarhet och inte för vad som är okej.
Det är två skilda saker.
Du får äta snor vid matbordet också men det gör det inte till okej om andra sitter vid samma bord eller i närheten.
Det de fångar är i en gråzon, typ köra 7 km för fort, men om de valde 12 år skulle de inte få så många träffar, det är det som är prioriterat, inte främst påvisa fenomenet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in