2023-04-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisskarlsson
Helt korrekt!
Undrar vart denne herre var på väg, egentligen. Det är ju ett bostadsområde. Kan det vara så att han skulle göra hembesök?
Enligt chatten ser det ut så. Han frågar var de bor, svaret är maskat och sedan frågar han om han kan komma klockan 10. Så han var på väg hem till personen han trodde han skulle träffa.

Sjukt också att han beklagar sig över att han bara har söner (som är utflugna). Man undrar ju vad han hade gjort om han haft dotter…
Citera
2023-04-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74
Nåt jag inte fattar är varför de vill träffa en 14 åring? Varför inte prata med en 15 åring istället och vara på den säkra sidan. Jag förstår dom som gillar barn, alltså under 10 år men 14 åringar? Så jävla korkat att riskera hela sin tillvaro med 1 års marginal.
Ingen aning, själv förstår jag inte hur man ens kan ha tycke för någon strax under 18 alls (om man inte är runt 18 själv...).
Men det kanske (förhoppningsvis...) inte kryllar av strax över 15-åringar heller som är villiga att ställa upp på att ses i det syftet, så att de då tar vad de får kontakt med... eller så tycker de att det är spännande med att det är extra olagligt när de är under 15... läste att någon uttryckte i någon chatt de lagt upp att det var bra att de var så unga för då var de bland deras första...
Tror ärligt inte att det bekymrar dem så mycket vad som är olagligt, eller vad konsekvenserna kan bli, tänker bara på vad de vill ha här och nu...
Citera
2023-04-07, 21:15
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74
Nåt jag inte fattar är varför de vill träffa en 14 åring? Varför inte prata med en 15 åring istället och vara på den säkra sidan. Jag förstår dom som gillar barn, alltså under 10 år men 14 åringar? Så jävla korkat att riskera hela sin tillvaro med 1 års marginal.

Det är nog inte så många 15 åringar som nappar och vill träffa gubbar.
Därför när nån 14 åring hör av sig så tror gubbarna att de fått jackpott, jo yngre desto lättare att manipulera tänker de.

Jag tror att många peddos och skojare låtsas vara 13-14 år för att kåta upp andra män, reta de, låtsas att de är intresserade, kanske stämma träff, kanske mjölka de på pengar. Så när en "verklig" 14 åring (Dumpen gör ett virtuellt foto) vill träffa de de kan de inte låta bli.
Citera
2023-04-07, 21:35
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Spanade in ”Det går åt helvetet” han verkar fortfarande vara gift 😅😅😅 så att så åt helvetet med frugan gick de inte iaf…

Pekka verkar ha lyckats med att vara den både mest väl-ihågkomna gäddan och den som klarat sig förhållandevis bäst med att behålla tillvaron ungefär som den var före han kunde titulera sig gädda. Pekka visar en sån KOPIÖS mängd ånger i klippet att man när klippet är slut faktiskt har förlåtit Pekka. Man är helt på det klara med att det där gör han aldrig om. Jag kan tänka mig att många i Pekkas närhet också känner likadant efter de sett klippet och att han därför fridats litegrann från pöbeln.
Citera
2023-04-07, 21:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingLamb
Fick ett sökresultat när jag googlade på hans (#211) namn till en airsoftförening, när jag klickade på den visade det sig vara till hans profil, som var raderad. Undrar om det är de som raderat eller han själv som tagit bort sig. Var rätt tydligt att det även finns barn/ungdomar i den föreningen.

Hans bror (troligen) dem har samma efternamn.
Han är också med i styrelsen och är deras kassör.
Finns bilder på Instagram @nyvangairsoftalliance.
Citera
2023-04-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/
Micke våldtog alltså en tjej som begick självmord i somras och gäddorna undrar varför folk vill se dem döda.

Det är helt osannolikt. Personen som kommer till platsen kan styrka vad som har skrivits.
Om jag ber dig att komma till en plats (som du sannolikt känner) så vet ju du att jag är jag som engagerat.

Jag säger inte att det är rimligt. Men av drygt 200 gäddor har cirka 60-70 stycken sprungit direkt från platsen utan att säga speciellt mycket, eller ens något.

Hade jag själv träffat två okända (nåja Patrik är känd) på en mörk parkeringsplats, som dessutom tilltalar dig med namn, hade nog vissa sprungit därifrån. Speciellt om man avtalat möte med någon annan.

Jag försvarar på inget sätt någon och jag tycker Dumpens arbete är toppen. Men när vi diskuterar uthängningar av detta slaget måste man ändå ha med i beräkningen att det kan faktiskt finnas viss felmarginal.
Citera
2023-04-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Jag sökte, jag hittade...

Lysturkens fina rebus på Nänänänä-gäddan här:

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Verkar som att hans mamma tagit avstånd från honom.
Citera
2023-04-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingLamb
Fick ett sökresultat när jag googlade på hans (#211) namn till en airsoftförening, när jag klickade på den visade det sig vara till hans profil, som var raderad. Undrar om det är de som raderat eller han själv som tagit bort sig. Var rätt tydligt att det även finns barn/ungdomar i den föreningen.

Det är han. Jag såg bilderna samma kväll Dumpen publicerade.
Citera
2023-04-07, 23:40
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det primära målet är så klart att sätta dit vuxna, men de kallar det för konfrontation, när det istället är tal om en utskällning.

Leksaksgäddan var ju till exempel vettskrämd och underdånig, med fingertoppskänsla hade de inte skrikit på honom. Gäddan sa till exempel "jag blev förvånad" när Sara nämnde att barnet var 14 år och där hade man kunnat spinna vidare och fråga vad han blev förvånad över och hur han tänkte då. Helt fel taktik att skrika pedofil och våldtäkt när man möter en sån person.

Har du över huvud taget sagt sett några av klippen? Sara och Patrik har aldrig skrikit "pedofil" till en enda gädda.

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det ligger ett värde i att få veta hur respektive gädda resonerat.

Nej. Gäddorna kommer till platsen för att de tänt på "barnet" och vill förgripa sig på det.

Exakt vilka frågor hade du velat ställa gäddorna?
Senast redigerad av timpani 2023-04-07 kl. 23:43.
Citera
2023-04-08, 00:14
Avslutad
Tweedy åker runt i bil och letar enligt kommentarer på Facebook.
Tror ni att han blir misshandlad i helgen igen?
Citera
2023-04-08, 01:41
Medlem
RektornSlickars avatar
Är inte gymnasielärargäddan väldigt lik förskolepedofilen i Sala?

https://dumpen.se/2023/04/02/gymnasielararens-stora-dag-napp-209-malmo

https://dumpen.se/2022/02/11/forskolepedofilen-i-sala-far-x-ar
Citera
2023-04-08, 09:18
Medlem
Tydligen börjar folk få nog av äcklet Tweedy: https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/959527278734356/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in